Gjest Tutte Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Skal ikke alle som får varsel på smittestopp appen i karantene i 10 dager selv om man ikke har symptomer og testen er negativ? Tviler på at noen ellers i befolkningen hadde kommet unna med at varselet antageligvis skyldes at telefonene har ligget ved siden av hverandre. https://www.vg.no/nyheter/i/jBm75o/statsminister-erna-solberg-med-negativ-coronatest?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row12_pos2
Aragorn ll Elessar Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Det er forskjell på Kong Salomo og Jørgen Hattemaker vet du. 1
Gjest Tutte Skrevet 10. mars 2021 #3 Skrevet 10. mars 2021 Aragorn ll Elessar skrev (2 minutter siden): Det er forskjell på Kong Salomo og Jørgen Hattemaker vet du. Å, er ikke Kong Salomo smittebærer i like stor grad? En lærer noe nytt hver dag.
Anim92 Skrevet 10. mars 2021 #4 Skrevet 10. mars 2021 Det er kun hvis du har vært i utlandet eller har en syk nærkontakt. Erna hadde ikke det. 1
Gjest Tutte Skrevet 10. mars 2021 #5 Skrevet 10. mars 2021 Anim92 skrev (Akkurat nå): Det er kun hvis du har vært i utlandet eller har en syk nærkontakt. Erna hadde ikke det. Hører hun sier det. Men hadde noen andre ellers i befolkningen sluppet unna med den samme påstanden? Tviler sterkt på det.
Anim92 Skrevet 10. mars 2021 #6 Skrevet 10. mars 2021 Tutte skrev (1 minutt siden): Hører hun sier det. Men hadde noen andre ellers i befolkningen sluppet unna med den samme påstanden? Tviler sterkt på det. Jeg har sluppet unns det med velsignelse fra både lege og test-sykepleier, there you go☺️ 3
Gjest Tutte Skrevet 10. mars 2021 #7 Skrevet 10. mars 2021 Anim92 skrev (16 minutter siden): Jeg har sluppet unns det med velsignelse fra både lege og test-sykepleier, there you go☺️ Det er bra. Jeg har derimot et barn på ungdomsskolen hvor flere klasser ble satt i karantene på grunn av én smittet. Flere av disse inkludert barnet mitt måtte i karantene selv om de ikke hadde vært nærkontakt med den smittede.
Anbefalte innlegg