AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Jeg har i snart 6 måneder vært på utlån hos en annen avdeling for å "rydde" opp både innad det faglige og personalet. Mot slutten av måneden skal jeg i utgangspunktet returnere til min tidligere avdeling hvor jeg har jobbet i årevis, har mye ansvar og trives ekstremt godt. Nå ønsker ledelsen at jeg skal flytte over til den nye avdelingen på fast basis siden det har gått så bra. Jeg har de siste 6 månedene jobbet livet av meg for å snu avdelingen, har sittet utallige timer på overtid - flere uten overtidsbetaling, noe de vet. Har sagt til ledelsen at jeg ikke ønsker å bli flyttet, men det virker ikke som jeg har noe valg. Det står i kontrakten min at jeg kan flyttes ved behov. Jeg misliker virkelig å jobbe på den andre avdelingen og har holdt ut kun fordi jeg vil gjøre en god jobb og fordi jeg visste jeg skulle tilbake til min gamle avdeling som jeg trives så ekstremt godt i. Hva i all verden skal jeg gjøre? Jeg har uttrykt misnøye over disse planene, men jeg tror ikke det hjelper. Føler meg tråkket på og overkjørt. Blir vel bare å søke seg bort kanskje? Jeg er litt i kampens hete nå, men er det rart om jeg f.eks sier slik "Det har aldri vært mitt ønske å bli flyttet på, men jeg gjorde det for å hjelpe bedriften. Jeg er kjempeglad for at snuoperasjonen har vært vellykket, og dette skyldes også flott innsats fra samtlige. Jeg ønsker ikke å bli værende på nye avdelingen på fast basis, og hvis det blir besluttet, så kommer jeg til å søke andre steder." Blir det dumt med tanke på at man kanskje brenner broer ved å true med å søke seg bort? Jeg vet virkelig ikke hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 1c7f7...fc0
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Jeg har forresten også blitt tilbudt økning i lønn ved å bytte. Men til tross for det ønsker jeg ikke bytte.. Anonymkode: 1c7f7...fc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå