AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Er det noen som vet om et nettstudium der det ikke er krav til oppmøte hverken underveis eller til eksamen, altså der ALT foregår over nettet? (Også når det ikke er korona...) Flere fagområder kan være interessant, men ikke betalingsstudier. Helst på bachelornivå. Takk for tips! Anonymkode: e8cb7...3b3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Jeg tok nettstudier i organisasjon og ledelse ved Høgskolen i Innlandet. Ingen skolepenger, kun semesteravgift. Man måtte riktignok møte opp på eksamen (men det var desentralisert, så man måtte ikke reise til Innlandet), med unntak av et par hjemmeeksamener. Anonymkode: 82805...2fb
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #3 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg tok nettstudier i organisasjon og ledelse ved Høgskolen i Innlandet. Ingen skolepenger, kun semesteravgift. Man måtte riktignok møte opp på eksamen (men det var desentralisert, så man måtte ikke reise til Innlandet), med unntak av et par hjemmeeksamener. Anonymkode: 82805...2fb Takk for forslag! Noen flere som har tips? Anonymkode: e8cb7...3b3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #4 Skrevet 11. mars 2021 UiT har flere. Blant annet dette: https://uit.no/utdanning/program/711732/okonomi_og_administrasjon_nettbasert_-_bachelor Anonymkode: bc52d...f39
SPOCA Skrevet 11. mars 2021 #5 Skrevet 11. mars 2021 Ja, du finner flere hundre/tusenvis av gratis nettstudier i Sverige: antagning.se Der finner du mange nettstudier, alt fra enkeltemner til bachelor- og mastergradprogrammer. Ellers studerer jeg nettstudier uten oppmøte ved Høgskolen i Østfold og Høgskulen i Volda.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #6 Skrevet 11. mars 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: UiT har flere. Blant annet dette: https://uit.no/utdanning/program/711732/okonomi_og_administrasjon_nettbasert_-_bachelor Anonymkode: bc52d...f39 Til eksamen må man reise enten til eksamenssteder i Nord-Norge eller Oslo. Anonymkode: 45829...c3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå