AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Snart ferdig med bachelorgrad og ser fram til å begynne på mastergraden. Det er i et samfunnsvitenskapelig fag. Fortell gjerne litt om livet ditt som masterstudent, hva studerer du, er det mye obligatorisk oppmøte, hvordan er miljøet osv. Anonymkode: 3ca6b...909
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Jeg tar nå min andre master innen samfunnsvitenskap. Da jeg tok den første (før corona) var jeg den eneste studenten på det aktuelle programmet, så det var en ensom opplevelse. Ikke mye obligatorisk (en forelesning i uka eller noe sånt), og ettersom jeg var alene var det heller ikke noe poeng med presentasjoner, seminarer etc. Så det "slapp" jeg. På mitt nåværende program er vi flere studenter, men nå går jo alt digitalt. Så jeg har vel enda tilgode å oppleve et "normalt" masterstudie. Anonymkode: e8fb9...cea
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #3 Skrevet 10. mars 2021 Tror jeg møtte opp under 10 ganger på forelesing. Heldigvis var alle klassene/kursene mine også streamet, samt at foreleserne var veldig flinke til å legge ut material på nettet. Det var nesten ingen gruppearbeid, så jeg jobbet mest alene på det meste. Kanskje det skjemte meg litt bort, for etter 2 år med å stå opp kl 11-12, så var det en overgang å stå opp 6 på morgenen... Anonymkode: e6477...498
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå