AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Jeg blir ofte sår/vondt i/rundt vagina hullet etter samleie med min mann. Har begynt å tenke på om det kanskje er fordi penis er veldig tykk? Kjenner godt, må liksom trykke den inn. Jeg har født 3 barn, så trodde jeg ble mer elastisk da? Men han sier jeg er uendret. Er det virkelig mulig? Ofte sier han også at det i noen stillinger kjennes veldig trangt ut, nesten ubehagelig trangt for han? Jeg merker ikke ubehag når samleie, når den har kommet inn. Men etterpå. Jeg blir alltid veldig våt og fort, så burde være nok glid da? Og vi har nesten bare kjapp sex, så burde vel ikke bli så sår da? Noen ganger, får han blod på penisen etterpå, og jeg ved tørking. Ofte klart blod. Dette skjer som regel før mensen. Tenker at mensen kommer neste dag da, men kan gå noen dager. Er det mensen han knullet litt frem, eller rift kanskje? Vanlig å blød etter samleie rett før forventet mens? Anonymkode: e4404...07a
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Jeg har noe som heter for vaginisme, det er akkurat som underlivet lukker seg og penis må som regel trykkes inn som du skriver. Da hender det at det gjør vondt under og etter samleie, men aldri slik at det kommer blod. Det hadde jeg sjekket opp hos legen var jeg deg. Anonymkode: d4b5e...2da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå