AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Hei, i to dager har jeg slitt med en plagsom hodepine som ikke går bort. I dag da jeg var på jobb fikk jeg kraftig mageknip (og luft i magen) som gjør så vondt at jeg nesten ikke klarer å stå oppreist. Når et knip kommer sliter jeg med å puste. Jeg har i hele dag vært svimmel og små kvalm. Da jeg kom hjem fra jobb hadde jeg diare. Vet noen hva deg kan være? Anonymkode: 2ecb2...283
Mezzosoprena Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, i to dager har jeg slitt med en plagsom hodepine som ikke går bort. I dag da jeg var på jobb fikk jeg kraftig mageknip (og luft i magen) som gjør så vondt at jeg nesten ikke klarer å stå oppreist. Når et knip kommer sliter jeg med å puste. Jeg har i hele dag vært svimmel og små kvalm. Da jeg kom hjem fra jobb hadde jeg diare. Vet noen hva deg kan være? Anonymkode: 2ecb2...283 Corona-test?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 Det går magesjau nå.. her har tre av fire hatt mageknip, diare og dårlig form. Negativ coronatest. Anonymkode: a86c6...a32
annev Skrevet 4. juni 2023 #4 Skrevet 4. juni 2023 Var ute i solen og koste meg med en pils i sola,ei stund etterpå fikk j
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå