Gå til innhold

Pluttselig fikk vi en liten katt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den hadde blitt sett ute i skogen, sammen med en utmagret mor og et søsken. :tristbla:

Vi gikk og lokket på dem, men fant bare den ene pysegutten.., men nå bor i alle fall han her hos oss. :)

Han var litt småskvetten med en gang, men det varte ikke lenge før han lå i fanget og malte som besatt. :hjerter_rundt:

Han heiv innpå da vi serverte ham kattemelk og oppløtt kattungefor. Han var skikkelig sulten dakkar liten..

Og til alt overmål har han ikke gjort noenting urenslig i stua ennå, etter å ha vært her et døgn,- hadde ikke venta å være så heldig! Vi har løfta ham opp i kassa, og der han gjort både det ene og det andre. Er kjempefornøyd med ham!

I dag har jeg vært og handla til ham,- halsbånd, klorestang og mange leker.

Han er en kjempeherlig pysegutt! :babygutt: Og vi er allerede falt fullstendig for ham.

Og navn har han også fått; Tiger, heter den lille tøffingen. :ler:;)

(Og som toppen på en gledens dag, fikk vi telefon om at mora og den andre kattungen, ikke var hjemløse likevell, de var bare kommet bort, og var nå tilbake hos eieren. Og eieren synes det var helt greit at vi beholdt lille Tiger).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååå, den var skikkelig søt! Gratulerer ;)

Skrevet

Så fin den var...og så heldig den er som har fått så snill stab. :ler:

Skrevet

For en herlig solskinnshistorie :)

Skrevet

Noen som er stolt mamma her eller? ;)

Grattis med liten pus. Er det ikke herlig?

Så flott at de to andre kom hjem igjen og.

Skrevet

Nommin, så fiiiin katt dere har fått :)

Skrevet

Sååå skjønn! Gratulerer med pus. :-D

Skrevet
Nommin, så fiiiin katt dere har fått :)

Nommiin? hehe... det sier ungene til broren min også..... det var akkurat den kommentaren jeg fikk tilbake på sms da jeg sendte dem bilder av våre puser på mms da de var helt nyfødte...

Ellers var dette en søt historie da - og en nydelig liten pysegutt var det også :)

Heldig at han fant dere - lykke til med Tiger

Skrevet

Nydelig!!!!

Jeg også vi ha.... men dessverre er mannen min allergisk :(

Skrevet

Tusen takk alle sammen!!! :smilorange:

Ja, en søting er han, og en stolt mamma er jeg! :babygutt: :smilejente:

Skrevet

Ååå, så søt. Minner meg om da pusen min var kattunge.

Skrevet

For en nydelig historie! Håper du sier ifra til din lokale dyrebeskyttelse/dyrevernorganisasjon om at det går en utmagret kattemor med barn i skogen, slik at de kan få fanget de inn. Har du mulighet til å sette ut mat/vann til kattemor imens...?

Skrevet

Hvis du leser hovedinnlegget litt nøyere ser du at det har ordnet seg for pusemamman og de andre ungene også! :)

Skrevet

ja! så bra! :-) jeg leser vel litt fort av og til! :-)

Skrevet
For en nydelig historie! Håper du sier ifra til din lokale dyrebeskyttelse/dyrevernorganisasjon om at det går en utmagret kattemor med barn i skogen, slik at de kan få fanget de inn.

Jeg snakket faktisk dyrebeskyttelsen, før vi fant ut at de hadde et hjem.

...Men de trengte jo ikke å gjøre noe,- denne gangen.:smile: Heldigvis! For de har nok å gjøre fra før, med å ta imot hjemløse og dumpede katter. FY!! :sinna:

Skrevet

Men om ikke han er blitt 12 uker så bør vesle tiger få være hos moren sin litt til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...