Gå til innhold

Hvor lang tid tar behandlingstid av bekymringsmelding? Onkel som bruker min bestemors og min fars penger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sendt inn en bekymringsmelding angående et vergemål, som gjelder min bestemor og min far som selv er under verge. Det handler om store summer, arv, og min onkel som bruker av min bestemors(som er dement) penger.

Snakket med fylkesmannen og de ba meg sende inn en bekymringsmelding. Noen som vet hvor lang tid sånne saker tar?

Anonymkode: 1bf6e...fd4

Videoannonse
Annonse
Gjest Smeltemann
Skrevet

Står det ikke på det store internettet da?

AnonymBruker
Skrevet

Laaaaaaaang tid kan det ta. Fort over 1år.

Anbefaler å purre purre purre

Anonymkode: 25c90...358

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg har sendt inn en bekymringsmelding angående et vergemål, som gjelder min bestemor og min far som selv er under verge. Det handler om store summer, arv, og min onkel som bruker av min bestemors(som er dement) penger.

Snakket med fylkesmannen og de ba meg sende inn en bekymringsmelding. Noen som vet hvor lang tid sånne saker tar?

Men hvordan vet du at han gjør det? Det er ganske alvorlige beskyldninger du kommer med.

Anonymkode: 34a82...3c9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men hvordan vet du at han gjør det? Det er ganske alvorlige beskyldninger du kommer med.

Anonymkode: 34a82...3c9

Jeg snakket med han på telefon, og da sa han at han kjøper ting min far trenger fra deres felles mor sin konto. Samboeren til min onkel har sagt at alle søskene har fått utdelt forskudd på arv, utenom min far som ikke kan blande seg pga mangel på språk etter hjerneslag. 

AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (På 10.3.2021 den 18.37):

Står det ikke på det store internettet da?

Fant ingenting om det nei. Finner du noe? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...