Gå til innhold

Er det noen skikkelig deilige menn her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller henger ikke de på kvinneguiden? Gjerne legg ut bilde 🤤 Skal se om jeg våger det samme (selv om jeg er kvinne)

Anonymkode: 418cb...f79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Eller henger ikke de på kvinneguiden? Gjerne legg ut bilde 🤤 Skal se om jeg våger det samme (selv om jeg er kvinne)

Anonymkode: 418cb...f79

Desperat?!

Anonymkode: 1a868...687

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig henger de ikke her på kvinneguiden. 

Anonymkode: 0f737...4ba

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker av og til på det. Hvilke menn er det som henger her? Den usikre typen, kommer jeg frem til. Ser ikke for meg en skikkelig mannemann i alle fall. Litt uattraktive og ensomme kanskje. «Kunne han der vært på KG?», tenker jeg av og til når jeg ser en mann. Men kan jo aldri vite, for aner jo ikke hvem som skriver her og ikke. Ingen snakker vel åpent om det.

Anonymkode: 4e03c...474

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Tenker av og til på det. Hvilke menn er det som henger her? Den usikre typen, kommer jeg frem til. Ser ikke for meg en skikkelig mannemann i alle fall. Litt uattraktive og ensomme kanskje. «Kunne han der vært på KG?», tenker jeg av og til når jeg ser en mann. Men kan jo aldri vite, for aner jo ikke hvem som skriver her og ikke. Ingen snakker vel åpent om det.

Anonymkode: 4e03c...474

Tenker du det samme om kvinner som henger her også? 

Anonymkode: a3b07...26d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenker av og til på det. Hvilke menn er det som henger her? Den usikre typen, kommer jeg frem til. Ser ikke for meg en skikkelig mannemann i alle fall. Litt uattraktive og ensomme kanskje. «Kunne han der vært på KG?», tenker jeg av og til når jeg ser en mann. Men kan jo aldri vite, for aner jo ikke hvem som skriver her og ikke. Ingen snakker vel åpent om det.

Anonymkode: 4e03c...474

Tror mange snakker om det. Jeg sier lett i en samtale «å herregud krangla me en sånn idiot på kvinneguiden her en dag» 

Anonymkode: 015a9...112

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei de henger ikke her. De skikkelig deilige mannfolka er nok fornøyde med livene sine enten de har dame eller ei. 

Anonymkode: bafcc...b0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tenker du det samme om kvinner som henger her også? 

Anonymkode: a3b07...26d

Jeg tenker det er mange småbarnsmødre og trygda som ikke kommer seg ut så mye.. 

Anonymkode: bafcc...b0e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig henger de ikke her på kvinneguiden. 

Anonymkode: 0f737...4ba

Å joda, vi fins :danse:

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker av og til på det. Hvilke menn er det som henger her? Den usikre typen, kommer jeg frem til. Ser ikke for meg en skikkelig mannemann i alle fall. Litt uattraktive og ensomme kanskje. «Kunne han der vært på KG?», tenker jeg av og til når jeg ser en mann. Men kan jo aldri vite, for aner jo ikke hvem som skriver her og ikke. Ingen snakker vel åpent om det.

Anonymkode: 4e03c...474

:pisk:

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei de henger ikke her. De skikkelig deilige mannfolka er nok fornøyde med livene sine enten de har dame eller ei. 

Anonymkode: bafcc...b0e

Eller henger her eller ei :opplyser:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superdeilig. Hva snakker dere om?

Anonymkode: b2c19...363

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker av og til på det. Hvilke menn er det som henger her? Den usikre typen, kommer jeg frem til. Ser ikke for meg en skikkelig mannemann i alle fall. Litt uattraktive og ensomme kanskje. «Kunne han der vært på KG?», tenker jeg av og til når jeg ser en mann. Men kan jo aldri vite, for aner jo ikke hvem som skriver her og ikke. Ingen snakker vel åpent om det.

Anonymkode: 4e03c...474

Nå trodde du nok at menn skulle bli fornærma og lei seg, gjorde du ikke 🤭

Tror du virkelig ikke slike barnslige og patetiske forsøk blir gjennomskuet?

Anonymkode: 628d5...d5a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uredd skrev (55 minutter siden):

:hallo:

Å joda, vi fins :danse:

:pisk:

Eller henger her eller ei :opplyser:

Alder og høyde? Yrke?

Anonymkode: ace7e...b8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke på meg som ulekker, eller usikker. KG er tidtrøyte, på linje med å sitte på kafé og betrakte folk. Bruker det som et slags studie i hva som rører seg i hodene der ute, ørlite mer balansert og moderert enn kommentarfeltene på Fb. 

Kom hit i en tid der helsestoff var noe jeg søkte mye på,  men så er det jo et helt samfunn her. 

Anonymkode: 04885...ddc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her, men ønsker ikke å bli gjenkjent, så kommer ikke til å laste opp noe bilde. Skikkelig deilig er jeg i alle fall.

Anonymkode: a65fe...33d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Alder og høyde? Yrke?

Anonymkode: ace7e...b8b

:ninja:

Sannsynligvis altfor gammel og lav for deg allikevel. Er det disse kriteriene som en skikkelig deilig mann altså? :sikle:

Over 50 og 170, ingeniør

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er helt sinnsykt deilig men ikke idiot nok til å legge ut bilde av meg selv på KG.

Anonymkode: 369e4...840

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er helt sinnsykt deilig men ikke idiot nok til å legge ut bilde av meg selv på KG.

Anonymkode: 369e4...840

Ikke jeg heller, men det har da vært endel bildetråder opp igjennom

Anonymkode: ed902...935

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...