Gå til innhold

Sminke og hudpleie fra Chanel

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Neon som har erfaringer? Noe dere alltid kjøper igjen eller styrer unna? 

Anonymkode: 8945f...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

God erfaring, men ikke lett å få tak i. Spesielt hudpleie/kroppspleie 

Anonymkode: c291a...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den eneste leppestiften som virkelig duger er Chanel sin! Har prøvd mange andre merker (både dyre og rimeligere), og syns Chanel holder seg best. Bruker også hudkremen deres, den er veldig drøy i bruk. 

jeg er fornøyd med alt jeg har prøvd derfra. 

Anonymkode: 97a69...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den eneste leppestiften som virkelig duger er Chanel sin! Har prøvd mange andre merker (både dyre og rimeligere), og syns Chanel holder seg best. Bruker også hudkremen deres, den er veldig drøy i bruk. 

jeg er fornøyd med alt jeg har prøvd derfra. 

Hvilken av hudkremene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns Chanel sminke er det beste på markedet, men de tester på dyr om jeg har forstått det riktig. Så jeg kjøper det ikke lengre. Hudpleie har jeg ikke prøvd. 

Anonymkode: 75217...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

https://www.strawberrynet.com/nb-no/m/chanel-hydra-beauty-creme-50g-1-7oz/139465/

denne! Men kjøper den på parfymeri i Oslo-området, ikke denne nettsiden. 

Takk for svar! Vil teste denne ☺️ Husker du cirka pris når du kjøper den i Oslo? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Chanel sminke og hudpleie.

Syns blushene og foundationene og leppestiftene er innmari bra. Mascaraene er også god kvalitet.

Når de gjelder hudpleie klarer jeg meg aldri uten Hydra Beauty ansiktsspray. Den lukter og føles så rent og oppfriskende, men er litt dyr. Foretrekker å bruke gel i stedet for krem i dagkrem. Bruker ofte Hydra Beauty sin gel cream. Prisen har steget siste årene. Den ligger vel nå på 700 kroner tror jeg.

Men det beste innen hudpleie fra dem er jo Sublimage serien. Men herlighet for noen priser. Rundt 5000 kroner for et serum og 3-4000 for en dagkrem. Hadde masken og øyenkremen til den før, og masken var i hvert fall superherlig. Fikk skikkelig fasthet og innmari glød. Den ønsker jeg meg til jul for å si det sånn 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Natta1980 skrev (1 time siden):

Syns blushene og foundationene og leppestiftene er innmari bra. Mascaraene er også god kvalitet.

Når de gjelder hudpleie klarer jeg meg aldri uten Hydra Beauty ansiktsspray. Den lukter og føles så rent og oppfriskende, men er litt dyr. Foretrekker å bruke gel i stedet for krem i dagkrem. Bruker ofte Hydra Beauty sin gel cream. Prisen har steget siste årene. Den ligger vel nå på 700 kroner tror jeg.

Men det beste innen hudpleie fra dem er jo Sublimage serien. Men herlighet for noen priser. Rundt 5000 kroner for et serum og 3-4000 for en dagkrem. Hadde masken og øyenkremen til den før, og masken var i hvert fall superherlig. Fikk skikkelig fasthet og innmari glød. Den ønsker jeg meg til jul for å si det sånn 😄

Hvordan vil du beskrive huden din? 

Har så lyst til å teste Sublimage, spesielt den nye foundation de kom med, men er helt syke priser! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvordan vil du beskrive huden din? 

Har så lyst til å teste Sublimage, spesielt den nye foundation de kom med, men er helt syke priser! 

Normal hud har jeg. Liker ikke fete kremer. Alle Sublimage dagkremene er ekstremt fete bortsett fra den på flaske som heter Le Fluid. 

jeg vil også ha den foundationen :) Men vil ikke betale så mye for den. Har sett på youtube folk som tester den ut. Den er bra, men dekker bare lite til medium. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Natta1980 skrev (3 minutter siden):

Normal hud har jeg. Liker ikke fete kremer. Alle Sublimage dagkremene er ekstremt fete bortsett fra den på flaske som heter Le Fluid. 

jeg vil også ha den foundationen :) Men vil ikke betale så mye for den. Har sett på youtube folk som tester den ut. Den er bra, men dekker bare lite til medium. 

Syns halve prisen hadde vært mer enn nok 😅 Hvilke av foundationene fra Chanel er du fornøyd med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Syns halve prisen hadde vært mer enn nok 😅 Hvilke av foundationene fra Chanel er du fornøyd med? 

Jeg brukte Chanel foundation for en del år siden, så de har nå gått ut av produksjon.

Har hørt at mange liker Aqualumiere. 

Jeg liker best veldig god dekkevne, og bruker for det meste nå Double Wear fra Estee Lauder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.3.2021 den 11.53):

Neon som har erfaringer? Noe dere alltid kjøper igjen eller styrer unna? 

jeg liker leppestiftene til Chanel. Særlig Rouge Allure. Og neglelakken.

Men bortsett fra det ser jeg på dem som et parfymehus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt overpriset og ikke verdt det. Det som skiller f.eks Chanel mest fra rimeligere merker som Loeral er innpakning.  De inneholder stort sett det samme.  Alle sminkemerker er eid av 2-3 megastore selskap.  It`s a scam. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Peonjenta skrev (21 timer siden):

Det er selvsagt overpriset og ikke verdt det. Det som skiller f.eks Chanel mest fra rimeligere merker som Loeral er innpakning.  De inneholder stort sett det samme.  Alle sminkemerker er eid av 2-3 megastore selskap.  It`s a scam. 

Det må vel være noen andre forskjeller enn innpakning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Natta1980 skrev (På 10.3.2021 den 19.14):

Er denne Hydra Beauty gel cream bra? Den lukter himmelsk, men...Når jeg googler reviews fra andre jenter, er det mye skitt de skriver om hele serien. Blir forvirret 

Anonymkode: c291a...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som med all annen sminke - noe er bra, noe er ikke bra. 

Jeg har ikke funnet hudpleie fra dem som imponerer mye. Den er grei nok, men jeg har alltid et bedre alternativ fra et annet merke.

Heller ikke foundation eller concealer gjør noe særlig for meg, mulig fordi de har for gul undertone. 

Neglelakken er av dårlig kvalitet, men de har de fineste fargene, så med under- og overlakk fra essie sitter de fint.

Øyeskyggene er fine og holdbare, samme med rouge. Leppestiftene er en stor favoritt. 

Anonymkode: e711b...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (På 2021-3-15 den 20.34):

Jeg har vært sminkejunkie i mange år, raider Sephora og andre internasjonale kjeder.

Det er store forskjeller i kvalitet. Selvfølgelig finner jeg produkter fra for eksempel Loreal og Nyx som fungerer bra. Men ingenting slår (for meg) foundation fra Dior, øyenskyggene til KVD eller særlig Natasha Denona, eller variasjonen i de store palettene til Morphe.

Jeg har sikkert 50+ øyeskyggepalett, billig og dyrt, og det er uten tvil de dyreste jeg stadig går tilbake til. Det samme gjelder leppestiftene og neglelakkene til Chanel, som er mine eneste "favoritter" fra det merket. 

Anonymkode: e711b...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...