Gå til innhold

Tinder og oppdatering av km

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oppdateres Tinder hos noen hver gang de forflytter seg eller skjer oppdatering av km bare når man bruker appen? Fint å vite om Tinder kan endre km uten at man bruker appen eller ikke. 

Anonymkode: 8b23b...877

AnonymBruker
Skrevet

Den oppdaterer seg når en av dere flytter dere og åpner appen. Hvis du ikke åpner, synes det ikke...trur eg....

Anonymkode: e09b0...656

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Den oppdaterer seg når en av dere flytter dere og åpner appen. Hvis du ikke åpner, synes det ikke...trur eg....

Anonymkode: e09b0...656

Var dette jeg selv trodde også, men greit å høre med andre. Dater en fyr som stadig endrer km og det er såpass mye at jeg har lurt på om Tinder oppdaterer km i bakgrunnsinnstillinger eller kun når appen er i bruk. Da ser han nok fortsatt etter jenter på Tinder. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Var dette jeg selv trodde også, men greit å høre med andre. Dater en fyr som stadig endrer km og det er såpass mye at jeg har lurt på om Tinder oppdaterer km i bakgrunnsinnstillinger eller kun når appen er i bruk. Da ser han nok fortsatt etter jenter på Tinder. 

Skal du anklage noen, så er det best å vite - ikke tro. Hvis appen er åpen i bakgrunn og har rettighetene, så oppdaterer den lokasjon/"km".

Anonymkode: 24a97...45b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skal du anklage noen, så er det best å vite - ikke tro. Hvis appen er åpen i bakgrunn og har rettighetene, så oppdaterer den lokasjon/"km".

Anonymkode: 24a97...45b

Jeg spør her inne for å kunne vite mer sikkert, men jeg har aldri skrevet noe om å anklage noen. Vi dater og han har ingen forpliktelser overfor meg. Men jeg hadde kanskje trodd at vi begge ønsket å sjekke ut dette videre uten å være på Tinder. Det gjør noe med meg og mine følelser at han fortsatt er på Tinder etter å ha møtt meg en del ganger. Tenker jeg må finne ut selv hva jeg da vil legge i dette, verken mer eller mindre. Og ja, da vil jeg selvsagt gjerne vite sikkert.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde det samme med han jeg datet sist. Avstanden endret seg hele tiden. Han var nok aktiv på appen mens vi datet. Det var også sånn noen ganger at jeg hadde sendt en melding, og avstanden endret seg uten at han svarte...

Rødt flagg. Regn med at han er aktiv der.

Anonymkode: 54ffc...70d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg opplevde det samme med han jeg datet sist. Avstanden endret seg hele tiden. Han var nok aktiv på appen mens vi datet. Det var også sånn noen ganger at jeg hadde sendt en melding, og avstanden endret seg uten at han svarte...

Rødt flagg. Regn med at han er aktiv der.

Ja, regner med det og er i villrede om hva jeg da tenker fremover. 

Noen som vet helt sikkert om km oppdateres kun når appen åpnes? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja, regner med det og er i villrede om hva jeg da tenker fremover. 

Noen som vet helt sikkert om km oppdateres kun når appen åpnes? 

Dette kommer vel an på innstillingene som er satt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette kommer vel an på innstillingene som er satt?

Godt mulig og derfor jeg spør om noen vet sikkert om dette.

AnonymBruker
Skrevet

Vær litt forsiktig med å trekke forhastede konklusjoner i hvertfall. Da jeg traff min nåværende kjæreste gjennom tinder, tenkte ingen av oss over å slette appen før det hadde gått et par mnd. Jeg gikk stadig inn og sjekket kilometeravstanden, for da kunne jeg se om han var på jobb eller hjemme (feks for å ikke ringe han når han var på jobb, og heller vente til han var hjemme). Kilometerne var oppdatert flere ganger om dagen selv om han hadde glemt at han hadde appen og ikke vært innpå den på ukesvis. Han slettet den jo da han ble oppmerksom på at han fortsatt hadde den og jeg slettet min. 

Anonymkode: 266a7...0d9

AnonymBruker
Skrevet

Ta den km-vurderingen med en klype salt. Den stemmer dårlig, og det er ikke alltid det kommer oppdatert km selv om vedkommende har vært aktiv på den og forflyttet seg. Om det er innstilling eller ikke vet ikke jeg (må være noe som kommer med betaling i tilfelle). Han jeg dater nå har en helt annen avstand på Tinder til meg enn jeg har til han. Hans er nok den riktige.

Uansett, hvis du føler trang til å overvåke km så er det noe feil... Og det er ikke med Tinder.

Anonymkode: 04583...cab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ta den km-vurderingen med en klype salt. Den stemmer dårlig, og det er ikke alltid det kommer oppdatert km selv om vedkommende har vært aktiv på den og forflyttet seg. Om det er innstilling eller ikke vet ikke jeg (må være noe som kommer med betaling i tilfelle). Han jeg dater nå har en helt annen avstand på Tinder til meg enn jeg har til han. Hans er nok den riktige.

Uansett, hvis du føler trang til å overvåke km så er det noe feil... Og det er ikke med Tinder.

Ok, så er det noe feil med meg fordi jeg spør her inne om dette med oppdatering av km. Ville bare vite hvordan dette fungerer. Men derfra til å overvåke er det nok et stykke og gå. Tenkte ikke akkurat å stalke eller overvåke noen. Det er det ikke verdt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Du som svarer dette, har du noengang datet via Tinder? Det er helt normalt å være usikker og ville sjekke sånne ting. Så godt som alle gjør det, særlig hvis det er noen de har falt for og ser for seg et forhold med. Veldig unødvendig kommentar på det ts spør om. "Alle" som dater har vel sjekket sånne ting? (avstand, snap-score, pålogging messenger osv)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...