Gå til innhold

Mannen har knekk på penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor vanlig er dette? Ser bare det når han har ereksjon, jeg bryr meg ikke noe om detda det funker seksuelt. Men syns det er trist det tærer litt på selvtilliten hans. Vet ikke hva det kommet av, så lurer på om det er flere menn som har knekk på penis? 

Hvordan vise han at jeg er glad i penisen hans sånn som den er? 

Anonymkode: 71194...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor vanlig er dette? Ser bare det når han har ereksjon, jeg bryr meg ikke noe om detda det funker seksuelt. Men syns det er trist det tærer litt på selvtilliten hans. Vet ikke hva det kommet av, så lurer på om det er flere menn som har knekk på penis? 

Hvordan vise han at jeg er glad i penisen hans sånn som den er? 

Anonymkode: 71194...e76

Du får si at du elsker at den er slik formet for da treffer den så godt overalt og du får slike deilige orgasmer du aldri har hatt før. Jada, kanskje en liten hvit løgn men hva gjør man ikke for å trygge mannens syn på penis. Det kan jo være at du opplever dette slik også.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville dumpet han. 

Anonymkode: 628cf...ab9

😂😂😂😂

Anonymkode: c3ad9...24f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ville dumpet han. 

Anonymkode: 628cf...ab9

Glad jeg ikke er deg

Anonymkode: 71194...e76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan vise han at jeg er glad i penisen hans sånn som den er? 

Anonymkode: 71194...e76

Si det! Gjenta! Igjen og igjen. 

Du har rett til din egen mening. Så hvis han protesterer, så gjenta mens du har øynene festet på pålen hans og kjærtegner den. Ikke sånn overbærende trøstende som til et lite barn: «Slapp av, det ordner seg, du er fin nok som du er.» Men grådig og begjærlig: «Jeg elsker pålen din! Den er et ingeniørmessig mesterverk som kan tenne meg i vinkel. Og den bøyen er bare så utrolig sexy. Den åpner muligheter som jeg har lyst til å utforske masse. Jeg føler meg så heldig.» (elle noe i den duren).

Her er noen flere tips. Det jeg prøver å si er at du ha makt til å booste selvtilliten hans. Og det tror jeg dere tjener på begge to. 💜

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dumpet han, turn off med knekk på den mest sexy delen på en mann

Anonymkode: 6e3b3...c88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr knekk på penis? Hvordan ser det ut? Mener du at den er bøyd en annen vei? 

Anonymkode: 01b83...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva betyr knekk på penis? Hvordan ser det ut? Mener du at den er bøyd en annen vei? 

Anonymkode: 01b83...ee8

Var det det vi i ungdommen kalte for "skeivrunka"? :P Helt forferdelig ord, jeg vet. 

Anonymkode: 01b83...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde dumpet han, turn off med knekk på den mest sexy delen på en mann

Anonymkode: 6e3b3...c88

Hvis du synes penis er sexy utseendetmessig så burde ikke en knekk gjøre noe forskjell 

Anonymkode: 00297...5fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du synes penis er sexy utseendetmessig så burde ikke en knekk gjøre noe forskjell 

Anonymkode: 00297...5fd

Helt enig, folk som bare tenker på pikken har ikke mye standard selv i livet. Han elsker meg og jeg elsker ham. Da betyr ikke pikk noen ting. Er mer synd på de som ikke føler samme kjærlighet som jeg gjør 

Anonymkode: 71194...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har det! Har vært helt fantastisk! Det blir mye omvendt cowgirl og doggy, for da treffer han g-punktet så godt!

Anonymkode: 6ddcc...f74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Mannen min har det! Har vært helt fantastisk! Det blir mye omvendt cowgirl og doggy, for da treffer han g-punktet så godt!

Anonymkode: 6ddcc...f74

Enig!!! Datet en med det og synes det bare var digg

Anonymkode: 949f3...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da... og dette er noe du tenker på nå etter dere er gift? Og det er noe han sliter med nå? Han har vel skjønt at du liker den - du giftet deg jo med ham. 

Hva slags knekk? Det er vel helt normalt at noen har en litt "skeiv" penis. Det er ikke stygt. 

Eller mener du at øvre halvdel er bøyd nedover når den er hard? Om du liker den, så si det da. Gi ham komplimenter - fortell hvor god og deilig den er. Er det så vanskelig? 

Om han sutrer og svarer "nei, det er bare noe du sier" "nei, jeg tror ikke på deg"... etc. Så må han komme seg til terapeut og få jobbet med selvtilliten. En slik usikkerhet og negativitet og sutring vil ta knekken på forholdet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fioljenta skrev (18 timer siden):

Si det! Gjenta! Igjen og igjen. 

Du har rett til din egen mening. Så hvis han protesterer, så gjenta mens du har øynene festet på pålen hans og kjærtegner den. Ikke sånn overbærende trøstende som til et lite barn: «Slapp av, det ordner seg, du er fin nok som du er.» Men grådig og begjærlig: «Jeg elsker pålen din! Den er et ingeniørmessig mesterverk som kan tenne meg i vinkel. Og den bøyen er bare så utrolig sexy. Den åpner muligheter som jeg har lyst til å utforske masse. Jeg føler meg så heldig.» (elle noe i den duren).

Her er noen flere tips. Det jeg prøver å si er at du ha makt til å booste selvtilliten hans. Og det tror jeg dere tjener på begge to. 💜

Dette er ikke minst triks nr 1 sånn forøvrig også dersom du vil beholde en mann og få ham til å elske deg mer enn noe annet (Utenom penisen sin da😆

 Å vise lidenskapelig interesse for-og forgude penisen hans😁

Anonymkode: 91eaf...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekk eller bøy?

Banan eller vinkeljern?

Hvis den funker, må da det være det viktigste?

Min ser ut som en lett bøyd banan på 20 cm. Den har høstet bifall fordi den dytter på flere steder samtidig. Ikke noe ekstremt bøyd, men det er synlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...