AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Har du opplevd noe lignende? Jeg har for første gang opplevd en tiltrekning mot en ukjent mann som opplevdes instinktiv. Jeg pleier å måtte bli kjent med noen før jeg blir tiltrukket. Er gift, har små unger og null planer om å være utro. Men opplevde følgende: Satt på toget med maske. Det kom en mann på 35 +/-. Jeg la merke til han med en gang, men tenkte ikke så mye over det med en gang. Så han var maskulin og barsk, ikke typ modellfin(noe jeg heller ikke synes er pent). Han satte seg på skrå overfor meg siden jeg satt ved et bord. Etter noen minutter ble det helt rart... For første gang i mitt liv følte jeg en slags magnetisk tiltrekning mot denne mannen. La merke til hvordan han satt, hvordan klærne la seg mot kroppen. Beina satt spredt ut og han virket litt urolig og pustet fort. Sannsynligvis var det fordi det var ubehagelig å ha på seg maske 😅. Men når jeg tenker tilbake på dette fantaserer jeg litt om at han følte en tiltrekning han også. Tenkte på hvordan det ville være å sitte over det fanget hans. Jeg satt ikke der og tenkte at jeg ville ha sex med han på toget, siden jeg vil jo ikke være utro. Men jeg må si at dette er den første gang jeg har merket en så rask, magnetisk og vill tiltrekning. Tenker på opplevelsen enda og lurer på om jeg vil oppleve noe lignende igjen. Anonymkode: 65199...abf
Chantielle Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Chantielle mod.
Anbefalte innlegg