Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har tips til et vippeserum som faktisk funker? Jeg har så korte og lyse vipper og har i mange år brukt vippeextension (ikke kostevipper, bare litt enkle) og føler meg nå skikkelig naken uten. Har tidligere brukt iGlow sitt, men syntes ikke det funker så bra lenger. Noen som kan hjelpe? :) 

Anonymkode: 09cdf...0bf

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd Castor Oil? 

Anonymkode: 9d901...a22

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du prøvd Castor Oil? 

Nei, syntes du det funker? Hvor får jeg kjøpt det :)

AnonymBruker
Skrevet

Det tar litt tid, men syns jeg ser en effekt - bare man smører seg med litt tålmodighet. Påfører litt med en q-tips på vippekanten eller en type mascarabørste. Mer skånsomt en vippeserumet fra iGlow som jeg reagerte på hvert fall. Anbefaler Castor Oil fra Pukka. Fåes kjøpt i flere helsekostbutikker, Vita og mange norske nettbutikker (blant annet Blush.no) ☺️ 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det tar litt tid, men syns jeg ser en effekt - bare man smører seg med litt tålmodighet. Påfører litt med en q-tips på vippekanten eller en type mascarabørste. Mer skånsomt en vippeserumet fra iGlow som jeg reagerte på hvert fall. Anbefaler Castor Oil fra Pukka. Fåes kjøpt i flere helsekostbutikker, Vita og mange norske nettbutikker (blant annet Blush.no) ☺️ 

Tusen takk 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror INGEN virker, har testet to. Hvis de hadde funket hadde ALLE hatt megavipper og alle behandlinger som inkluderer vipper hadde vært dødd ut. Og de som er opptatt av vipper sverger fremdeles til extensions (som er ubehagelig og må fikses ofte, og dyrt!) eller bøy. Det sier seg selv at serum derfor ikke virker, da hadde det vært enkelt og billig å få bambivipper. 

Anonymkode: 0b5dd...4f2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror INGEN virker, har testet to. Hvis de hadde funket hadde ALLE hatt megavipper og alle behandlinger som inkluderer vipper hadde vært dødd ut. Og de som er opptatt av vipper sverger fremdeles til extensions (som er ubehagelig og må fikses ofte, og dyrt!) eller bøy. Det sier seg selv at serum derfor ikke virker, da hadde det vært enkelt og billig å få bambivipper. 

Jeg hadde god effekt av iGlow tidligere, fikk superlange og fine vipper, men så forandret de på oppskriften og nå fungerer det ikke lenger 😕 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jo, det funker. Såpass at en frisør jeg var hos, som også holdt på med vipper, sa at DET trengte jeg ikke. Spurte hvordan i alle dager jeg hadde fått så lange vipper.

• Liker 1
Skrevet

Har god effekt av vippeserum og bruker det jevnlig. Min opplevelse er at de kun virker ett halvt års tid. Som om man blir «immun». Da bytter jeg merke. Har prøvd forskjellige merker. Best effekt av Lanolash og iGlow. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker akkurat nå vippeserumet fra Maybelline, en rosa tube som heter Lash serum sensational.

Har slitt med korte vipper og nå det siste året har de ramle av fort også.

Tok  litt tid, men etterhvert ble vippene både lengre, tykkere og de ramler ikke av.

Gjest Fnuggolina
Skrevet

Jeg får bittelitt effekt av castor oil fra Pukka, men jamaican Black castor oil fungerer bedre. 

Tester også vippeserum fra Xlash, men for tidlig å si noe om effekt.

Har prøvd litt brynserum uten effekt, så holder ikke pusten akkurat. 

Har moderat lange vipper naturlig, er mest ute etter litt ekstra effekt og ikke de lange edderkoppvippene. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med iGlow☺️

Anonymkode: 84088...2ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er veldig fornøyd med iGlow☺️

Anonymkode: 84088...2ce

TS her: Tusen takk for tips alle sammen :)

Til AB: Har du prøvd iGlow nå i det siste? Syntes ikke jeg får den effekten jeg fikk tidligere. Kanskje jeg bare ikke har holdt på lenge nok enda. Fikk kjempeeffekt av det for noen år siden!

Skrevet
Bålkaffe skrev (På 11.3.2021 den 13.09):

Jeg bruker akkurat nå vippeserumet fra Maybelline, en rosa tube som heter Lash serum sensational.

Tok  litt tid, men etterhvert ble vippene både lengre, tykkere og de ramler ikke av.

Siden den er billig så kanskje den ikke innholder prostaglandiner. Fikk lyst til å prøve den nå.

• Liker 2
Skrevet
Bålkaffe skrev (På 11.3.2021 den 13.09):

Fikk du synelig lengere og tykkere av den? Leser at det er b5 vitaminen som forhindrer de i å falle av.

Annonse
Skrevet (endret)

Veldig gode resultater med iglow. Tok ca 4 mnd fra jeg startet til jeg virkelig fikk resultater sist jeg tok det (våren/sommeren som var).

Før og etter (ja, jeg har ganske lange vipper fra før men det er likevel stor forskjell) 

PSX_20210313_195726.thumb.jpg.df28197bbf84adf258dcd1adfd9cf510.jpg

Endret av addict
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vippeserum har ingen virkning og kan gjøre skade.

Anonymkode: 468c2...e4b

Skrevet
addict skrev (1 time siden):

Veldig gode resultater med iglow. Tok ca 4 mnd fra jeg startet til jeg virkelig fikk resultater sist jeg tok det (våren/sommeren som var).

Før og etter (ja, jeg har ganske lange vipper fra før men det er likevel stor forskjell) 

PSX_20210313_195726.thumb.jpg.df28197bbf84adf258dcd1adfd9cf510.jpg

Wooow. Fikk du noen bivirkinger?

Skrevet
Curlyme skrev (6 minutter siden):

Wooow. Fikk du noen bivirkinger?

Nei merket ikke noe til det annet at jeg hadde vipper oppi bryna og de begynte å krølle seg litt på tuppen så det var lit vanskelig å ta på mascara 😂 luksusproblemer der altså. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Vippeserum har ingen virkning og kan gjøre skade.

Anonymkode: 468c2...e4b

Kan du utdype?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...