AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Er det noen som tenker å studere juss nå til høsten i Oslo? Anonymkode: 0d913...58d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #2 Skrevet 7. april 2021 Absolutt ingen her?... Anonymkode: 0d913...58d
powerpuffen Skrevet 7. april 2021 #3 Skrevet 7. april 2021 Sjansene for at du treffer på noen her som skal studere det samme som deg er nok ganske små.. Jeg kan forsikre deg om at uansett hvordan undervisningen blir lagt opp (fysisk eller digitalt), så vil du ha mulighet for å bli kjent med folk!
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Sprinkle skrev (På 8.4.2021 den 1.45): Sjansene for at du treffer på noen her som skal studere det samme som deg er nok ganske små.. Jeg kan forsikre deg om at uansett hvordan undervisningen blir lagt opp (fysisk eller digitalt), så vil du ha mulighet for å bli kjent med folk! Tenkte mer på om det er noen her som har noen meninger om hvor mye snittet vil øke. Snittet for å komme inn i Oslo er 56, og mtp korona er det jo ingen som vet om flere/færre vil søke. Noen meninger? Anonymkode: 0d913...58d
powerpuffen Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenkte mer på om det er noen her som har noen meninger om hvor mye snittet vil øke. Snittet for å komme inn i Oslo er 56, og mtp korona er det jo ingen som vet om flere/færre vil søke. Noen meninger? Anonymkode: 0d913...58d Jeg tror snittet vil være stabilt, dvs noenlunde likt som i fjor, eventuell en liten økning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå