Gå til innhold

Blir sendt hjem i hytt og pine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er sa lei!!

I dette skiftende vaeret saa er det naturlig at barnet har noe rennende snorr. Men saa lite som snorr, blir han sendt hjem. Og vel hjemme og hele neste dag er han snorrfri. Det er kun naar han er ute lenge og der blaaser mye. I bhg er de ute i 4t i strekk og bytter og gaar inn da. Ikke rart man faar litt snorr. Blir saa lei av dette tullet!! Er det bare barnehagen min som er urimelig her??

Anonymkode: d2a3d...564

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er sa lei!!

I dette skiftende vaeret saa er det naturlig at barnet har noe rennende snorr. Men saa lite som snorr, blir han sendt hjem. Og vel hjemme og hele neste dag er han snorrfri. Det er kun naar han er ute lenge og der blaaser mye. I bhg er de ute i 4t i strekk og bytter og gaar inn da. Ikke rart man faar litt snorr. Blir saa lei av dette tullet!! Er det bare barnehagen min som er urimelig her??

Ja synes det. De skal reagere på nyoppståtte symptomer.  

Anonymkode: 043d4...003

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er det. Alle veit at barn snørrer i barnehagen. Ville tatt en prat med styrer. 

Anonymkode: ef300...d49

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle blir vel snørrete når de er ute i slikt vær. Her må du ta en skikkelig prat med barnehagen. 

Anonymkode: 030d9...136

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er barnehagens policy, saa det hjelper ikke. Bare er hint av covid related symptoms, saa er man ute!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er barnehagens policy, saa det hjelper ikke. Bare er hint av covid related symptoms, saa er man ute!

Det er jo bare å teste eller få legeerklæring på at ungen kan være i bhg. De skal sendes hjem når de har nyoppstått snørr eller hoster

AnonymBruker
Skrevet

Jeg også høres snufsete ut ute i kaldt vær/vind, samme med barnet mitt. Når vi har vært inne i 10 minutter går det over! Syns nå det er veldig merkelig, da må man nesten være hjemme hele tiden og det går ikke når foreldre har en jobb å gå til. Hadde det vært noe nytt, så javel.. men dette høres meget spesielt ut! 

Anonymkode: a6224...abe

AnonymBruker
Skrevet

Bor du i et annet land, siden du ikke har tastatur med å/ø/å? 😊

Anonymkode: c6c7d...b50

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Bor du i et annet land, siden du ikke har tastatur med å/ø/å? 😊

Anonymkode: c6c7d...b50

Nei. I forb med jobb saa skriver jeg mye email paa engelsk og gir support via chat. Lettere slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...