AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #21 Skrevet 10. mars 2021 Altså:siden det ikke går å diskutere sak, ender man opp å diskutere person.. : Som at fattige er dritt er, eller rike er dritt er.. Etc.. Etc.. Jeg har jobbet mer.. De har jobbet mindre.... Jeg fortjener sånn.. De har ikke gjort sånn og er derfor idioter.. Derfor fortjener de ikke sånn... Akkurat som at folk har noe valg😂. Men alle personangrepene om dårlige valg osv, kan tilbakevises... Alle. Bare vent... Det kommer flere som vil gjøre nettopp dette under meg her, med mindre det går opp et lys for dem når de leser hva jeg skriver. Spørsmålet handler bare om hvem som fortjener mest, i kapitalistiske samfunnet hvor alle er ens egen lykkesmed var det noen som sa en gang. Dette er en ren konsekvens av individualismen og egen realisering som har dukket opp flere ganger i historien og i vår tid etter krigen. (egoisme) Anonymkode: 3c5f5...075
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #22 Skrevet 10. mars 2021 Kaiminator skrev (18 minutter siden): Kina er jo innad ett kommunistisk land, kapitalistiskt utad. Duh. Kina er et gjennomkorrupt etparti diktatur. Det eneste holder dette i live er markedsøkonomi og utenlandske investeringer i starten. Anonymkode: 604f3...18a
Gjest Kaiminator Skrevet 10. mars 2021 #23 Skrevet 10. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kina er et gjennomkorrupt etparti diktatur. Det eneste holder dette i live er markedsøkonomi og utenlandske investeringer i starten. Anonymkode: 604f3...18a Også enig
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #24 Skrevet 10. mars 2021 Kaiminator skrev (8 minutter siden): Også enig Men siden et finnes markedsøkonomi og utenlandsinvesteringer, så er det ikke bare korrupt? Anonymkode: 3c5f5...075
Gjest Kaiminator Skrevet 10. mars 2021 #25 Skrevet 10. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men siden et finnes markedsøkonomi og utenlandsinvesteringer, så er det ikke bare korrupt? Anonymkode: 3c5f5...075 Om jeg spiller for å vinne i pc spill mot andre mens jeg bruker cheats, jeg spiller jo fortsatt for å vinne?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #26 Skrevet 10. mars 2021 Kaiminator skrev (Akkurat nå): Om jeg spiller for å vinne i pc spill mot andre mens jeg bruker cheats, jeg spiller jo fortsatt for å vinne? Men det kan man jo si om alt, det er slik i Norge også, at man spiller for å vinne. Da ville jo Norge også vært korrupt. Men hvis man ser på den sosiale biten, så lønner det seg ikke å være korrupt. Hvis du bare bryr deg om deg og ditt, så skygger folk unna... . Man ser jo masse opptøyer i Kina på nyhetene blandt. Det er meget mulig korrupsjonen hos befolkningen og enkelte statsansatte. Men å si at Kina er gjennomgående korrupt, blir en tankefeil. Bare se på andre uføre og arbeidsledighetstråder her på KG, det er ganske mange som protesterer mot at fattige skal få en større del av kaka. Mens det over tid viser seg at myndighetene kan bestemme det annerledes. Spørsmålet er kanskje om det finnes ressurser nok? Anonymkode: 3c5f5...075
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå