AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Hei! Hva har dere gjort i denne situasjonen her? En person kontaktet meg gjennom finn og vi avtalte at jeg skal passe på katten hennes for 500kr/mnd. Vi hadde katten i 2 mnd. + noen dager. Hun kom å hente katten, men "glemte" telefonen i bilen. Spurte om hun skal vippse meg. Ja, da avtalte vi at hun skal vippse. Jeg fikk ikke vipps, sendte en høflig påminnelse, men hun svarte at hun har bare 140kr. på konto. Da avtalte vi at hun skal betale om noen dager. Nå tar hun ikke telefon. Så ekkel denne situasjonen jeg har ikke vært før, jeg er så skuffet og føler meg svindlet. Hun er jo norsk. Hadde ikke en eneste gang opplevd dette med nordmenn. Hun er her på kvinneguiden også. Hvis du leser dette, skjerp deg og oppfør deg som voksen. Det er ikke bra å bryte avtaler og så forsvinne. Jeg vet hvor hun bor og jobber. Anonymkode: a712b...864 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Hvordan vet du at hun er her på KG? Uansett, vanvittig dårlig gjort! Anonymkode: 1f4af...db8 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #3 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei! Hva har dere gjort i denne situasjonen her? En person kontaktet meg gjennom finn og vi avtalte at jeg skal passe på katten hennes for 500kr/mnd. Vi hadde katten i 2 mnd. + noen dager. Hun kom å hente katten, men "glemte" telefonen i bilen. Spurte om hun skal vippse meg. Ja, da avtalte vi at hun skal vippse. Jeg fikk ikke vipps, sendte en høflig påminnelse, men hun svarte at hun har bare 140kr. på konto. Da avtalte vi at hun skal betale om noen dager. Nå tar hun ikke telefon. Så ekkel denne situasjonen jeg har ikke vært før, jeg er så skuffet og føler meg svindlet. Hun er jo norsk. Hadde ikke en eneste gang opplevd dette med nordmenn. Hun er her på kvinneguiden også. Hvis du leser dette, skjerp deg og oppfør deg som voksen. Det er ikke bra å bryte avtaler og så forsvinne. Jeg vet hvor hun bor og jobber. Anonymkode: a712b...864 Hvordan vet du at hun er her på forumet?🤔 Anonymkode: fb414...99c 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #4 Skrevet 10. mars 2021 Hadde gitt henne beskjed om at jeg kontakter politiet om hun ikke betaler det hun skylder for tjenesten. Nå skal hun betale forsinkelsesrenter også. Håper hun dekket mat, sand og annet katten hadde behov for? Anonymkode: 35147...2a5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #5 Skrevet 10. mars 2021 Har du det skriftlig er det bare å sende regning. Betaler hun ikke så anmeld Anonymkode: 4369b...11b
AnonymBruker 42 Skrevet 10. mars 2021 #6 Skrevet 10. mars 2021 Nå har jo personen sagt at hun ikke har penger på konto - da kan det jo ta en uke eller to før hun får det også. OM det viser at du ikke får pengene dine, så ville jeg sett på dette som en knall-investering, og muligens den beste plasseringen av en tusenlappen du noen gang kommer til å ha. Dette var en veldig billig lærepæng om du først nå ble klar over at også nordmenn kan være sleipe og bedrive svindlerier. 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #7 Skrevet 10. mars 2021 Møt opp hjemme hos hun og krev pengene. Anonymkode: 3930d...151
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #8 Skrevet 10. mars 2021 Beeblebrox skrev (5 minutter siden): Nå har jo personen sagt at hun ikke har penger på konto - da kan det jo ta en uke eller to før hun får det også. OM det viser at du ikke får pengene dine, så ville jeg sett på dette som en knall-investering, og muligens den beste plasseringen av en tusenlappen du noen gang kommer til å ha. Dette var en veldig billig lærepæng om du først nå ble klar over at også nordmenn kan være sleipe og bedrive svindlerier. Trodde alle visste at det bare er sånne fæle utlendinger som driver med svindel, jeg. Alle nordmenn er vel ærlige som dagen er lang? Det ligger jo i genene våre, på samme måte som å være født med ski på bena! Anonymkode: 6f23a...220 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #9 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun er jo norsk. Hadde ikke en eneste gang opplevd dette med nordmenn. Da er jammen naiv om du trodde at nordmenn ikke svindler. Anonymkode: 8ad93...fe1 6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #10 Skrevet 10. mars 2021 Du har postet denne i en gruppe på FB også, fikk mange svar og råd der! Anonymkode: 8f200...0ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå