Gå til innhold

Noengang opplevd skremmende adferd fra ukjent person?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil gjerne høre deres historier. Hva skjedde?

Anonymkode: 9d57a...040

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo starte med noen historier selv..? :)

Anonymkode: 18559...79f

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
Skrevet

Vi bor i en leilighet i en lavblokk og for noen år siden så kom det plutselig en fremmed mann inn i yttergangen vår og sa at "de vil drepe meg!". Jeg fikk og barna mine fikk jo sjokk. Jeg måtte prøve å holde situasjonen under kontroll, så jeg prøvde å snakke med han for å finne ut hva som skjedde. Han gjentok "de vil drepe meg". Han ringte til politiet, men de var ikke mye til hjelp, da han gjorde seg ikke forstått. Jeg ba eldstemann ringe til pappaen/mannen min.

Jeg prøvde å snakke med han, men fikk ikke mye ut av han. Til slutt så måtte jeg ringe til politiet selv og rett og slett si at jeg har en vilt fremmed mann i hjemmet mitt som snakker om at noen vil drepe han, og ikke minst at jeg har barn. Da sendte de noen. Mens vi ventet på politiet, så prøvde jeg igjen å snakke fornuft med han. Men det var umulig. Han visste ikke hvor han var en gang (det virket som om at han hadde tatt stoff e.l.) Heldigvis da så kom mannen min hjem og vi gikk ut og ventet på politiet. Den fremmede mannen var visst nok en kjenning av politiet.

Så poenget med historien - aldri la gatedøren være ulåst! Nå er den låst 24/7.

En annen gang, så ble jeg spyttet på rett i ansiktet av en fremmed mann. Jeg og en venninne var på kjøpesenteret. Vi hadde tatt heisen et par etasjer opp og gikk ut. Litt unna står det 2-3 stk. Jeg og venninnen gjør det vi skal og skal til å ta heisen ned igjen. Plutselig så klikker den ene personen, kommer bort til oss og spytter meg i ansiktet rett før heisen lukker seg. Jeg hadde ikke gjort han noe en gang. Jeg gikk bort til informasjonen/vekterne og sa ifra om hva som skjedde. Vekteren sjekket ting ut. Denne mannen var nå inne på nav kontoret og situasjonen var under kontroll, som de sa. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg satt på undergrunnsbanen i Hamburg. Like før toget skulle gå kom det en fyr ut fra ingensteds på perrongen og sparka inn vinduet der jeg satt. Jeg satt og lente hodet mot vinduet. 

En søndag formiddag kom en narkoman fyr og tok kvelertak på meg i Bergen. 

En annen mann fulgte etter meg mens han ropte at han skulle drepe meg (hadde aldri sett ham før, heldigvis var jeg på sykkel og han var ikke så rask). 

I Oslo fulgte en av uteliggerne etter meg og ropte at alle utlendinger kunne dra til helvete og at jeg ikke hadde noe i Norge å gjøre (jeg ser helt vanlig hvit ut, men han trodde visst jeg var polsk).

På bussen satt en fyr og kutta seg i armen (Oslo) med et barberblad, prøvde å kline blodet sitt på meg da han så at jeg så på han. 

Psykotisk mann på metroen i Paris som plutselig begynte å rope og kaste ting. 

Flere andre episoder også, med både blind vold og trusler, men tenker det holder. Er det ikke vanlig å oppleve sånt?

Anonymkode: ebe31...8a8

AnonymBruker
Skrevet

Opplevde å bli kjeftet ned av en fremmed dame da jeg ikke brukte munnbind. Og hun sa også at hun skulle finne ut hvor jeg bodde og komme hjem til meg, og det ble ikke særlig behagelig for meg osv. Hun virket ikke å være helt ved sine fulle fem, men ubehagelig var det. Dette var ute og jeg hadde munnbind i lomma som jeg skulle ta på før jeg gikk inn på  butikken.  Nyttet ikke å forklare det til henne.

Anonymkode: e6a21...ef3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...