Gå til innhold

Induksjonstopp - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp knust min gamle induksjonstopp fra IKEA. Jeg har vært helt OK fornøyd med den, bortsett fra at det har vært veldig klønete å bruke stekepanner og gryter som er store (26 cm) fordi varmen fordeler i kanten på pannene/grytene. Det har ikke hjulpet å bruke brofunksjonen, da varmekilden fortsatt for smal. Se for deg pannekaker som er brunsvidde i midten og ustekte i kanten.

Er det noen som er fornøyd med sin induksjonstopp og ikke opplever dette problemet som kan komme med anbefaling til meg nå som jeg må kjøpe ny?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken størrelse er du ute etter? Jeg har vært fornøyd med elektrolux sine. Aldri hatt det problemet du beskriver og liker at de har silider for temperaturstyring i stedet for å trykke på en knapp x antall ganger. 

Anonymkode: c058f...3f2

Skrevet

Takk for svar! Ja, det var jo et bra tips. Blir ganske mye trykking underveis, har også sett at det er noen som automatisk flytter varmen over dersom man flytter på grytene, virker også litt kjekt. Jeg skal ha det som er standard størrelse, 58 eller 59 cm tror jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...