Gå til innhold

Fribarne oppdragelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om fri barneoppdragelse? Der foreldre ikke tar i tak barna og forteller hva som er rett og galt. 

Og lar barne gjøre akkurat sånn som dem vil selv og blir styrt av barna.. 

Anonymkode: d0a5c...552

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan lærer barna då? Jeg er mot. Jeg liker orden i hjemmet og barn som vet hvordan dem skal oppføre seg. 

Anonymkode: 064d9...6fa

• Liker 1
Skrevet

Jøss, trodde det utgikk på 80-tallet jeg...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Regler =kjærlighet. Men å ha regler på en fin måte. Grenser gir trygghet for barn. 

Anonymkode: a1990...543

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Regler =kjærlighet. Men å ha regler på en fin måte. Grenser gir trygghet for barn. 

Ps vet om noen som følte fri oppdragelse som omsorgssvikt. 

AnonymBruker
Skrevet
Teatrica skrev (1 minutt siden):

Jøss, trodde det utgikk på 80-tallet jeg...

Noen jeg kjenner har den oppdragelsen hjemme, der barna ikke klarer å oppføre seg slår, sparker hoper skrikker uten grunn.. Og foreldrene bare sitter der og latter som ingenting og hvis noen, sier ifra og tar i tak så blir moren dritt forbanna. Og denne moren mener fri barneoppdragelse er riktig for da blir ikke barna psykisk syke.

Anonymkode: d0a5c...552

AnonymBruker
Skrevet

Se dokumentaren fra Storbritannia hvor reporteren bor hos en familie som har fri barneoppdragelse, i den forstand at barna bestemmer alt selv. Hva de vil spise, når de vil spise, når de vil legge seg, om de vil lære noe. Skikkelig skremmende å se de barna. Det er jo ikke barn som kan leve i det samfunnet som de vokser opp i. 

Anonymkode: 65148...893

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Se dokumentaren fra Storbritannia hvor reporteren bor hos en familie som har fri barneoppdragelse, i den forstand at barna bestemmer alt selv. Hva de vil spise, når de vil spise, når de vil legge seg, om de vil lære noe. Skikkelig skremmende å se de barna. Det er jo ikke barn som kan leve i det samfunnet som de vokser opp i. 

Anonymkode: 65148...893

Hvor finner man denne?

Anonymkode: c2ea0...da7

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvor finner man denne?

Anonymkode: c2ea0...da7

NRK tv stacie Dooley har en

Anonymkode: 064d9...6fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...