AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Jeg lurer på hvilken opplevelse dere andre kvinner har angående oralsex. Jeg har dessverre opplevd i flere forhold at det er en slags "forventning" om at dama skal gi blowjob når som helst, men opplever ganske sjelden det samme tilbake. Kan ikke huske sist jeg opplevde at en mann ville bare gå ned på meg for å gi meg nytelse, da var det eventuelt bare en kort seanse for å få meg våt nok til at han kunne penetrere meg. Jeg kan jo gi en blowjob kun for å please han innimellom, og har som nevnt merket at det er en slags forventing rundt dette fra mange menn. Snakker her om voksne menn i 30-årene. Jeg er glad i å gi og motta oralsex, men når det som oftest kun går en vei i forholdet, så slutter jo jeg å gi til slutt, når jeg opplever å ikke få noe tilbake. Har tatt det opp i tidligere forhold, og blitt møtt med at han ikke hadde lyst til å prate om det, eller at det ble pratet bort. Er det jeg som er "uheldig" med valg av sexpartnere, eller opplever flere det sånn? Anonymkode: 45fea...e04 5
flusa Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Mannen min legger seg ofte mellom beina mine når vi ligger i soffan,og smisker seg sakte men sikkert innover 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #3 Skrevet 10. mars 2021 Jeg suger bare de som slikker 😌 Opplever også enorm forskjell i mellom menn på dette, men synes det er greit så lenge de ikke forventer mer enn de gir. Anonymkode: c26da...9d4 6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #4 Skrevet 10. mars 2021 Opplever det samme som deg. Derfor liker jeg heller ikke så godt å motta det. Føler at det bare er et pliktløp for å få meg våt.. da føler jeg meg ekkel og stresset. Hadde en mann gitt uttrykk for at han virkelig ville slikke meg og elsket å gjøre det, ja, da hadde jeg sikkert nytt det også. Selv ELSKER jeg å suge. Men blir litt lei av at det ikke går begge veier. Anonymkode: 03df7...d2b 1
Baktusen Skrevet 10. mars 2021 #5 Skrevet 10. mars 2021 Sitter også med samme opplevelse. Har prøvd å spør hvorfor det er slik eller ta opp problematikken, men svar at de elsker å slikke og at det bare er tilfeldig osv. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #6 Skrevet 10. mars 2021 Min samboer (vært sammen i 6 år) er veldig flink på å ta initiativ til å utføre oralsex på meg. På en annen side vet han at det er bortimot den eneste måten jeg får orgasme på :-) Jeg elsker å suge han, og han er veldig opptatt av min nytelse under sex også. Vi har rett og slett funnet ut at dess mer nytelse begge parter har under sex, dess bedre blir sexen. Har dog aldri "tvunget" han til noe som helst - dette gjør han helt frivillig, da jeg vil at han ikke skal få en pliktfølelse ovenfor det å slikke meg - på akkurat samme måte som at jeg føler absolutt ikke noen pliktfølelse ovenfor det å suge han. Det gir meg nytelse å suge han, så om han vil slikke meg er det 100% bare et pluss. Anonymkode: e4fe1...09d 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #7 Skrevet 10. mars 2021 27 minutter siden, flusa said: Mannen min legger seg ofte mellom beina mine når vi ligger i soffan,og smisker seg sakte men sikkert innover Grunnen til at jeg slutta med dette var en intens sur fittlukt kombinert med rumpehull-lukt som møtte meg. Derfor driver ikke jeg med detta annet enn når jeg VEIT det er rent og lukter normalt Anonymkode: 88920...22c 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #8 Skrevet 10. mars 2021 Mannen min har gått ned på meg En gang ila 10 år😔 Anonymkode: 007a4...586
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #9 Skrevet 10. mars 2021 Ikke tro at det er noe annerledes for kvinner. Stor variasjon mellom kvinner når det gjelder suging. Anonymkode: 18a39...d2b 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #10 Skrevet 10. mars 2021 Når du ender opp med fast forhold så endrer dette seg. Hadde samme erfaringer som deg TS. Nå har jeg kjæreste og han slikker på seg kjeveproblemer 😂 Anonymkode: f4e50...6aa
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #11 Skrevet 10. mars 2021 Vel, jeg har møtt et par som ikke har vært så glade i det, men flest som har vært glade i det. Det er ikke bare flaks/uflaks, jeg er veldig seksuell av meg og er bare med menn som er det også. Han jeg holder på med nå liker jo bedre å slikke meg enn å bli sugd selv. Det er jo også de som elsker å gjøre det som er best på det Så om jeg merker det ikke ligger helt for han å slikke, så blir det heller ikke noe forhold. Anonymkode: 377b5...289
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #12 Skrevet 10. mars 2021 Ikke alle liker å gå ned på andre, det betyr jo ikke at de ikke liker å motta selv. Jeg har sugd mannen i mange år uten at han har gått ned på meg. Av egen fri vilje. Jeg har aldri spurt han om å gå ned på meg, selv om det var noe jeg ønsket. Plutselig fant han ut at han var komfortabel med det. Man skal gjøre som man selv ønsker. Vil du ikke gi han blow job, ikke gjør det. Vil du gi han blow job, gjør det om han også vil. Vil ikke han slikke deg etterpå, nei vel, det er hans valg. Akkurat som at det er ditt valg om du vil suge han eller ikke. Jeg er negativ til den resiprositeten, skal du ha, skal jeg ha. Å gi fordi man forventer å få tilbake, da gir man egentlig ikke... Anonymkode: d03b1...eb6 3
SlemUlv Skrevet 10. mars 2021 #13 Skrevet 10. mars 2021 Jeg har vel kun møtt menn som vi slikke. Noe som er kjipt, siden jeg ikke liker å bli slikket. Men det hjelper seff å prate sammen om sånn 😃 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #14 Skrevet 10. mars 2021 Jeg har hatt 5 partnere og alle har tatt initiativ til å gi meg oralsex. Ofte og lenge. Også som eneste «rett på menyen». Kjenner meg ikke igjen i det du beskriver TS, så mulig du har vært uheldig.. og jeg heldig? Anonymkode: 6250e...438
flusa Skrevet 10. mars 2021 #15 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Grunnen til at jeg slutta med dette var en intens sur fittlukt kombinert med rumpehull-lukt som møtte meg. Derfor driver ikke jeg med detta annet enn når jeg VEIT det er rent og lukter normalt Anonymkode: 88920...22c Grøss🥴 Daglig dusj er tingen👏
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #16 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg suger bare de som slikker 😌 Anonymkode: c26da...9d4 Samme her. Jeg elsker å suge kuk, men ikke dersom det bare går en vei. Det er nok av menn der ute som virkelig koser seg med å slikke fitte, så jeg ser ingen grunn til å bruke tid på de få som ikke gjør det. Anonymkode: 051b4...794 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #17 Skrevet 10. mars 2021 Jeg er 27 og i mitt forhold spør vi hverandre om vi har lyst, foreksempel «vil du slikke meg» min kjæreste gjør det like ofte på meg som jeg suger han. Anonymkode: 619ff...e87
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #18 Skrevet 10. mars 2021 Tror det er mye enten eller. Noen klarer det ikke, og noen elsker det. De må omtrent slikke fitte daglig. Var slik med meg i begynnelsen av forholdet. Har roet meg litt nå, men kjenner at jeg fremdeles trenger det regelmessig. Enkelte slikker av og til for å være snill, uten spesiell lyst. Anonymkode: b4e65...9cb
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #19 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg lurer på hvilken opplevelse dere andre kvinner har angående oralsex. Jeg har dessverre opplevd i flere forhold at det er en slags "forventning" om at dama skal gi blowjob når som helst, men opplever ganske sjelden det samme tilbake. Kan ikke huske sist jeg opplevde at en mann ville bare gå ned på meg for å gi meg nytelse, da var det eventuelt bare en kort seanse for å få meg våt nok til at han kunne penetrere meg. Jeg kan jo gi en blowjob kun for å please han innimellom, og har som nevnt merket at det er en slags forventing rundt dette fra mange menn. Snakker her om voksne menn i 30-årene. Jeg er glad i å gi og motta oralsex, men når det som oftest kun går en vei i forholdet, så slutter jo jeg å gi til slutt, når jeg opplever å ikke få noe tilbake. Har tatt det opp i tidligere forhold, og blitt møtt med at han ikke hadde lyst til å prate om det, eller at det ble pratet bort. Er det jeg som er "uheldig" med valg av sexpartnere, eller opplever flere det sånn? Anonymkode: 45fea...e04 Hei Jeg er mann og opplever det samme. Gir masse oralsex til damen men får lite tilbake eller veldig lite. Jeg går ned på damen fordi jeg synes det er digg å se henne nytte. Men hun har mer eller mindre sluttet å gi tilbake Så det kan bli et problem for herrer også. Anonymkode: 6856c...ce0 1
sicario Skrevet 10. mars 2021 #20 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg lurer på hvilken opplevelse dere andre kvinner har angående oralsex. Jeg har dessverre opplevd i flere forhold at det er en slags "forventning" om at dama skal gi blowjob når som helst, men opplever ganske sjelden det samme tilbake. Kan ikke huske sist jeg opplevde at en mann ville bare gå ned på meg for å gi meg nytelse, da var det eventuelt bare en kort seanse for å få meg våt nok til at han kunne penetrere meg. Jeg kan jo gi en blowjob kun for å please han innimellom, og har som nevnt merket at det er en slags forventing rundt dette fra mange menn. Snakker her om voksne menn i 30-årene. Jeg er glad i å gi og motta oralsex, men når det som oftest kun går en vei i forholdet, så slutter jo jeg å gi til slutt, når jeg opplever å ikke få noe tilbake. Har tatt det opp i tidligere forhold, og blitt møtt med at han ikke hadde lyst til å prate om det, eller at det ble pratet bort. Er det jeg som er "uheldig" med valg av sexpartnere, eller opplever flere det sånn? Anonymkode: 45fea...e04 Nå er ikke jeg en kvinne, men tillater meg å svare. Tror mange menn er forskjellige når det gjelder både gi og få oralsex. Jeg vet at mange menn syntes det er ubehagelig og direkte ekkelt å gi oralsex. Mange av disse syntes det er vanskelig å formidle dette da de er redd for å såre partner. Selv elsker jeg å gi oralsex. Det er kanskje det som tenner meg aller oftest ved sex. Om man gir oralsex, så må man jo lære seg hvordan partneren liker det. Opplevd veldig ofte at å gi oralsex til partneren/kvinnen får orgasme er supert før man i det hele tatt tenker på penetrasjonsex/samleie. Oralsex til orgasme er av erfaring en supert start :). Gi oralsex til kvinnen selvfølgelig ved å bruke hender/fingre/leketøy samtidig. Erfart at de fleste partnere setter stor pris på det før samleie begynner. Å motta oralsex/BJ er uinteressant og gir meg svært lite. Forventer på ingen måte å motta BJ selv om jeg elsker å gi oralsex. Poenget er at alle er forskjellige. Tenner på forskjellig og liker forskjellige ting. Nøkkelen er å ha en åpen og ærlig samtale om hva man ønsker, forventer og liker. Er man voksen nok til å ha sex, så er man voksen nok til å ha en slik samtale også. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå