AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Del Skrevet 10. mars 2021 Hva er det som avgjør hvor sensitiv man er for koffein fra en dag til en annen? En dag kan jeg drikke fem kopper kaffe uten å merke noe, mens andre dager blir jeg skjelven og merker koffeinet av bare en kopp Anonymkode: 29146...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #2 Del Skrevet 10. mars 2021 For min del handler det om hvor dehydrert jeg er fra før og om jeg har spist lite. Anonymkode: 539d6...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #3 Del Skrevet 10. mars 2021 https://www.google.no/amp/s/www.thinkingnutrition.com.au/coffee-health-benefits/amp/ Anonymkode: 2ffec...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spell Skrevet 11. mars 2021 #4 Del Skrevet 11. mars 2021 Tror det har mye å si om man har drukket og spist lite, som det nevnes. Tror også man opparbeider seg toleranse i større grad. Jeg kan f.eks. bare drikke en kopp på morgenen nå (evt 2 dersom det er før kl 12 ca), men mer/senere enn det merker jeg det godt når jeg skal sove. Tidligere drakk jeg morgen, lunsj og etter skole uten problemer, men etter å ha vært på reise og diverse turer hvor andre ikke drakk kaffe ble jeg plutselig "avvent". Jeg blir også fort uggen i magen dersom jeg drikker svart kaffe på tom mage, så nå har jeg bare vent meg til den ene koppen. Lett nå som det sjeldent er kaffebesøk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #5 Del Skrevet 11. mars 2021 Jeg reagerer ganske likt, men blir fortere "dårlig", mer stresset og vondt om jeg drikker på en dårlig dag med allerede mye stress i kroppen. Jeg sliter allerede med høy puls og høy stressfølelse. Anonymkode: 6dac2...2d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 11. mars 2021 #6 Del Skrevet 11. mars 2021 Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å drikke kaffe sent på kvelden🤔 Jeg drikker sjelden mer enn en bok kaffe og som regel før 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #7 Del Skrevet 25. mars 2021 Har merket sammenheng med for lite søvn og koffein, at jeg da tåler det mindre enn ellers. Men det er også da jeg trenger det mest! Anonymkode: 3aae8...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #8 Del Skrevet 25. mars 2021 Hva med at man tisser for ofte pga kaffe Anonymkode: 198ae...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #9 Del Skrevet 25. mars 2021 Drikker en kopp kl 07-8 og en før 12, men det blir maks to kopper. Føler også jeg må på do (nr 2) hvis jeg tar en kaffe på tom mage, så hvis jeg skal noe spesielt så tar jeg ikke kaffen på tom mage 😂 Anonymkode: 7348c...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå