Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi skal arrangere bursdagsselskap da hun har bursdag på lørdag. Hun skulle invitere meg og 7 andre personer. Vi skal drikke alkohol og ha det skikkelig gøy. Vi har ikke møttes samlet med hverandre på over et halvt år. Og her vi bor er det utrolig lite smitte i den delen av landet. 

Anonymkode: c1b93...dcf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bursdagsfest* mente jeg

Skrevet

Ok? Var det er spørsmål godt gjemt her eller var det bare til info for KG?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Javel

Anonymkode: a4570...444

AnonymBruker
Skrevet

Lurte bare på om det er innafor med 8 personer samlet?

Skrevet

Jeg tror det er innenfor, bare dere holder litt avstand

Skrevet

Jeg skal på bursdagsfest på fredag, med 10 stykker. Vi har tenkt til å holde avstand, så det går sikkert fint

Skrevet

Men jeg bor i kommunen ved siden av en kommune med mye smitte, men vi har ikke så veldig strenge regler her

Gjest Anonym 77
Skrevet

Nasjonale anbefalinger 

• Ha kun inntil 5 gjester i private hjem, hager og hytter. Dersom alle gjestene kommer fra samme husstand kan man være flere, men det må være mulig å holde avstand.
AnonymBruker
Skrevet

Min personlige mening er at om alle hadde tenkt sånn, så hadde både smittetall og sykehusinnleggelser eksplodert. 

Med mindre dere alle går i 14 dagers karantene etter denne festen, så er ikke dette en god idé. Jeg tror ingen kan møtes hjemme og unngå smitte ved å holde avstand. Man får også en dårligere vurderingsevne når man drikker og vips så var den meteren blitt veldig kort.

Anonymkode: df7e5...617

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det anbefales vel ikke å være mer enn fem. Har du god nok plass til å holde 2 meters avstand mellom alle gjestene?

Anonymkode: 588f4...bf3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min personlige mening er at om alle hadde tenkt sånn, så hadde både smittetall og sykehusinnleggelser eksplodert. 

Med mindre dere alle går i 14 dagers karantene etter denne festen, så er ikke dette en god idé. Jeg tror ingen kan møtes hjemme og unngå smitte ved å holde avstand. Man får også en dårligere vurderingsevne når man drikker og vips så var den meteren blitt veldig kort.

Anonymkode: df7e5...617

1 meter er bare såååå 2020. Det er 2 meter nå. 2. 

Anonymkode: 18606...2b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonym 77 skrev (5 timer siden):

Nasjonale anbefalinger 

• Ha kun inntil 5 gjester i private hjem, hager og hytter. Dersom alle gjestene kommer fra samme husstand kan man være flere, men det må være mulig å holde avstand.

Jeg skjønner ikke denne her. Hvis alle er fra samme husstand så kan man være flere men man må holde avstand? Samme husstand = samme hus? Skal man gå rundt og holde avstand med de man bor med innenfor husets vegger, det de mener? 

Anonymkode: 7ce5c...28c

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Venninna mi skal arrangere bursdagsselskap da hun har bursdag på lørdag. Hun skulle invitere meg og 7 andre personer. Vi skal drikke alkohol og ha det skikkelig gøy. Vi har ikke møttes samlet med hverandre på over et halvt år. Og her vi bor er det utrolig lite smitte i den delen av landet. 

Sånn bare til info liksom? Eller var det faktisk noe du lurte på?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner ikke denne her. Hvis alle er fra samme husstand så kan man være flere men man må holde avstand? Samme husstand = samme hus? Skal man gå rundt og holde avstand med de man bor med innenfor husets vegger, det de mener? 

Nei.. du kan ha alle fra din egen husstand pluss 5 så lenge de holder avstand fra dere og hverandre. Men du trener ikke å sitte en meter unna mannen din nei

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det de mener er at hvis du og mannen din ber en famile på 7 stk (samme husstand) på besøk. Så kan dere be alle 7 selv om dere da blir 9 stk totalt. Men dere må ha plass nok til at du og mannen din klarer å holde avstand til gjestene. 

Anonymkode: 93088...e9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...