AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Jeg forstår ikke hvorfor menn ikke liker meg? Er jeg for stygg, sjenert, stille, snill, kjedelig... Virker som menn liker kvinner som tør å si ifra og kan ta styringen i forholdet? Anonymkode: 94c70...c98
Gjest Kaiminator Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Spørs hvor skjenert man er føler jeg.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #3 Skrevet 10. mars 2021 Kaiminator skrev (21 minutter siden): Spørs hvor skjenert man er føler jeg. Jeg er nok ganske stille og sjenert, men det forandrer seg fort når jeg blir kjent...men det er vanskelig å bli kjent. Anonymkode: 94c70...c98 1
Gjest Kaiminator Skrevet 10. mars 2021 #4 Skrevet 10. mars 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er nok ganske stille og sjenert, men det forandrer seg fort når jeg blir kjent...men det er vanskelig å bli kjent. Anonymkode: 94c70...c98 Ok, da høres det ikke så farlig ut lenger spør du meg. Kan det være du er mer avvisende enn det du mener å være?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #5 Skrevet 10. mars 2021 Kaiminator skrev (4 minutter siden): Ok, da høres det ikke så farlig ut lenger spør du meg. Kan det være du er mer avvisende enn det du mener å være? Det vet jeg ikke. Anonymkode: 94c70...c98
Gjest Kaiminator Skrevet 10. mars 2021 #6 Skrevet 10. mars 2021 Vel, som kvinne er datingapps "easymode", du får garantert matcher der, og forhåpentligvis med en seriøs en.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #7 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Virker som menn liker kvinner som tør å si ifra og kan ta styringen i forholdet? Anonymkode: 94c70...c98 Virker ofte som det helt motsatte. At menn bare vil ha nikkedukker de kan lede 😄 Anonymkode: 00e75...615 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #8 Skrevet 10. mars 2021 Så du går 0 likes på tinder liksom? Det tror jeg ikke på ett sekund Anonymkode: 2a786...bbc 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #9 Skrevet 10. mars 2021 Hei! Problemet du må ta tak i først, er at du ikke liker deg selv! Ta tak i selvtilliten din! Anonymkode: e4639...e06 8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #10 Skrevet 10. mars 2021 Når du møter en mann, så snu din tankegang til om han passer for deg ikke at du passer for han. Anonymkode: f2951...c40 4
draug 75 Skrevet 10. mars 2021 #12 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg forstår ikke hvorfor menn ikke liker meg? Er jeg for stygg, sjenert, stille, snill, kjedelig... Virker som menn liker kvinner som tør å si ifra og kan ta styringen i forholdet? Anonymkode: 94c70...c98 Grunne til at du ikke blir likt, kan være hvilken som helst av de grunnene du nevner, det kan være hvilken som helst permutasjon av disse grunnene. Og det kan være noe helt annet. VI vet ikke. Har det vært slik hele tiden, eller har interessen for deg dalt i det siste? Mange kvinner som holder på med hvor mange gutter og unge menn de bare vil fra de er en 13-14 år, oppdager at når de kommer opp mot tjueårene så er de ikke like spennende for de menn som de før var interessant for. Grunnen til dette er åpenbar for meg som mann, men for kvinner er den litt mer uforståelig. Om vi liker kvinner osm tør si fra og tar styringa i forholdet. Mja. Noen menn er late, andre er for farget av tidens melodi, men de fleste av oss er egentlig forberedt og best til å trives i patriatrk- rollen, bedre enn i tøffelrollen. Men vi liker kvinner som bærer sin egen vekt, det gjør vi. 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #13 Skrevet 10. mars 2021 Majoriteten av ufrivillig single i Norge er menn. Så om du ikke finner noen, så prøver du ikke nok. Viktig at du også tar initiativ, at du viser interesse, viser at du tør med et åpent kroppspråk fremfor å knyte deg sammen. For da kan du uheldigvis utlyse null interesse. Ingenting er forpliktende med å flørte litt. Anonymkode: a8e6c...2f9
Fiffig Skrevet 10. mars 2021 #14 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg forstår ikke hvorfor menn ikke liker meg? Er jeg for stygg, sjenert, stille, snill, kjedelig... Virker som menn liker kvinner som tør å si ifra og kan ta styringen i forholdet? Anonymkode: 94c70...c98 Menn er forskjellige, først og fremst, ikke en og samme fyr med samme preferanser. Her gir du oss dessuten lite å jobbe med. Vi aner ikke noe om deg, eller i hvilke situasjoner du føler du mislykkes. Hvor prøver du å møte menn? På hvilken punkt går det ikke videre og blir noe? 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #15 Skrevet 10. mars 2021 Det kan ikke vi vite og det må du spørre de det gjelder om Anonymkode: 2a2b3...80e 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #16 Skrevet 10. mars 2021 Det finnes flokkevis av desperate menn der ute som tar til takke med hva som helst av kvinnekjønn. Du kan ikke ha anstrengt deg mye ..... Anonymkode: f82f5...a78 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #17 Skrevet 10. mars 2021 Eventuelt så er du for kresen i forhold til menn..? At du velger fra øverste hylle, hvor også mange andre damer er og plukker ifra.. Da kan det godt hende at de har mye å velge i, og da kommer ikke ei stille sjenert ei som man ikke klarer bli kjent med, så langt fram i køen.. Anonymkode: 9513f...7c7 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #18 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det finnes flokkevis av desperate menn der ute som tar til takke med hva som helst av kvinnekjønn. Du kan ikke ha anstrengt deg mye ..... Anonymkode: f82f5...a78 Desperate menn, det er drømmen dere. Anonymkode: 95b38...e19 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #19 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det finnes flokkevis av desperate menn der ute som tar til takke med hva som helst av kvinnekjønn. Du kan ikke ha anstrengt deg mye ..... Anonymkode: f82f5...a78 Denne typen svar er en gjenganger i tråder som dette og jeg har alltid lurt på hva som skjer i hodet til den som skriver. Vil ikke dere ha et forhold som er basert på gjensidig forelskelse, kjærlighet, respekt og tiltrekning? Vil dere bare ha hvem som helst for å ha noen å pule og driter blankt i hvem det er? I så fall kan jeg informere at for de fleste kvinner er det ganske uaktuelt. De fleste kvinner klarer seg helt fint alene, og om man ikke finner det forholdet man vil ha så forblir man heller singel. At man uttrykker ønske om å finne noen handler ikke nødvendigvis om hverken desperasjon eller kresenhet, men for eksempel som TS at man er stille og beskjeden og sliter med å bli kjent med noen. Man lurer på hva man gjør feil og spør om råd for å fikse det. Man er ikke interessert i å høre at man bare bør ta første og beste, selv om han driter langt i hvem du er så lenge han får pule. Og de gutta som tenker sånn burde vurdere å bli mer selvstendige og lære å trives i eget selskap. Anonymkode: 232eb...a1c 7
Cronosgjesten Skrevet 10. mars 2021 #20 Skrevet 10. mars 2021 Fiffig skrev (7 timer siden): Menn er forskjellige, først og fremst, ikke en og samme fyr med samme preferanser. Her gir du oss dessuten lite å jobbe med. Vi aner ikke noe om deg, eller i hvilke situasjoner du føler du mislykkes. Hvor prøver du å møte menn? På hvilken punkt går det ikke videre og blir noe? Helt sant, og i tillegg er det for mange greit å ha en jevnbyrdig. At man kan ta ansvaret om den andre blir indisponert og vice versa. Hvis man gidder å røre litt på seg, og er snill, er mye gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå