Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri slitt med menssmerter, men nå de siste timene har jeg kjent noe jeg vil tro man også kjenner hvis man sliter med det. Kjenner i alle fall igjen beskrivelsen av en murring nederst i magen. 

De siste timene har en slik murring kommet og gått. Det varer i alt fra et minutt til noen minutter også gir det seg like fort som det kom. Så er jeg en stund uten, så kommer det plutselig tilbake. Gir seg ikke selv om jeg endrer stilling eller er oppe og går. 

Har heller ikke kjent noe til kynnere i svangerskapet, så aner ikke hvordan det kjennes ut.

Det kan ikke være begynnelsen på noe? Har skikkelig fødselsangst, så det hadde passet veldig dårlig.. Selv om jeg vet den ungen må ut snart uansett..😖

Anonymkode: e8f9a...dc5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan det være begynnelsen på noe, du er jo i uke 40 😅

Anonymkode: 15ad5...942

AnonymBruker
Skrevet

Uke 40 her og kjenner igjen beskrivelsen! Har vært sånn i noen dager nå og venter bare på at de ekte riene skal dukke opp snart. 

Sitter nå med sånn type smerte, holder på å klikke.

Anonymkode: 82d6a...66d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Selvfølgelig kan det være begynnelsen på noe, du er jo i uke 40 😅

Anonymkode: 15ad5...942

Haha, innser jo nå at det i grunnen var et ganske teit spørsmål. Ting kan så klart starte når som helst😅 

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Uke 40 her og kjenner igjen beskrivelsen! Har vært sånn i noen dager nå og venter bare på at de ekte riene skal dukke opp snart. 

Sitter nå med sånn type smerte, holder på å klikke.

Anonymkode: 82d6a...66d

Slitsomt å skulle slite med det i dagevis før fødselen faktisk starter da😖 Masse lykke til😊

Anonymkode: e8f9a...dc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...