Gå til innhold

Trenger hjelp av noen synske/klarsynte/intuitive til å finne noen som har vært borte i over 4 døgn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uten å si for mye, er det noen som er savnet siden fredag kveld. Han har enda ikke dukket opp hjemme og dette ødelegger meg virkelig å ikke vite. Dette er en som har betydd så utrolig mye for meg og gitt meg så mye i livet. Jeg får ikke sove og har kjørt å lett og ropt i området. Kvelden han forsvant ble det snystorm på natten og det har vært veldig kaldt så er veldig bekymret. Det er ca. 6km fra der han forsvant til her jeg er (det kan tenkes han var på tur hit). Noen synske/klarsynte/intuitive som har noen formening/følelse for hva som kan ha skjedd på turen. Jeg gir ikke opp håpet enda og krysser alt jeg har for at han dukker opp. Har grått så mye i dag og lett på denne 6km strekningen. 

Anonymkode: 4fb38...5c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Uten å si for mye, er det noen som er savnet siden fredag kveld. Han har enda ikke dukket opp hjemme og dette ødelegger meg virkelig å ikke vite. Dette er en som har betydd så utrolig mye for meg og gitt meg så mye i livet. Jeg får ikke sove og har kjørt å lett og ropt i området. Kvelden han forsvant ble det snystorm på natten og det har vært veldig kaldt så er veldig bekymret. Det er ca. 6km fra der han forsvant til her jeg er (det kan tenkes han var på tur hit). Noen synske/klarsynte/intuitive som har noen formening/følelse for hva som kan ha skjedd på turen. Jeg gir ikke opp håpet enda og krysser alt jeg har for at han dukker opp. Har grått så mye i dag og lett på denne 6km strekningen. 

Har du kontaktet politiet og meldt vedkommende savnet?

Anonymkode: 0dc3f...e3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du kontaktet politiet og meldt vedkommende savnet?

Anonymkode: 0dc3f...e3b

Tenker at TS savner en firbent.. 

Anonymkode: 83da1...9dc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Er det i Nordland?

Anonymkode: 76368...fe7

AnonymBruker
Skrevet

Det er en katt, har du flyttet eller flyttet katten til et nytt hjem? Er den oransje?

Anonymkode: a11da...632

AnonymBruker
Skrevet

Tror du får mer svar i den rette tråden ;)  Denne ligger under familie og ikke kjæledyr?

Anonymkode: 315bf...541

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er en katt, har du flyttet eller flyttet katten til et nytt hjem? Er den oransje?

Anonymkode: a11da...632

Hvit Katt

Sør-Troms

Njæ, han var hos min ex der vi bodde for 6 år siden (6km unna her vi bor nå), ettersom jeg skulle bort et par dager og søsterkatten som han er glad i, fortsatt bor hos exn (slik at han har en lekekamerat). Han har ved et par anledninger tidligere gått hjem hit etter noen dager når han blir lei og da har han alltid dukket opp innen noen timer. 

Skrevet

Håper du finner han❤️

Skrevet

Nei, for klarsynte finnes ikke.

Skrevet

krystallkulen er klar.... 
Jeg ser.... jeg ser en katt... på vei hjem i skogen. Den ser en mus og jager den inn i skogen. 
Plutselig er den omringet av et skarpt lys fra oven. Katten blir trekt opp i lyset. Opp høyt over trærne....Inn i et metall fartøy formet som en tallerken. Katter våkner på et bord omringet av grå skikkelser med store øyne. Det er månemenn. Jeg ser dem sprøyte noe inn i katten. Katten begynner å forandre seg. Få menneskelige trekk. Katten blir sluppet ned på jorda igjen men ligner nå mer et menneske enn en katt. 
Jeg ser at den humanoide katten din har fått seg menneske kjæreste og bor i Florø. Søkt på jobb innen shipping.

happy ending med andre ord 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...