Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en telefon i dag som jeg ikke rakk å ta, da jeg var på jobb. 
De la derimot igjen en beskjed til telefonsvareren, som jeg ikke kan si meg så begeistret for. 

Der var det et barn (!) som sa at de ringte meg fordi de skulle ha "Markering til minne om Jesu død" den 27.mars, og ville opplyse meg om dette. Om jeg var interessert og ville melde meg på, kunne jeg gjerne ringe tilbake eller sjekke mer på www.jw.org

Jeg må ærlig si jeg syns dette var ubehagelig, og vil gjerne kontakte de for å si fra at de må GJERNE skrote meg vekk fra den telefonlista si. Ikke er jeg medlem, og ikke har jeg vært tidligere medlem heller. Forstår ikke helt at dette er innafor? Noen som vet hvor jeg kan ta kontakt for å varsle at jeg ønsker ikke noen som helst kontakt fra de, verken nå eller i fremtiden? 

Ønsker på ingen måte å være fornærmende eller noe slikt, jeg ønsker bare at de ikke ringer meg opp igjen. 

Anonymkode: 9b135...e30

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare driv med dem på samme måte som du gjør med scammere. Jeg har det kjempegøy på telefonen med slike.

Anonymkode: 13790...d90

AnonymBruker
Skrevet

De ringer nå i stedet for å komme på døren som de gjorde før corona.

Anonymkode: a64b9...9d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa bare ja og ha og blokkerte nummeret 😄

Anonymkode: c639d...baf

Skrevet

De har ringt oss også. De ringte til meg, mannen min og alle våre 3 barn. Vi ble oppringt av en privatperson. Ja, jeg skjønner at de vil omvende folk, men de sløser bare tiden sin hos oss. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er deres tjeneste, de må gjøre disse tingene.

Anonymkode: 1ec8f...524

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jehovas vitne er noen terrorister, har ikke telling på hvor mange ganger jeg har fått de idiotene på døren men har heldigvis ikke blitt oppringt fra de så vidt jeg vet. 

Kommer de på døra mi en gang til blir de politianmeldt og det vet de, det ga jeg klar beskjed om.

Det å si jeg er frafallen hjalp ikke selv om mange påstår det.... 

Endret av knulleGuden666
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er satanist med en egen vri. Lurer på om det er innafor at jeg ringer dem og forteller budskapet mitt, og om de er like åpne for å høre andres budskap som de venter andre er med deres.

Æsj, jeg synes det er en ekkel fremtoning. Enhver sin greie, men de kan faen meg la være å prakke den på andre, og det ofte med skremselspropaganda som fungerer særlig godt på sårbare mennesker.

De burde virkelig skamme seg. Lavmål, både å bruke et barn på den måten, og å mene at de er bedre enn alle de som ikke er som dem. Fordi de mener nettopp det, de har forstått noe, og alle andre som ikke gjør som dem kommer til å brenne for de dårlige personene de er.

Ujsk.

Anonymkode: fc141...ce8

AnonymBruker
Skrevet

Jehovas Vitner skyr ingen midler for å verve nye medlemmer til dommedagssekten sin, de bruker korona for alt det er verdt og alt handler om å skaffe penger til bakmennene i USA.

Det er på tide med et forbud mot oppsøkende virksomhet fra religiøse av denne typen.

Anonymkode: b056e...210

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er satanist med en egen vri. Lurer på om det er innafor at jeg ringer dem og forteller budskapet mitt, og om de er like åpne for å høre andres budskap som de venter andre er med deres.

Æsj, jeg synes det er en ekkel fremtoning. Enhver sin greie, men de kan faen meg la være å prakke den på andre, og det ofte med skremselspropaganda som fungerer særlig godt på sårbare mennesker.

De burde virkelig skamme seg. Lavmål, både å bruke et barn på den måten, og å mene at de er bedre enn alle de som ikke er som dem. Fordi de mener nettopp det, de har forstått noe, og alle andre som ikke gjør som dem kommer til å brenne for de dårlige personene de er.

Ujsk.

Anonymkode: fc141...ce8

Ja det er innafor, men de legger garantert på med en gang. 

At folk ikke gjør så det tar slutt en gang for alle er for meg uforståelig, og at den trosretninger der er lovlig i Norge er intet annet enn en stor skam. De ødelegger livene til barn, det er det verste trosretninger som er i verden, ja selv is blir slått av Jehovas vitne..

Barn helt ned på barneskolealder blir kastet ut hjemmefra om de ikke vil ha samme tro som foreldrene... Og når faen skal de forstå at 144 000 for lengst er kommet dit de tror de kommer? De kan faen ikke hverken hoderegning eller bruke kalkulator.. 

Jeg sier kjør på, ring og terroriser de, jeg blir gjerne med på det 😃😃

AnonymBruker
Skrevet

Sier jeg er hedning og tror på Thor og Odin, de legger på røret fortere enn man skulle tro 😉🤣 Ikke blitt ringt opp igjen etter det 🤓🤔

Anonymkode: 79976...905

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de er tøffe faktisk, som går fra dør til dør og står opp for det de tror på. I hvertfall ungdommen. Antagelig har de ikke noe valg, men likevel..det skal mot til å gjøre dette. Ville du turt?

Anonymkode: d9560...0fa

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.3.2021 den 17.27):

Fikk en telefon i dag som jeg ikke rakk å ta, da jeg var på jobb. 
De la derimot igjen en beskjed til telefonsvareren, som jeg ikke kan si meg så begeistret for. 

Der var det et barn (!) som sa at de ringte meg fordi de skulle ha "Markering til minne om Jesu død" den 27.mars, og ville opplyse meg om dette. Om jeg var interessert og ville melde meg på, kunne jeg gjerne ringe tilbake eller sjekke mer på www.jw.org

Jeg må ærlig si jeg syns dette var ubehagelig, og vil gjerne kontakte de for å si fra at de må GJERNE skrote meg vekk fra den telefonlista si. Ikke er jeg medlem, og ikke har jeg vært tidligere medlem heller. Forstår ikke helt at dette er innafor? Noen som vet hvor jeg kan ta kontakt for å varsle at jeg ønsker ikke noen som helst kontakt fra de, verken nå eller i fremtiden? 

Ønsker på ingen måte å være fornærmende eller noe slikt, jeg ønsker bare at de ikke ringer meg opp igjen. 

Anonymkode: 9b135...e30

Kul overskrift tenkte at hadde du fått en iphone fra jehovas vitne hadde det vært noe nytt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått brev fra dem, der det sto at siden de var forhindret til å møte opp personlig ønsket hun å sende meg et brev i stedet. Og om jeg ville vite mer kunne jeg gå inn på nettsiden deres.. masse annet babbel selvsagt 🙈🙈

Anonymkode: b7104...abf

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var barn var vi redde for Jehovas vitner. Vi trakk for gardinene og gjemte oss fordi de ringte på før foreldrene våre kom hjem. Fikk nylig telefon fra dem. Personen sa bare at du kjenner ikke meg men jeg er Martine fra Jehovas vitner. Jeg la på og hørte ikke mer fra dama. 

Anonymkode: 3fb6c...c5e

AnonymBruker
Skrevet

Synes faktisk det er mer plagsomt når Norsk Gallup, Telia eller Svigermor ringer. 

Anonymkode: 7ec6a...0c2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...