AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Jeg har sendt inn en bekymringsmelding angående et vergemål, som gjelder min bestemor og min far som selv er under verge. Det handler om store summer, arv, og min onkel som bruker av min bestemors(som er dement) penger. Snakket med fylkesmannen og de ba meg sende inn en bekymringsmelding. Noen som vet hvor lang tid sånne saker tar? Anonymkode: 1bf6e...fd4
Gjest Smeltemann Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Står det ikke på det store internettet da?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #3 Skrevet 11. mars 2021 Laaaaaaaang tid kan det ta. Fort over 1år. Anbefaler å purre purre purre Anonymkode: 25c90...358
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #4 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har sendt inn en bekymringsmelding angående et vergemål, som gjelder min bestemor og min far som selv er under verge. Det handler om store summer, arv, og min onkel som bruker av min bestemors(som er dement) penger. Snakket med fylkesmannen og de ba meg sende inn en bekymringsmelding. Noen som vet hvor lang tid sånne saker tar? Anonymkode: 1bf6e...fd4 Men hvordan vet du at han gjør det? Det er ganske alvorlige beskyldninger du kommer med. Anonymkode: 34a82...3c9
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #5 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men hvordan vet du at han gjør det? Det er ganske alvorlige beskyldninger du kommer med. Anonymkode: 34a82...3c9 Jeg snakket med han på telefon, og da sa han at han kjøper ting min far trenger fra deres felles mor sin konto. Samboeren til min onkel har sagt at alle søskene har fått utdelt forskudd på arv, utenom min far som ikke kan blande seg pga mangel på språk etter hjerneslag. Anonymkode: 1bf6e...fd4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #6 Skrevet 11. mars 2021 Smeltemann skrev (På 10.3.2021 den 18.37): Står det ikke på det store internettet da? Fant ingenting om det nei. Finner du noe? Anonymkode: 1bf6e...fd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå