AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Baby på 5,5 mnd har siden 3 mnd alder hatt en rytme på dagtid med 40 min søvn x 4 og 1,5-2 timer våkentid mellom. Den ene duppen varte kanskje opp mot en time. Nå de siste dagene derimot har den første duppen vart i litt over en time, 2 timer våkentid, deretter 2(!!) timer med søvn. Hun har da ikke vært trøtt før etter over 3 timer (da er kl 18) da har jeg latt henne sove 30 min før jeg vekker henne med å bevege meg litt (hun sover den siste duppen på puppen). Sovner for natten rundt kl 20, det har hun gjort hele veien. Hun har også begynt å våkne en gang på natten, hun sov natten gjennom tidligere. Er jo fint at hun sover lengre strekker, men var så greit når jeg visste nesten på klokka når hun skulle sove slik at jeg kunne planlegge dagene litt. Kan det være at baby har funnet et ny rytme, eller kan det snu igjen? Noen som har erfaringer med dette? Anonymkode: c3e05...50e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Det kan snu mange ganger, helt normalt sjelden de har samme soverytme hele babytiden. Min yngste byttet spesielt mange ganger, da hun var rundt 5 måneder sov hun 10 timer strekk på natten, 5 måneder senere var vi opp i 12 oppvåkninger på natt 🥴 alt er mulig 😅 Anonymkode: bccc6...bd3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #3 Skrevet 10. mars 2021 Høres ut som hun er klar for å implementere lang lunsj-lur. Hvis du bare følger henne kan du jo fortsatt planlegge dagen etter klokka... Vi begynte å jobbe med det rundt samme tid, selv om vi brukte noen uker på å få ungen til å faktisk sove 2 timer. Så har vi fulgt en "timeplan" fra Little Ones siden, og ungen sover som en drøm, og det har vært veldig enkelt å planlegge dagen rundt lurer. Anonymkode: b9e49...9f0
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #4 Skrevet 10. mars 2021 Dette kan snu mange ganger😆😄 Anonymkode: f8d7b...05a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå