Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tar mye tog frem og tilbake til skolen.

Toget bruker ca 1 time hver veg.

Jeg pleier og ta av meg sko, bruker ikke sokker så føttene mine er barbent.

Ville du reager negativt om du la merke til et menneske uten sko og sokker sittende å lese en bok på toget.

Anonymkode: f12bb...a5d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Æsj. Ja. Like ille som å sitte på flyet barbent.

Anonymkode: f2685...b85

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt🤢 Uhygienisk og ekkelt 

Anonymkode: 6ab78...7df

• Liker 13
Gjest Timeplan
Skrevet

Jeg synes det er litt guffent, men jeg innser at dette bare er mitt problem. Det er ikke slik at jeg mener det ikke burde vært lov.

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig skittent på gulvet så du blir jo skitten 

Anonymkode: f8192...2ec

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du holder føttene på gulvet så er det helt i orden og plager ikke meg, sålenge de ikke stinker tåfis. Men hvis du er en av disse som liker å ha bena i setet så hadde jeg gitt deg  beskjed om å vennligst fjerne de. Hadde en person som sovnet i den stillingen med bare føtter og hun la føttene sine i fanget mitt. Fysj altså, der går min grense 

Anonymkode: 993e6...7be

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du holder føttene på gulvet så ser jeg virkelig ikke problemet. Kunne kanskje vært verre om føttene luktet helt vanvittig, men med så mye annet rart det kan være av lukter på offentlig transport, så tror jeg ikke det er det største problemet.

Anonymkode: 6f74e...2fe

Skrevet

Fysj. Behold de sure skoene dine på når du er på offentlige steder som transport!

Aner du hvor sur og vond tåfislukt det blir i skoene til folk som ikke bruker sokker? Sokker er der for å suge opp svetten, og skåne skoene for å ta hele støyten. Uten sokker havner all fotsvette og tåfis rett i skoene og blir værende der. Æsj.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det samme selv, hater å ha på sko, og går gjerne barbeint ute om sommere. Drit i hva folk måtte mene, føttene kan vaskes, og det er jo ikke sånn at man spiser med dem. 

Anonymkode: b687c...417

AnonymBruker
Skrevet

Fysj... går du barbeint på offentlige toaletter også? 🤢 

Anonymkode: 86c1c...1a9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Million said:

Fysj. Behold de sure skoene dine på når du er på offentlige steder som transport!

Aner du hvor sur og vond tåfislukt det blir i skoene til folk som ikke bruker sokker? Sokker er der for å suge opp svetten, og skåne skoene for å ta hele støyten. Uten sokker havner all fotsvette og tåfis rett i skoene og blir værende der. Æsj.

Dette er veldig sant. Til og med hvis du har på deg helt nye sko og putter helt rene føtter oppi de. Etter en dag barbent så vil det lukte død og faen når du tar av deg skoene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fy flate så kvalmt!, hva med å vise litt respekt ovenfor andre mennesker når du reiser med offentlig transport?.

Anonymkode: 120c7...322

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjør det samme selv, hater å ha på sko, og går gjerne barbeint ute om sommere. Drit i hva folk måtte mene, føttene kan vaskes, og det er jo ikke sånn at man spiser med dem. 

Anonymkode: b687c...417

Hadde jeg aldri turt. Ikke alt man ser med det blotte øyet heller, tenk hvis du tråkker på knust glass? Eller tenk på hvor mange som har spyttet og pissa akkurat der du plasserer dine nakne føtter? Synes det er veldig merkelig at noen faktisk liker å gå rundt barføtt på den måten. Og så tropper du opp på besøk hos folk med disse skitne føttene som har trasket rundt med rester av hundedritt, gammel oppkast etter fulle folk på byen, snusrester og Gud vet hva annet av rester som ligger på bakken rundt om 🤮 du hadde ikke sluppet inn hos meg. Fysj

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hadde jeg aldri turt. Ikke alt man ser med det blotte øyet heller, tenk hvis du tråkker på knust glass? Eller tenk på hvor mange som har spyttet og pissa akkurat der du plasserer dine nakne føtter? Synes det er veldig merkelig at noen faktisk liker å gå rundt barføtt på den måten. Og så tropper du opp på besøk hos folk med disse skitne føttene som har trasket rundt med rester av hundedritt, gammel oppkast etter fulle folk på byen, snusrester og Gud vet hva annet av rester som ligger på bakken rundt om 🤮 du hadde ikke sluppet inn hos meg. Fysj

Nå er det ikke alle som bor i en skitten by ;) Her på bygda går det helt fint å gå barbeint.

Anonymkode: b5a87...36c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men det luktet jo helt grusomt av føttene, går man barbeint i sko. Så jeg hadde reagert, for mest sannsynlig lukter det fælt av deg da.

Anonymkode: c7d94...7f3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Tar mye tog frem og tilbake til skolen.

Toget bruker ca 1 time hver veg.

Jeg pleier og ta av meg sko, bruker ikke sokker så føttene mine er barbent.

Ville du reager negativt om du la merke til et menneske uten sko og sokker sittende å lese en bok på toget.

Anonymkode: f12bb...a5d

Nei, ser ikke på beina til folk.

AnonymBruker
Skrevet

Enda en tråd ja.....

Anonymkode: 8bfb4...eb3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husker en dame som tok av seg hælene og hadde føttene på sitt eget togsete. Gjorde ikke så alt for mye det. Likte å se på dem haha.

Anonymkode: 65ed1...321

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå er det ikke alle som bor i en skitten by ;) Her på bygda går det helt fint å gå barbeint.

Ja for det skjer jo aldri at dyr gjør fra seg på bakken på bygda 

Anonymkode: 86c1c...1a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Du hadde uansett ikke vært velkommen inn til meg barføtt. Da hadde du i så fall blitt møtt med ei bøtte med såpevann som  du værsågod fikk sitte med bena i en 15 minutters tid. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...