AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Jeg er glad i skyr og dette er absolutt den beste skyren jeg har smakt hittil. Den er rett og slett nydelig god, fantastisk smakskombinasjon! Nesten som en dessert! Men hvorfor er den så vanskelig å få tak i? Den er ikke på vei ut av sortimentet? Den har bare vært i salg i rundt et halvt år tror jeg. Er kun en butikk her i byen jeg bor som selger den, så jeg hamstrer alltid når jeg handler der. Anonymkode: 3cd83...d16
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Du kan ta kontakt med innkjøpsansvarlig på din lokalbutikk og spørre om de kan ta den inn i sortimentet sitt. Anonymkode: 37881...0ba 2
jukkapalme Skrevet 10. mars 2021 #3 Skrevet 10. mars 2021 Har aldri sett den jeg, men hørtes jo fantastisk ut! Hvilken butikk kjøper du den hos? Må se etter den. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #4 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan ta kontakt med innkjøpsansvarlig på din lokalbutikk og spørre om de kan ta den inn i sortimentet sitt. Anonymkode: 37881...0ba Kanskje jeg kan spørre der ja. jukkapalme skrev (1 time siden): Har aldri sett den jeg, men hørtes jo fantastisk ut! Hvilken butikk kjøper du den hos? Må se etter den. Coop Mega her jeg bor, men Coop Mega har generelt dårlig utvalg av Skyr til tider så tror det bare er "flaks" at de har tatt den inn der. Kanskje du kan finne den på Meny? Anonymkode: 3cd83...d16
jukkapalme Skrevet 10. mars 2021 #5 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Kanskje jeg kan spørre der ja. Coop Mega her jeg bor, men Coop Mega har generelt dårlig utvalg av Skyr til tider så tror det bare er "flaks" at de har tatt den inn der. Kanskje du kan finne den på Meny? Anonymkode: 3cd83...d16 Har 4 mil til nærmeste meny, men får ta en tur innom om jeg er forbi en dag, ja. Takk for svar! Har bare rema, extra, kiwi og joker der jeg bor, så ingen «spennende» matbutikker.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #6 Skrevet 10. mars 2021 Noen som har prøvd skyr med salt karamell? Anonymkode: 759f9...fea
Soleil70 Skrevet 10. mars 2021 #7 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Noen som har prøvd skyr med salt karamell? Anonymkode: 759f9...fea Ja, den har jeg smakt og den er god! Ble dog dessverre litt fort lei av den ...
jukkapalme Skrevet 11. mars 2021 #8 Skrevet 11. mars 2021 Jeg fant den idag på Coop extra! Gleder meg til å smake den i morgen!
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #9 Skrevet 12. mars 2021 jukkapalme skrev (15 timer siden): Jeg fant den idag på Coop extra! Gleder meg til å smake den i morgen! Så bra! Likte du den? Anonymkode: 3cd83...d16
jukkapalme Skrevet 12. mars 2021 #10 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Så bra! Likte du den? Anonymkode: 3cd83...d16 Jaaa, den var knallgod! Tusen takk for tips, for denne har gått meg hus forbi, enda jeg elsker Skyr 😁 Så etter den nye med banan og, men den fant jeg ikke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå