Gå til innhold

Er det noen skikkelig deilige menn her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Fjellmannover190 said:

No skal ikkje eg definere meg sjølv, jamfør TS si overskrift. 

Men, menn her på KG er ikkje berre nerdar som slit med det andre kjønn. Enkelte er her for å prøve å lære litt om det som vert diskutert her, og sjølv om det kan diskuterast kva lærdom ein kan få av alle desse trådane, så føler eg at eg har fått ein del ut av det, og at det har hjelp ein kar som avslutta eit lang forhold, og plutseleg var på datingsida! 

Her skulle jeg være morsom, og så kommer du og skriver et reflektert og godt innlegg??

Jeg skammer meg.

Anonymkode: b2c19...363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Her skulle jeg være morsom, og så kommer du og skriver et reflektert og godt innlegg??

Jeg skammer meg.

Anonymkode: b2c19...363

Eg ber om orsaking, men den indre konflikta i mitt sinn😁, gjer at mine kjensler ikkje alltid kan forstå andre personer sin humor. 

Men utover det, så elsker eg ein god diskusjon og bryter gjerne opp med litt fjås! 

Endret av Fjellmannover190
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi henger ikke på kvinneguiden. 

 

Seriøst, hvordan skal jeg vite om jeg er deilig?? Jeg er ikke typen til å gå rundt å flørte eller drive dating på nettet ol. Har ikke interesse for å gå inn i et forhold.

 

Tror folk at de er deilig fordi dem får mye oppmerksomhet? Det er enkelt å få oppmerksomhet om det er det man ønsker.

Endret av MattDa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/11/2021 at 9:49 AM, AnonymBruker said:

Guttunger her inne tipper jeg. Mannfolk har andre ting og finne på enn og være på kvinneguiden. 

Spurte min mann om nettopp dette og han begynte og le når han hørte at det faktisk er menn her inne også. 

Litt tragisk kanskje. 

 

Anonymkode: 8d94a...5f1

Tja. Har en mandig og kjekk ekssamboer, som ikke hadde hørt om KG, han syns det var moro og gøy å lese her etter tips fra meg uten at han følte behov for å snakke stygt om andre mannlige brukere. Det skal sies at han syns enkelte var giftige, som de som sa kvinner er stygge etter 20-årene osv, og advarte meg mot å henge her. 

Anonymkode: 17085...458

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Tja. Har en mandig og kjekk ekssamboer, som ikke hadde hørt om KG, han syns det var moro og gøy å lese her etter tips fra meg uten at han følte behov for å snakke stygt om andre mannlige brukere. Det skal sies at han syns enkelte var giftige, som de som sa kvinner er stygge etter 20-årene osv, og advarte meg mot å henge her. 

Anonymkode: 17085...458

Gode råd fra en kjekk man, med andre ord 😁

Anonymkode: b2c19...363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Gode råd fra en kjekk man, med andre ord 😁

Anonymkode: b2c19...363

Jepp 😁

Anonymkode: 17085...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var kjekk for 15-20 år siden men ikke nå lenger vil jeg tro. 

Fant kvinneguiden en gang jeg søkte på matoppskrifter. Så at det var et aktivt forum med begrenset sensur, så jeg begynte å skrive her. At det er et kvinneforum hadde egentlig veldig lite med saken å gjøre. Hadde foretrukket et manneforum, men de har gått litt døden de siste 10 årene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.3.2021 den 16.28):

Eller henger ikke de på kvinneguiden? Gjerne legg ut bilde 🤤 Skal se om jeg våger det samme (selv om jeg er kvinne)

Anonymkode: 418cb...f79

Jeg vil si jeg er pen, fått mange tilbakemeldinger på at jeg ser bra ut og slikt men "deilig" er jo veldig subjektivt. Dette er i alle fall ikke en tråd jeg vil dele bilde i, så får jenter/damer her tro det de vil.

"Deilig" handler mest om tiltrekning, men pen/kjekk kan man mer objektivt være.

Jeg synes alle de jentene/kvinnene som mener at alle menn her er så ille kan starte med å legge ut bilder av seg selv, så får vi se ;) Tror ikke det er noen nevneverdig forskjell i "kvalitet" mellom kjønnene i snitt. Man finner nok litt av hvert av begge kjønn her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OlsenHansen skrev (1 time siden):

Var kjekk for 15-20 år siden men ikke nå lenger vil jeg tro. 

Fant kvinneguiden en gang jeg søkte på matoppskrifter. Så at det var et aktivt forum med begrenset sensur, så jeg begynte å skrive her. At det er et kvinneforum hadde egentlig veldig lite med saken å gjøre. Hadde foretrukket et manneforum, men de har gått litt døden de siste 10 årene.

diskusjon.no er det mest mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (1 minutt siden):

diskusjon.no er det mest mannfolk.

Men lav takhøyde. Holder meg på engelske forum når det gjelder manneprat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OlsenHansen skrev (2 minutter siden):

Men lav takhøyde. Holder meg på engelske forum når det gjelder manneprat.

hva er manneprat? Der er det jo bil og tekniske duppeditter og gaming  etc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange usmakelige kommentarer. Mennene som er her er vel like forskjellige som kvinnene selv om de er færre. Hvordan kan man komme til en annen konklusjon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bente1234 skrev (5 minutter siden):

hva er manneprat? Der er det jo bil og tekniske duppeditter og gaming  etc

Politikk i dette tilfellet.

Enkelte menn mister selvkontrollen når de møter ubehagelige politiske tanker. Kanskje de er redd for hva dama skal tro, jeg vet ikke. Men gidder jo ikke det i lengden når du bare vil utveksle mening eller argumentere for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.3.2021 den 17.00):

Nei de henger ikke her. De skikkelig deilige mannfolka er nok fornøyde med livene sine enten de har dame eller ei. 

Anonymkode: bafcc...b0e

Jeg anser meg selv som midt på treet kjekk og en helt ok personlighet. Jeg startet å henge her fordi den første dama mi misbrukte meg fysisk og psykisk og jeg måtte inn å se hva som var "normalt" i et forhold. Siden har jeg bare blitt værende 😂

Anonymkode: b76d2...450

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OlsenHansen skrev (42 minutter siden):

Politikk i dette tilfellet.

Enkelte menn mister selvkontrollen når de møter ubehagelige politiske tanker. Kanskje de er redd for hva dama skal tro, jeg vet ikke. Men gidder jo ikke det i lengden når du bare vil utveksle mening eller argumentere for noe.

Ok understand 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er her, og jeg er rimelig sikker på at jeg er kvinneguidens tidenes beste mann når det kommer til utseendet 😏 

Jeg legger ikke ut trynet mitt på kg, mulig jeg gjør det på pm 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann.
Jeg havner innom her noen ganger fordi forumet er veldig aktivt og variert.
Også er det jo selvfølgelig deiligt å sable ned råttne mennesker som er ute etter og TA folk hele tiden 🤣

 

Anonymkode: daaf9...f83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likestilling skrev (2 timer siden):

Jeg vil si jeg er pen, fått mange tilbakemeldinger på at jeg ser bra ut og slikt men "deilig" er jo veldig subjektivt. Dette er i alle fall ikke en tråd jeg vil dele bilde i, så får jenter/damer her tro det de vil.

"Deilig" handler mest om tiltrekning, men pen/kjekk kan man mer objektivt være.

Jeg synes alle de jentene/kvinnene som mener at alle menn her er så ille kan starte med å legge ut bilder av seg selv, så får vi se ;) Tror ikke det er noen nevneverdig forskjell i "kvalitet" mellom kjønnene i snitt. Man finner nok litt av hvert av begge kjønn her.

Jeg kan gå god for at denne brukeren er pen 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...