AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Jeg blir 40 om ikke så lenge, og har aldri hatt en kjæreste engang. Ingen som har vist interesse noengang. Jeg har alltid blitt avvist, så det er tydelig at jeg ikke er god nok for menn. Merker at det har vært tungt å være så mye alene gjennom 20-og 30-årene. Livet mitt hadde vært lettere om jeg hadde hatt noen å dele det med. Da hadde jeg kunne dele opplevelser og kommet meg mer ut. Sluppet å prate med meg selv, for ja, jeg sitter ofte og prater med meg selv fordi jeg ikke har noen å prate med. Og alle har noen, så alle har alltid vært mye opptatt med mann og barn og svigerfamilie. Anonymkode: 23104...582
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #3 Skrevet 10. mars 2021 Huff, så trist å lese. Føler med deg, og sender deg en stor klem! Har du noen venner, da? Eller kan du skaffe deg en venn? Anonymkode: fa57b...89d 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #4 Skrevet 10. mars 2021 Det er mye du kan gjøre, prøv datingsiddr, chat, tinder og snakk med flere til du liker en av dem og satser ekslusivt. Hva er kravene dine for et forhold? Hva vil du ha og hvem passer du med? Hvordan er personligheten din. Finn noen med like verdier. Noen kompromisser må du inngå i et forhold. Anonymkode: e521e...7a7 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #5 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Huff, så trist å lese. Føler med deg, og sender deg en stor klem! Har du noen venner, da? Eller kan du skaffe deg en venn? Anonymkode: fa57b...89d Vennene mine bor langt borte. Er vanskelig pga corona. Skulle ønske jeg hadde klart å møte noen før koronaen begynte. Anonymkode: 23104...582 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #6 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vennene mine bor langt borte. Er vanskelig pga corona. Skulle ønske jeg hadde klart å møte noen før koronaen begynte. Anonymkode: 23104...582 Ja, huff. Denne koronaen gjør alt veldig vanskelig akkurat nå. Jeg går gjennom et brudd nå for tiden, ekstra hardt fordi jeg ikke kan dra og se venner når jeg vil. Det blir mye tid alene. Det hjelper å snakke med venner og familie på Skype og Zoom, har du prøvd det? Anonymkode: fa57b...89d 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #7 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er mye du kan gjøre, prøv datingsiddr, chat, tinder og snakk med flere til du liker en av dem og satser ekslusivt. Hva er kravene dine for et forhold? Hva vil du ha og hvem passer du med? Hvordan er personligheten din. Finn noen med like verdier. Noen kompromisser må du inngå i et forhold. Anonymkode: e521e...7a7 Føler meg mindreverdig fordi jeg ikke har utdannelse og ingen jobb, og jeg har så dårlig selvtillit i forhold til min verdi og utseende. Føler menn bare vil ha de peneste damene. Anonymkode: 23104...582
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #8 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, huff. Denne koronaen gjør alt veldig vanskelig akkurat nå. Jeg går gjennom et brudd nå for tiden, ekstra hardt fordi jeg ikke kan dra og se venner når jeg vil. Det blir mye tid alene. Det hjelper å snakke med venner og familie på Skype og Zoom, har du prøvd det? Anonymkode: fa57b...89d Jeg har egentlig ikke noe kontakt med venner eller familie. Har ikke hatt kontakt på mange år. Anonymkode: 23104...582
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #9 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Føler meg mindreverdig fordi jeg ikke har utdannelse og ingen jobb, og jeg har så dårlig selvtillit i forhold til min verdi og utseende. Føler menn bare vil ha de peneste damene. Anonymkode: 23104...582 Det er nok ikke alle som ser etter de peneste damene, ser du etter de peneste mennene da? 😊 Tror nok det er viktig å få seg en jobb og komme seg ut blant folk.... Det må være litt trist når man ønsker seg noen og ikke har det, men du må i alle fall ut av døren. Selv ønsker jeg meg overhode ingen mann, har det for godt alene. Vi er alle forskjellige. Masse lykke til ♥️ Anonymkode: 1cf9c...fb0 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #10 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har egentlig ikke noe kontakt med venner eller familie. Har ikke hatt kontakt på mange år. Anonymkode: 23104...582 Kanskje du kan prøve Clubhouse? Jeg har ikke prøvd det selv, fordi jeg ikke har iPhone, men der kan man jo snakke med masse forskjellige folk, og sannsynligvis føle litt tilhørighet. Og så når koronaen endelig er over kan du prøve litt ekstra å skaffe deg kjæreste. Tro meg, det er ikke bare "de peneste damene" som får seg mann Anonymkode: fa57b...89d 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #11 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Føler meg mindreverdig fordi jeg ikke har utdannelse og ingen jobb, og jeg har så dårlig selvtillit i forhold til min verdi og utseende. Føler menn bare vil ha de peneste damene. Anonymkode: 23104...582 Jeg tror nok det er hovedproblemet ditt. Måten du ser på deg selv på. Du må bygge selvtillit, det bør være 1. pri. Menn ser etter vanlige damer og ikke alle løper etter de peneste. Anonymkode: e521e...7a7 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #12 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har egentlig ikke noe kontakt med venner eller familie. Har ikke hatt kontakt på mange år. Anonymkode: 23104...582 Det er jo et mye større problem enn om du har kjæreste eller ei. Anonymkode: 3593a...956
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #13 Skrevet 10. mars 2021 Det høres ut som om du er helt uten kontakt med noe som helst. Sosialiserer du i noen sammenheng? Anonymkode: c0554...4f7 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #14 Skrevet 10. mars 2021 Hvis en mann hadde lagd denne tråden ville han blitt skjelt ut, kalt bitter incel og "snill", og alle ville snakket om at damer ikke skylder han sex eller forhold. Og at han må jobbe med seg selv. Og "så hva vil du liksom at vi skal gjøre med det?" og hele den regla der. Merkelig så stor forskjell det er her... Til ts: Gå på tinder, velg en av de som liker deg (og det er veldig mange), gå på dates. Ikke sikkert det blir klaff, men du trenger trening. Anonymkode: 68d99...d16
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #15 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvis en mann hadde lagd denne tråden ville han blitt skjelt ut, kalt bitter incel og "snill", og alle ville snakket om at damer ikke skylder han sex eller forhold.. Anonymkode: 68d99...d16 Ts klager ikke over mangel på sex. Anonymkode: 3593a...956
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå