AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Hei. Min mann og jeg har prøvd å få barn nummer to i en del år nå, men dessverre har vi ikke fått det til (nr 1 var en overraskelse). Jeg får ikke mensen i det hele tatt (får det ca 2 ganger i året). Jeg er overvektig og har pco, og har vel i bunn og grunn fått beskjed om at det er derfor vi ikke blir gravide. Jeg har totalt lagt om livsstilen og har til nå gått ned 15 kg. Jeg ønsker å gå ned 15-20 kg til, for da vil jeg være godt innenfor det man kan kalle «normalt». Det jeg lurer på er om noen andre har opplevd det samme? Hvor lang tid tok det før du fikk mensen igjen? Hvor mye måtte du gå ned før kroppen ble «normal» og du fikk mensen igjen? Og hvor fort ble du evt gravid? Takker alle som vil svare. Anonymkode: a625d...00c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Jeg hadde veldig ustabile sykluser og mistenkt pcos. Fikk metformin av gynekolog og jobbet med å gå ned i vekt. Etter hvert begynte jeg på Letrozol også. Gikk ned rundt 20 kg før jeg ble gravid. Kronologisk: begynte på metformin og vektnedgang. Begynte på letrozol i tillegg etter ca 6 mnd. Gravid 6 mnd senere. Anonymkode: 43cf1...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå