AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Forsøkte meg såvidt inn på en datingside for så mange som 14 år siden. Mye har sikkert forandret seg siden da. Men jeg opplevde det svært masete i en ellers så hektisk studiehverdag. Jeg hadde svært sparsommelige opplysninger om meg selv, men yrket mitt må ha appellert eller noe. 2 timer etter å ha opprettet kontoen fikk jeg nemlig over 30 henvendelser. Opplevde alle som masete. Jeg hadde tenkt jeg kunne vente med å svare til neste dag, men de fortsatte med spørsmål og kommentarer. Som om de hadde dårlig tid. Det ga meg umiddelbart dårlige vibber og jeg avsluttet kontoen ganske fort uten noen forklaring hos ‘de interesserte’. Husker ikke hva datingbyrå dette var, men det var ett av de store kjente som hadde en gratis prøveuke. Tror det var ‘Match.com’. Er det fortsatt slik å være på datingsider? Hvilke er såfall de mest avslappete og hvilke har dere best erfaring med? Hvilke er de fleste mest ute etter forhold og hvilke er mer overfladiske med mest seksuelle intensjoner? Er det uhøflig og ikke svare på henvendelser? Eller bare skrive ‘ikke interessert’? Jeg har ikke tid å skrive utfyllende til alle ved mange henvendelser. Anonymkode: bb5f1...743
Flesknes Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Nå som du er 14 år eldre har du kanskje forfalt såpass at du får være i fred. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå