AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Alle serveringssteder er stengt for annet enn take away i hele Oslo. Anonymkode: eed98...83f 8
Leeloo Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 1 minutt siden, Høstluft said: Skal til behandling i Oslo en av de nærmeste dagene, og da blir det et par-tre timers venting på formiddagen. Ser det er meldt dårlig vær, så da vil jeg helst vente innendørs et sted. Så hva kan jeg finne på mens jeg venter? Er det en koselig cafe dere kan anbefale? Helst i nærheten av Frogner. Alt er stengt, så det blir i tilfelle kakao fra Narvesen og gå rundt på Oslo S (for å komme unna kulda). 2
Høstluft Skrevet 9. mars 2021 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2021 Å fillern, det tenkte jeg ikke på. Hva med kjøpesentre?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #5 Skrevet 9. mars 2021 Høstluft skrev (4 minutter siden): Å fillern, det tenkte jeg ikke på. Hva med kjøpesentre? Matbutikk, apotek, vinmonopol, blomsterbutikk, og dyrebutikker er åpne, men alt annet av butikker er stengt i hele Oslo. Jeg tror nesten at det mest "koselige" ville vært å dra ned til Oslo S og sittet der i mellomtiden med mindre du har hotellrom (eller vil leie hotellrom på dagtid) Anonymkode: 8d9be...557 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #6 Skrevet 10. mars 2021 Hvis det er fint vær, så ta med en kaffekopp og sett deg på Aker brygge, eller i Frognerparken. Anonymkode: 72626...351 1
Leeloo Skrevet 10. mars 2021 #7 Skrevet 10. mars 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Matbutikk, apotek, vinmonopol, blomsterbutikk, og dyrebutikker er åpne, men alt annet av butikker er stengt i hele Oslo. Jeg tror nesten at det mest "koselige" ville vært å dra ned til Oslo S og sittet der i mellomtiden med mindre du har hotellrom (eller vil leie hotellrom på dagtid) Anonymkode: 8d9be...557 Det meste som kan sittes på er sperret av på Oslo S. Støtter kaffe og Aker Brygge om været tillater det.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #8 Skrevet 10. mars 2021 Du får kjøpe med en kaffe og sette deg på en benk på Colosseum senter. Tror det er noen benker der. Det er også cafe der. Anonymkode: 765cf...fc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå