AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Aksel Haugen, Ubrukelig mann (25) Publisert i dag kl. 06:26 Det er bare å beklage at vi menn ikke lever opp til standarden. Etter å ha lest kronikken av Christina Fraas, om oss ubrukelige menn, må jeg bare først beklage at ingen norske menn innfrir hennes forventninger til hva hun søker etter i en partner. Vi menn skal selvsagt gjøre vårt beste for å forbedre våre tjenester i fremtiden. Hun skal vite at vi menn har full forståelse for at hun ønsker å avslutte sitt abonnement hos oss. I mellomtiden håper vi at vi kan oppnå en god og konstruktiv dialog med både henne og våre resterende kunder. For alt jeg visste, kunne Klitten like godt vært et tettsted nord for Mjøsa. Jeg var ikke akkurat et geni i geografi som ung. Eller i anatomi for den saks skyld. Slik var det. I hvert fall for en periode. En periode som riktignok er lengre enn jeg tør innrømme. "Kunne en mann kommet unna med å skrive det samme om kvinner som du skriver om menn?" https://www.nrk.no/ytring/en-ubrukelig-manns-ubrukelige-svar-1.15407401 Anonymkode: 5e66f...369 5
Gjest Kaiminator Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Eeeh om man ikke lærer seg ved senest andre ligg hvor klitten er tenker jeg er både mannens og kvinnens problem å løse.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #3 Skrevet 10. mars 2021 Snakk om å ikke engang prøve å ta til seg hva hun faktisk skrev. Rett i forsvar, argumenter med at det er synd på menn og hva om det hadde vært omvendt, og så applaus fra en gjeng som tror det verste man kan være er feminist. Pinlig. Anonymkode: ad22f...71d 37
Gjest Lama_Drama Skrevet 10. mars 2021 #4 Skrevet 10. mars 2021 Jeg er enige med begge. Vi må kunne forvente at menn ikke er tilbakestående, at de klarer seg i samfunnet som voksne mennesker. Vi må kunne forvente at de tørker av benken uten at vi spiller av en fanfare. Jeg er dog ikke uenig med det mannlige tilsvaret heller, igjennom kommunikasjon og samarbeid når vi målene lettere. Dog trenger vi kanskje ikke bruke energi på det som faktisk er et minimum av voksen oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #5 Skrevet 10. mars 2021 Bryr meg sykt lite om hva en misfornøyd kvinne har å si om oss. Det som plager meg er at NRK synes det er fint å legge ut slike artikler. Denne artikkelen hører mer hjemme på en mannevond kvinnekampblogg eller noe. Anonymkode: 3595b...de1 7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #6 Skrevet 10. mars 2021 Et kjapt googlesøk for å finne klitten for enhver mann/gutt som ønsker å tilfredsstille en partner (den som ikke vil det, kan gå hjem) og så: overfor en kvinnekropp, ha guts nok til å ta beslutningen om å spørre eller også be om tid for utforskning. Altså, hvor mange kvinner leser ikke artikler som "hvordan suge en mann"/"hva liker mannen". Jeg forventer faktisk at menn gjør noe av det samme, altså gjøre et aktivt forsøk på å tilfredsstille. Det er sant at en del menn ikke har peiling på hvor klitten er, og ja - det forundrer meg faktisk. Er det fordi den er liten? Eller er det fordi dere ikke har viet den så stort fokus under fortidige seksuelle erfaringer. Hvis sistnevnte, føsJ! Anonymkode: ba90e...70c 9
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #7 Skrevet 10. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Et kjapt googlesøk for å finne klitten for enhver mann/gutt som ønsker å tilfredsstille en partner (den som ikke vil det, kan gå hjem) og så: overfor en kvinnekropp, ha guts nok til å ta beslutningen om å spørre eller også be om tid for utforskning. Altså, hvor mange kvinner leser ikke artikler som "hvordan suge en mann"/"hva liker mannen". Jeg forventer faktisk at menn gjør noe av det samme, altså gjøre et aktivt forsøk på å tilfredsstille. Det er sant at en del menn ikke har peiling på hvor klitten er, og ja - det forundrer meg faktisk. Er det fordi den er liten? Eller er det fordi dere ikke har viet den så stort fokus under fortidige seksuelle erfaringer. Hvis sistnevnte, føsJ! Anonymkode: ba90e...70c Som om det ikke er sykt mange kvinner som ikke vet hvordan man runker en kuk skikkelig. Lær dere å runke a, kvinner. Anonymkode: 3595b...de1 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #8 Skrevet 10. mars 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Pinlig. Anonymkode: ad22f...71d Ja, det var også det opprinnelige leserinnlegget, som dette er et svar til. 🙂 Anonymkode: 626c3...37b 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #9 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som om det ikke er sykt mange kvinner som ikke vet hvordan man runker en kuk skikkelig. Lær dere å runke a, kvinner. Anonymkode: 3595b...de1 Jeg spurte. Men det kan godt hende kvinner er ræv til å runke - jeg vet ikke, jeg har ikke kuk, men du kan jo vise henne, akkurat som en del kvinner bør vise menn hvordan. Begge parter bør være flinkere til å 1) Vise hverandre, 2) Spørre hverandre. Så møtes man på midten. Anonymkode: ba90e...70c 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #10 Skrevet 10. mars 2021 Poenget med innlegget er at ikke alle menn er udugelige, og at enkelte kvinner kan holde litt igjen på sutringen og heller bidra med å kommunisere på en konstruktiv måte. Det faller tydeligvis ikke i god jord hos flertallet av KGs kvinner, som har et motbydelig syn på menn. Type incels. Og nei, man hadde aldri godtatt det samme andre veien. Anonymkode: 0445d...fcf 7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #11 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det var også det opprinnelige leserinnlegget, som dette er et svar til. 🙂 Anonymkode: 626c3...37b Der er vi uenige. Jeg synes hun traff veldig bra. Anonymkode: ad22f...71d 9
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #12 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aksel Haugen, Ubrukelig mann (25) Publisert i dag kl. 06:26 Det er bare å beklage at vi menn ikke lever opp til standarden. Etter å ha lest kronikken av Christina Fraas, om oss ubrukelige menn, må jeg bare først beklage at ingen norske menn innfrir hennes forventninger til hva hun søker etter i en partner. Vi menn skal selvsagt gjøre vårt beste for å forbedre våre tjenester i fremtiden. Hun skal vite at vi menn har full forståelse for at hun ønsker å avslutte sitt abonnement hos oss. I mellomtiden håper vi at vi kan oppnå en god og konstruktiv dialog med både henne og våre resterende kunder. For alt jeg visste, kunne Klitten like godt vært et tettsted nord for Mjøsa. Jeg var ikke akkurat et geni i geografi som ung. Eller i anatomi for den saks skyld. Slik var det. I hvert fall for en periode. En periode som riktignok er lengre enn jeg tør innrømme. "Kunne en mann kommet unna med å skrive det samme om kvinner som du skriver om menn?" https://www.nrk.no/ytring/en-ubrukelig-manns-ubrukelige-svar-1.15407401 Anonymkode: 5e66f...369 Bra motsvar fra Aksel Haugen, på en elendig skrevet kronikk fra Christina Fraas preget av personlige erfaringer, fordommer og generaliseringer. Han stiller også et bra spørsmål. "Kunne en mann kommet unna med å skrive det samme om kvinner som du skriver om menn?" Anonymkode: 4acb5...eae 11
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #13 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Et kjapt googlesøk for å finne klitten for enhver mann/gutt som ønsker å tilfredsstille en partner Hehehehehe, fikk plutselig opp et bilde av gutter og menn som skriver inn «Klitten» på google maps. Må også si jeg lurer på hvor bevandret kvinner er i menns anatomi. Tror neppe kvinner er så mye bedre stilt, for å si det sånn. Tror de flyter litt for lenge på at menn tenner og kommer lett. Anonymkode: 2ce5c...900 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #14 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bra motsvar fra Aksel Haugen, på en elendig skrevet kronikk fra Christina Fraas preget av personlige erfaringer, fordommer og generaliseringer. Han stiller også et bra spørsmål. "Kunne en mann kommet unna med å skrive det samme om kvinner som du skriver om menn?" Anonymkode: 4acb5...eae Hva er poenget med det? Kunne en mann kommet unna med det? Han kunne ha skrevet det, det er ikke ulovlig. Ville han fått hets og kritikk? Ja. Fikk hun hets og kritikk? Hvis man leser i forumer og kommentarfelt er svaret ja - det er masse slakt av kronikken overalt og også hets. Man burde ikke stille seg spørsmål om en mann kunne kommet unna med det. Man burde heller være stolt for at man ikke skriver slike innlegg om det motsatte kjønn selv. Anonymkode: ba90e...70c 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #15 Skrevet 10. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Som om det ikke er sykt mange kvinner som ikke vet hvordan man runker en kuk skikkelig. Lær dere å runke a, kvinner. Anonymkode: 3595b...de1 Og suge 😮 Poenget er at vi menn også godt kunne sutret om akkurat de samme tingene. Anonymkode: 0445d...fcf 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #16 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bra motsvar fra Aksel Haugen, på en elendig skrevet kronikk fra Christina Fraas preget av personlige erfaringer, fordommer og generaliseringer. Han stiller også et bra spørsmål. "Kunne en mann kommet unna med å skrive det samme om kvinner som du skriver om menn?" Anonymkode: 4acb5...eae Strengt tatt er det kun en avsporing - han vil ikke forholde seg til det hun skriver, så da vrir han det over på noe annet. Anonymkode: ad22f...71d 10
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #17 Skrevet 10. mars 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Der er vi uenige. Jeg synes hun traff veldig bra. Anonymkode: ad22f...71d Jeg synes hun var litt sutrende jeg. Anonymkode: 626c3...37b
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #18 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Strengt tatt er det kun en avsporing - han vil ikke forholde seg til det hun skriver, så da vrir han det over på noe annet. Anonymkode: ad22f...71d Skjønner han godt. Det er lite Fraas skriver som er verdt å kommentere, og blir egentlig røsket opp som personlige erfaringer, fordommer og generaliseringer. Som er poenget til Haugen. "Så hvorfor fremstår vi menn som ubrukelige, emosjonelt unnvikende, evneveike og utilstrekkelige på tilsynelatende alle mulige måter for Fraas? Kanskje er det ikke kjønnet som er problemet, men måten vi velger å kommunisere oss imellom på." Stakkars Fraas. Har et par dårlige erfaringer med menn i livet, og slår likegreit alle menn over én kam. Kronikken hennes var ikke verdifull nok til å publiseres her inne på KG engang. Det lukter kvinnelige incel av det hele. Anonymkode: 4acb5...eae 6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #19 Skrevet 10. mars 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Strengt tatt er det kun en avsporing - han vil ikke forholde seg til det hun skriver, så da vrir han det over på noe annet. Anonymkode: ad22f...71d Hun skriver at menn stort sett er udugelige, og hinter til at kvinner er for snille med disse ubrukelige mennene. Hvordan skal han forholde seg til det, annet enn å hinte til at virkeligheten kanskje er litt mer nyansert enn som så? Han skriver et utrolig rolig og saklig motsvar til en bitter incel-dame. Anonymkode: 0445d...fcf 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #20 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hehehehehe, fikk plutselig opp et bilde av gutter og menn som skriver inn «Klitten» på google maps. Må også si jeg lurer på hvor bevandret kvinner er i menns anatomi. Tror neppe kvinner er så mye bedre stilt, for å si det sånn. Tror de flyter litt for lenge på at menn tenner og kommer lett. Anonymkode: 2ce5c...900 Godt poeng, det kan vel mannfolka si noe om. Men jeg uansett gjerne at menn googler klitt så de ikke gyver løs på kanten skambenet fordi det er hardt. "Fant noe hardt, må være klitt". Det krever jeg, for jeg prøver så hardt jeg kan å være en god sengepartner. Anonymkode: ba90e...70c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå