AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Er så missfornøyd og det er ikke noe jeg innbiller meg. Kan se og syne det er grusomt. Anonymkode: 181c6...ba0
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Grusomt på hva slags måte? Alle underlive er forskjellige. Anonymkode: ebcd6...e80 3
Gjest Føsleguri Skrevet 10. mars 2021 #3 Skrevet 10. mars 2021 Jo, det er noe du innbiller deg. Alle er forskjellige og ingen er grusomme.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #4 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Grusomt på hva slags måte? Alle underlive er forskjellige. Anonymkode: ebcd6...e80 Snirkler, vid og lange kjønnslepper. Var dum og tittet i speil. Har født. Anonymkode: 181c6...ba0
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #5 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Snirkler, vid og lange kjønnslepper. Var dum og tittet i speil. Har født. Anonymkode: 181c6...ba0 Det er definitivt ingenting i veien med den og de fleste menn vil nok syns den er deilig. Anonymkode: 8115c...7bc 7
Fioljenta Skrevet 10. mars 2021 #6 Skrevet 10. mars 2021 Vet du, i sommer var mannen min og jeg på stranda. Rundt oss var det massevis av veldreide kropper. Jeg spurte mannen min om han synes de var flotte. «Ja, svarte han, men ingen er så sexy som deg. Jeg har ingen assosiasjoner til deres kropper, men masse til din.» Min mann er ikke så opptatt av estetikk, men mer av assosiasjoner. Ingen tvil om at det var mange kropper som var utrolig mye finere enn min. Det jeg prøver å si er at 1) kropper kommer i masse varianter - underliv også, 2) utseendet er ikke alt, og 3) menns kriterier trenger ikke å være lik våre. Forresten, for noen år siden tok jeg et oppgjør med mitt syn på egen kropp. Og det føles utrolig deilig. Vær grei med deg selv! 💜 12
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #7 Skrevet 10. mars 2021 Så lenge musa er våt og varm klager ingen mannfolk Anonymkode: a78b4...f13 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #8 Skrevet 10. mars 2021 Fioljenta skrev (8 minutter siden): Vet du, i sommer var mannen min og jeg på stranda. Rundt oss var det massevis av veldreide kropper. Jeg spurte mannen min om han synes de var flotte. «Ja, svarte han, men ingen er så sexy som deg. Jeg har ingen assosiasjoner til deres kropper, men masse til din.» Min mann er ikke så opptatt av estetikk, men mer av assosiasjoner. Ingen tvil om at det var mange kropper som var utrolig mye finere enn min. Det jeg prøver å si er at 1) kropper kommer i masse varianter - underliv også, 2) utseendet er ikke alt, og 3) menns kriterier trenger ikke å være lik våre. Forresten, for noen år siden tok jeg et oppgjør med mitt syn på egen kropp. Og det føles utrolig deilig. Vær grei med deg selv! 💜 Men nå er du ganske heldig som har en så flott mann som du har, de færreste menn er som han (basert på det du og han har skrevet her inne tidligere). Anonymkode: 8115c...7bc 11
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #9 Skrevet 10. mars 2021 Jeg et singel så må finne en og med dette. Og vil ikke bare ha sex ønsker forhold. Og da er kriteriene vanskeligere enn bare våt mus. Anonymkode: 181c6...ba0
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #10 Skrevet 10. mars 2021 Ja. Et innbydende underliv er viktig. Anonymkode: 477dd...d3e
Jdz Skrevet 10. mars 2021 #11 Skrevet 10. mars 2021 Alle underliv er forskjellige, men har til gode å møte en kvinne med et underliv jeg finner frastøtende. Dette er noe du innbiller deg. 8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #12 Skrevet 10. mars 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Snirkler, vid og lange kjønnslepper. Var dum og tittet i speil. Har født. Anonymkode: 181c6...ba0 Gå heller i deg selv og tenk over hva du vil lære barnet ditt om kropp og selvfølelse. Du er voksen og har født et barn som skal lære om det å leve og hvordan ha det godt med seg selv og andre. Skal du lære barnet ditt å like seg selv må du like deg selv først. Anonymkode: d1ad3...c21 7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #13 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er så missfornøyd og det er ikke noe jeg innbiller meg. Kan se og syne det er grusomt. Anonymkode: 181c6...ba0 Skal mye til før et underliv er grusomt. Har du tenner i underlivet? Nei? Da er det ikke grusomt Anonymkode: 8bfb5...351 6
Cronosgjesten Skrevet 10. mars 2021 #14 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Snirkler, vid og lange kjønnslepper. Var dum og tittet i speil. Har født. Anonymkode: 181c6...ba0 Høres ut som en vanlig mus for meg 😊Jeg har aldri tenkt over at den ser ille ut. 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #15 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gå heller i deg selv og tenk over hva du vil lære barnet ditt om kropp og selvfølelse. Du er voksen og har født et barn som skal lære om det å leve og hvordan ha det godt med seg selv og andre. Skal du lære barnet ditt å like seg selv må du like deg selv først. Anonymkode: d1ad3...c21 Det har du rett i, men jeg liker dessverre ikke meg selv. Håper så klart ikke at det merkes. Anonymkode: 181c6...ba0 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #16 Skrevet 10. mars 2021 Jeg ser hva som er pent og ikke så dette er så langt i fra det man kan komme. Dere tror gjerne jeg tuller eller overdriver, men det er sant. Ikke mange jeg har hatt sex med og lenge siden, men skikkelig nervøs for det. Så tror jeg måtte drukket først. Og liker ikke sex med lys og ikke meg selv naken. Så hvordan kan andre det da? Anonymkode: 181c6...ba0
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #17 Skrevet 10. mars 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ser hva som er pent og ikke så dette er så langt i fra det man kan komme. Dere tror gjerne jeg tuller eller overdriver, men det er sant. Ikke mange jeg har hatt sex med og lenge siden, men skikkelig nervøs for det. Så tror jeg måtte drukket først. Og liker ikke sex med lys og ikke meg selv naken. Så hvordan kan andre det da? Anonymkode: 181c6...ba0 Jeg syns ikke mitt eget underliv er «pent» om jeg tar frem et speil. Syns heller ikke andre kvinners underliv er pent. Men mitt fungerer som det skal, og det er det viktigste. Menn bryr seg ikke. Det er veldig mange ting som er viktigere under sex enn utseendet på underlivet. Anonymkode: 78514...827 7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #18 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg syns ikke mitt eget underliv er «pent» om jeg tar frem et speil. Syns heller ikke andre kvinners underliv er pent. Men mitt fungerer som det skal, og det er det viktigste. Menn bryr seg ikke. Det er veldig mange ting som er viktigere under sex enn utseendet på underlivet. Anonymkode: 78514...827 Håper du har rett, men vet ikke. Det fungere, men er vidde på det. Anonymkode: 181c6...ba0
sicario Skrevet 10. mars 2021 #19 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er så missfornøyd og det er ikke noe jeg innbiller meg. Kan se og syne det er grusomt. Anonymkode: 181c6...ba0 Alle jeg har hatt sex med har selvfølgelig hatt ulike underliv. Har ikke ofret dette en tanke. dette sitter nok mest i ditt hode. aldri hørt en mann snakke om en stygt underliv. 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #20 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men nå er du ganske heldig som har en så flott mann som du har, de færreste menn er som han (basert på det du og han har skrevet her inne tidligere). Anonymkode: 8115c...7bc Når en mann er kåt så vil de fleste menn gi blanke i hvilken form og fasong fitta har så lenge DU er kåt og DU vil ha sex med mannen. Slutt å bekymre deg. Anonymkode: e4a4c...fdd 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå