Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Curlyme skrev (På 11.4.2021 den 8.29):

Endelig fått tak i den. Bruker du den morgen og kveld? Så slitsomt å smøre på morgen og kveld. Jeg  har bare gjort det om morningen nå før maskara. Brukt det i ca 2 uker snart. Når fikk du effekt.

Jeg bruker den bare om kvelden, som regel. Og etter dusj/vask av ansikt.

Jeg tror jeg så effekt etter en måneds tid eller noe, da så jeg at de virkelig hadde blitt lengre og merka det også. Tok bilde av vippene når jeg starta for å kunne sammenligne.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler revitalash. Veldig fornøyd.

Anonymkode: 956fb...457

Skrevet

Sverger til IGlow sin som jeg kom over for 3 år siden. Før det så hadde jeg prøvd ut flere og fikk aldri det optimale resultatet som jeg ønsket meg. Med iglow så fikk jeg de berømte dådyr vippene etter 3 måneder. Trenger minimalt med maskara og til daglig så er det kun vippetangen som blir brukt. Våkent blitt uten måtte sminke hele ansiktet. 

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet
Bålkaffe skrev (På 12.4.2021 den 11.35):

Jeg bruker den bare om kvelden, som regel. Og etter dusj/vask av ansikt.

Jeg tror jeg så effekt etter en måneds tid eller noe, da så jeg at de virkelig hadde blitt lengre og merka det også. Tok bilde av vippene når jeg starta for å kunne sammenligne.

Beklager at jeg stadig plager deg,men nå har jeg brukt det i litt over 4 uker. Jeg ser forskjell ikke så mye,men de er helt klart lengre spesielt på det ene øyet,på det andre hvor jeg hadde finere vipper ble de lange så de siste dagene har jeg mistet flere vipper. Er det vanlig?

Skrevet

Jeg holder på å bruke Grande Cosmetics GrandeLASH-MD Lash Enhancing Serum. Kan ikke si så mye om den ennå, men av erfaringer lest på nett osv så er visst den ganske god.

Skrevet

Har prøvd mange typer. Revitalash er desidert best. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått stor effekt av iglow serumet nå det siste året. Har tidligere brukt extensions, men vippeteknikeren sa at jeg burde slutte fordi mine vipper var blitt så lange :) ser merkbart forskjell på meg. Jeg reagerer alltid på vippelim, krem osv, men har ikke reagert på denne. 

Anonymkode: 02423...054

AnonymBruker
Skrevet
Curlyme skrev (3 timer siden):

Beklager at jeg stadig plager deg,men nå har jeg brukt det i litt over 4 uker. Jeg ser forskjell ikke så mye,men de er helt klart lengre spesielt på det ene øyet,på det andre hvor jeg hadde finere vipper ble de lange så de siste dagene har jeg mistet flere vipper. Er det vanlig?

Hopper inn på denne.
Jeg sluttet med IGlow for noen mnd siden, nettopp av den grunn som du nå sier. Jeg fikk lange fine vipper, og vips så mistet jeg omtrent alle vippene. Særlig på det ene øyet. Måtte til slutt slutte, for ca. hver annen mnd mistet jeg nesten alle vippene på venstre øye før de vokste seg lange igjen, for så igjen å falle av. Veldig irriterende.

Anonymkode: 5fe69...d3c

Skrevet

Jeg brukte iglow i 2017/2018 og hadde helt vanvittig effekt av den! Masse lengde og helt vanvittig fylde. Flere og tykker vipper. Hadde en liten pause i et par år og begynte med iglow igjen, men de har endret på oppskriften og jeg fikk ikke helt den samme effekten som før. Med den gamle oppskriften ble jeg bittelitt rød etter første bruk, men tålte det godt etter det. Med ny oppskrift har jeg ikke blitt rød. Jeg har brukt det «nye» fra iglow i et år nå og jeg har fått litt lengre vipper, men det gamle ga meg enda lengre og mye mer fylde! Vurderer å bytte til castor oil for å teste 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hopper inn på denne.
Jeg sluttet med IGlow for noen mnd siden, nettopp av den grunn som du nå sier. Jeg fikk lange fine vipper, og vips så mistet jeg omtrent alle vippene. Særlig på det ene øyet. Måtte til slutt slutte, for ca. hver annen mnd mistet jeg nesten alle vippene på venstre øye før de vokste seg lange igjen, for så igjen å falle av. Veldig irriterende.

Tror mine vokser mac lengde for så å falle av😂😂😂. J

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hopper inn på denne.

Vipper er ikke som hår på hodet, en vippe har ca en livstid på et par uker. Så vokser det nye ut. Det er derfor folk med vippe extentions må fylle på vipper. Vippen som har extentions på seg faller av, og vippe teknikker limer på ny vippe på de som vokser ut

Anonymkode: 8bdfa...25d

Skrevet
Curlyme skrev (På 4.5.2021 den 20.05):

Haha, går bra det, altså!

Jeg opplever innimellom at vippene faller av, men det virker ikke å være sånn masseavfall. Ei vippe her og ei vippe der innimellom som normalt.

Men jeg leste hen som siterte svaret ditt til meg og det kan jo være en reaksjon på noe i serumet? Jeg vet ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...