Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er med en afrikansk mann som går aldri ut og er hjemme med barna og meg hele tiden. Han virker å elske meg oppriktig og vi har det veldig fint sammen. Hjalp han med WhatsApp og kom over at han skrev "i miss you" til en dame fra Afrika. Og kyss emjoii. Bildet før var av meg etter fødsel med baby. Men så ble jeg veldig såret og spurte hvem hun var. "Søsteren" og jeg lagret nr hennes og kontaktet hun selv. Hun sa "beste broren" så igjen kontaktet jeg familien og ingen kjente hun som søster. Og han bortforklare det med at hun er en i nabolaget han ikke har sett på mange mange år og han har ikke vært der på over ti år. Nå ble jeg sur for han løy til meg og jeg klikket og ble veldig lei meg. Jeg roet meg ned og han sier at det er vanlig å kalle noen søster der nede. Familien trøstet meg litt. Nå blokkerte jeg henne fra hans WhatsApp og sa han fikk ikke prate med henne igjen. 

Jeg ser at han ringte hun på fb igår kveld mens han var her med meg og jeg ble igjen skikkelig såret. Sa at jeg føler han svikter meg så jeg spurte hvorfor han ringer henne når jeg blir såret og han sier at han må få lov å snakke med hvem han vil og viser meg samtalen med henne på Facebook og ser han i august skrev han savnet henne og . Men han løy og såret meg. Så kontakter jeg henne og lager drama med henne .

Hun er utrolig pen og jeg synes virkelig ikke det er greit. Jeg krever at han slettet hun ellers så vet jeg ikke om jeg kan stole på ham. 

Jeg som er psycho? 

Anonymkode: 40abd...c0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja du er litt psyko. Det er ikke uvanlig å kalle hverandre bror/søster i andre kulturer. Kanskje han også ble usikker på reaksjonen din (defor løy for deg for å ikke gjøre deg mer oppskaket). Kanske han kontaktet henne etterpå for å beklage oppførselen din. Du virker veldig usikker på deg selv. Men klart.. det kan jo være en ex av han. Men hvis han har vist deg mld’ene dem i mellom så er det vel greit? Jeg har mannlige venner og vi kan sende div emojier til hverandre men det er vennskapelig på samme måte jeg gjør med venninner. Jeg synes ikke du skal legge bånd på han. Men han skal samtidig respektere deg. Men slik du skriver så har du gått til verbalt angrep på en gammel venn av han bare fordi han savner henne? Kanskje han savner hjemlandet sitt litt også nå i disse tider og har ekstra behov for å ha kontakt med folk der? 

Anonymkode: d480d...70b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ts, du er ikke psycho. Hadde gjort det samme som deg. Kanskje vi er to gærne damer, men litt «hyggelig» at jeg ikke er alene om å være slik😅

Anonymkode: 5343f...a43

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han blokkerte henne nå 

AnonymBruker
Skrevet

Nei for svarte, kast han nå ut. Du vil vel ikke ha en utro drittsekk?

Anonymkode: 4871b...012

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må komme til bunns i sannheten her. Det er 50/50 for at han lyver. 

men min kompis sin ex blokkerte meg flere ganger og jg skjønte ikke noe så jeg endte med å ringe han...... i min kultur kaller vi jevnaldrede gode venner for søster/bror eldre for tanter/onkel .... en annen kompis sin ex lot heller ikke gutten snakke til meg. Jeg kuttet han siste ut av livet grunnet mangel på respekt for venner.  

Ikke hiss deg opp for mye. Hvis det virkelig er vennskap har han sikkert ikke noe imot heller at du får lese meldingene og se bilder av dem hvis de har. 

Anonymkode: c4cb3...885

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i swahili- talende land flere ganger. Selv jeg som er hvit blir kalt "dada"/ søster av de lokale. Voksne kvinner og menn kalles Mama og Papa, bror kaka. 

Anonymkode: 7ceab...4c1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Du må komme til bunns i sannheten her. Det er 50/50 for at han lyver. 

men min kompis sin ex blokkerte meg flere ganger og jg skjønte ikke noe så jeg endte med å ringe han...... i min kultur kaller vi jevnaldrede gode venner for søster/bror eldre for tanter/onkel .... en annen kompis sin ex lot heller ikke gutten snakke til meg. Jeg kuttet han siste ut av livet grunnet mangel på respekt for venner.  

Ikke hiss deg opp for mye. Hvis det virkelig er vennskap har han sikkert ikke noe imot heller at du får lese meldingene og se bilder av dem hvis de har. 

Anonymkode: c4cb3...885

Han gjemmer ikke telefonen for meg akkurat for å si det sånn.  Og tror jeg har snakket med henne på videosamtale han pleier introdusere meg for alle. Og sender bilde av meg til alle venner og familie stadig vekk.  Men jeg synes ikke det er ok å si jeg savner deg til annen dame. Han slettet hun igår og blokkerte henne og sier jeg er vanskelig og bestemt men kom hjem med roser fra butikken.  Jeg er sur idag også. Grunnen til jeg ikke kan bare kaste han ut er jo fordi vi har barn sammen .

Han kjente hun på barneskolen/ ungdomsskolen. De har aldri egentlig møtt mye enn snakket på WhatsApp/ Facebook. Han har ikke vært hjemme på evighet

AnonymBruker
Skrevet

Ja du høres psyko ut. Han bor i et fremmed land langt fra familien, og får ikke lov til å ha kontakt med venner? Jeg har også venner som bor langt unna, og jeg savner dem. Det er vanlig. Uavhengig av kjønn. 

Anonymkode: 4b732...bff

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Wow, du kan ikke oppføre deg sånn TS. Han kan snakke med hvem han vil.

Anonymkode: e7a4c...cf0

• Liker 4
Skrevet

Du overreagerer. Ha heller tillit til ham. 

Hvis hun hadde vært i Norge det hadde vært noe helt annet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Han gjemmer ikke telefonen for meg akkurat for å si det sånn.  Og tror jeg har snakket med henne på videosamtale han pleier introdusere meg for alle. Og sender bilde av meg til alle venner og familie stadig vekk.  Men jeg synes ikke det er ok å si jeg savner deg til annen dame. Han slettet hun igår og blokkerte henne og sier jeg er vanskelig og bestemt men kom hjem med roser fra butikken.  Jeg er sur idag også. Grunnen til jeg ikke kan bare kaste han ut er jo fordi vi har barn sammen .

Han kjente hun på barneskolen/ ungdomsskolen. De har aldri egentlig møtt mye enn snakket på WhatsApp/ Facebook. Han har ikke vært hjemme på evighet

Stakkars mann. De er gamle venner og du tvinger han til å blokkere henne?? Og likevel er han så grei at han kjøper blomster til deg? OG du har full tilgang til tlf hans? Ta deg en bolle og be han om unnskyldning. Du vet at det er lov å ha venner av motsatt kjønn? Og du vet at det er lov å savne disse også? Du høres ekstremt umoden og usikker ut. 

Anonymkode: d480d...70b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er faktisk gærn, du utøver sosial kontroll og bestemmer over hvem han skal få lov å ha kontakt med. Håper han kommer seg ut av forholdet med deg før det går galt for han. 

Anonymkode: fc638...04b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Du er faktisk gærn, du utøver sosial kontroll og bestemmer over hvem han skal få lov å ha kontakt med. Håper han kommer seg ut av forholdet med deg før det går galt for han. 

Anonymkode: fc638...04b

Han kan ha kontakt med de han ikke skriver " i miss you " med og med kysse emjoii

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han kan ha kontakt med de han ikke skriver " i miss you " med og med kysse emjoii

Jeg bor i utlandet og skriver "jeg savner deg" til alle vennene mine hjemme i Norge. Både menn og kvinner. Jeg sender også kysse-emoji til venner og brødrene mine

Anonymkode: a81b4...5be

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Enig med deg 🙂

Anonymkode: 8d338...ca6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...