Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser flere har nevnt det. Og hva skiller glasshår fra hvite hår? Hvem får hva?

Anonymkode: 8da01...a7c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glasshår finnes i alle farger. Det er bare en betegnelse på hår som ikke kan farges fordi fargen bare sklir ut av håret. Om du har sort, rødt, brunt eller blondt hår har ikke noe å si for om du har glasshår eller ikke.

Anonymkode: 9d500...e93

• Liker 1
Skrevet

Det er hårstråer som ikke tar til seg farge.

AnonymBruker
Skrevet
BEYou skrev (47 minutter siden):

Det er hårstråer som ikke tar til seg farge.

Så da må jeg gå med hvitt hår i en alder av noe å 30?😨😨😨

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, BEYou said:

hårstråer

Nydelig. Hva gjør man med dem, pleier det være mange eller kan man fjerne de det gjelder?

Anonymkode: 46a64...c05

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så da må jeg gå med hvitt hår i en alder av noe å 30?😨😨😨

Du kan prøve fargespray, L’Oréal har noe sånt no ☺️ Prøv gjerne å farge de og, men dessverre så vaskes fargen lett ut igjen siden hårstråene ikke klarer å holde på fargen ❤️

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nydelig. Hva gjør man med dem, pleier det være mange eller kan man fjerne de det gjelder?

Anonymkode: 46a64...c05

Man lar de være. Tror det varierer fra person til person hvor mange det er. Det dummeste man kan gjøre er å fjerne de. Man kan selvfølgelig prøve å farge de, men det blir bortkasta penger når de ikke klarer å holde på fargen. 😅

Endret av BEYou
AnonymBruker
Skrevet
BEYou skrev (49 minutter siden):

Du kan prøve fargespray, L’Oréal har noe sånt no ☺️ Prøv gjerne å farge de og, men dessverre så vaskes fargen lett ut igjen siden hårstråene ikke klarer å holde på fargen ❤️

Hvor lenge sitter sånn spray da? Er jo ikke noe poeng om det går ut ved hver vask, det blir for mye stress og jobb.🙁

Skrevet

Jeg farger håret mitt i en slik farge at glasshårene vises som lysere sjatteringer i håret. Fornøyd med det  ^^, 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Peanut skrev (6 timer siden):

Jeg farger håret mitt i en slik farge at glasshårene vises som lysere sjatteringer i håret. Fornøyd med det  ^^, 

Så litt av fargen blir sittende i glashårene selv om noe kanskje ikke fester seg?😊

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Så litt av fargen blir sittende i glashårene selv om noe kanskje ikke fester seg?😊

Fargen sitter i de andre hårene. Det bare glir av glasshårene i vask hos frisøren etter fargingen. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan man se på et hår før man farger det at det er glasshår? Evt hvordan?

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg fikk glasshår fra tinningene og i en stripe bakover over ørene da jeg begynte å bli grå i håret. Etterhvert ble disse hårene hvite.

Skrevet

Er det derfor jeg ikke får til å farge de grå hårene ved tinningene?! Nå datt ned mange brikker på plass. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...