Gå til innhold

Forskjell på tvbokser/kabelabonnement

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer på en ting. Jeg har telenor kabeltv med boks med det jeg tror har alt av funksjoner for opptak, ukesarkiv, apper osv. Boksen er ganske gammel, mer enn tre år da den sto der når jeg flyttet inn. Kjæresten har telia med en ny boks han fikk nylig som skal være den beste de har. Også med samme funksjoner som hos meg, visstnok. 

Men det er stor forskjell i hvilke ting vi kan gå tilbake og se på. Hos ham veldig lite. Har lagt merke til at det er ting man ikke kan se hos ham som gikk f eks i går, men som kan sees hos meg på samme tidspunkt. Dette er altså på kanaler som begge har. 

Har dette med rettigheter å gjøre (telenor vs telia)? Eller har det med abonnementet å gjøre? Er det noe vi kan endre på ved å betale ekstra?

Ingen av oss vet akkurat hva slags abonnement vi har eller hva vi betaler for det. Pga at det er felles i borettslag/sameie. 

Endret av solmåneogstjerner
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde telenor (tidl canal digital) der vi bodde før, det var vi veldig fornøyd med (T-we). Nå bor vi i borettslag som har Telia (tidl. get). Boksen som vi fikk først var veldig basic og skikkelig ubrukelig, så vi spurte om en bedre boks og fikk det i posten (betalte ikke noe mer). Men vi syntes opplegget til Telia (Telia play) allikeveler dårligere enn Telenor sin T-we. 

Ellers er det viktig at boksene er koblet opp mot internett. Og last ned appene (Telia Play og Telenor T-we), så har dere tilgang til program på mobilen/nettbrett også. 

Anonymkode: adf69...cc4

AnonymBruker
Skrevet

Bare legge til at selv om dere har gjennom borettslag så kan dere prate med Telia/Get for å få bedre tilbud :) Vi har alltid hatt tv gjennom borettslag de tre stedene vi har bodd, men mannen ringer og får ordnet på ting om vi er misfornøyd 👌

Anonymkode: adf69...cc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...