Gjest The Man Skrevet 27. september 2002 #1 Del Skrevet 27. september 2002 Tema taler egentlig for seg selv... Nå taler jeg for MIN del. Er jeg alene på jord når jeg sier: La meg få fred! Flere kvinnfolk jeg har vært sammen med må ha vært nymfomane, noe annet kan jeg ikke forstå. Det er topp med masse sex når en er "nyforelsket", og det er man jo enstund. Men når det kan gå år på år, uten at sexlysten minker i det hele, da må jeg få litt fred. Hvertfall noen kvelder i uka, livet er ikke bare sex, hva med å se en god film sammen (uten å bli voldtatt av en overkåt dame), eller "bare" koze, uten å skremme vettet av eventuelle naboer. Sex er godt, bare ikke ALLTID! Så det derre med at mannfolk er noen konstant kåte dyr, den må du dra lenger ut på landet med. Hilsen en utslitt fille av en man. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2002 #2 Del Skrevet 27. september 2002 Det er sikkert fordi du er en sånn god elsker! Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 27. september 2002 #3 Del Skrevet 27. september 2002 Er virkelig ikke menn kåte hele tiden altså? Skuff, skuff, skuff. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 27. september 2002 #4 Del Skrevet 27. september 2002 ... og dette har pågått i årevis sier du... ... med flere damer som har vært nymfomane... ..ingen skal komme og påstå at det er enkelt å være man... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 27. september 2002 #5 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg klarer bare ikke styre meg, jeg MÅ bare spørre: Hva er hemmeligheten din? Hvordan får du de så inn i hampen kåte? Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 27. september 2002 #6 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg har lest flere sånne intelligente manneblader hvor det gis tips til menn om at jo mer avvisende de oppfører seg dess mer kåt blir kvinnen. Opptrer du fryktelig avvisende, mon tro? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Man Skrevet 28. september 2002 #7 Del Skrevet 28. september 2002 Kanskje det er noe i det at jeg er en smule avvisende... men jeg har da ikke vært det hele livet. Jeg tror rett og slett jeg er blitt mer og mer avvisende etterhvert som dama blir mer og mer pågående.... Så det eneste håp jeg har må da være å ta initiativet oftere.... Enten så går det bra (!) eller så blir d værre... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2002 #8 Del Skrevet 28. september 2002 hva med å bare legge deg langflat og be henne forsyne seg om hun vil? såpass er du kanskje i form til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2002 #9 Del Skrevet 28. september 2002 Tro meg....... Testet og utprøvd. Need I say moore :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. september 2002 #10 Del Skrevet 28. september 2002 Er dere ikke :o Nei, nå tror jeg du tuller... håper det i hvert fall... og så jeg som trodde... søren også :cry: s k u f f e t Slapp av - de fleste jenter kan nok ta et hint. Hvis ikke er du usedvanlig lekker, smart, blank i øynene, sårbar og tøff på samme tid, baker småkaker sammen med bestemoren min, er helt for alle ungene i gaten som du alltid gir deg tid til, lager mat bedre enn Jamie, er frivillig for tre hjelpeorganisasjoner og ber om å treffe foreldrene mine mens du plukker markblomster til meg mens du danser naken i regnet sammen med meg... DA hadde du ikke fåt være i fred et minutt, for sånt kan ikke jenter stå for. Men hvis du går i joggings lørdag formiddag mens du klør deg på buken og raper mens du venter på tippekampen selv om det er nydelig vær ute, glemmer å skifte sengetøy på tre uker og har skitne håndkler på badet sammen med din eks' silketanga - da smigrer du deg nok litt vel i overkant... Sannsynligvis er du noe i mellom, og som kvinner og menn flest, kåt nå og da, ikke alltid, alt kommer an på selskap, dagsform, vær og humør og hva du spiste i går. Ha en deilig lørdagsnatt. Det skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spying Skrevet 30. september 2002 #11 Del Skrevet 30. september 2002 Syns faktisk at det blev litt useriøst mottatt dette temaet. Det finnes faktisk en hel mengde med jenterkvinner,som The man her nevner. og det kan være et problem det at jenter faktisk ikke takler at mannen sier nei. Men andre veien er det en selvfølge at man forstår og er støttende på alle vis. Tror det er flere gutter som har hadt sex kun fordi dama deres ikke klarer å forstå at gutten ikke er lysten heletiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 30. september 2002 #12 Del Skrevet 30. september 2002 Ja det ble kanskje "litt" useriøst mottatt Tror nok det kommer av at jentene her inne VET at gutta ikke er konstant kåte, og dermed blir litt flirfull når noen forteller dem det :o Eneste løsningen jeg kan se er å gi klar beskjed, uten å bli avvisende. Det beste er jo å ta slike samtaler et "øyeblikk" der det ikke er sex involvert. Så sant det ikke ER nymfomane du treffer, (spørs om du ikke vil trenge proffesjonell hjelp hvis det er tilfelle), så vil de fleste jenter skjønne at menn trenger litt kos uten sex også. Og selvfølgelig at dere ikke vil ha sex HELE tiden :cry: Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2002 #13 Del Skrevet 30. september 2002 Kanskje du kan prøve litt omvendt psykologi? Viss du maser mye en periode, kanskje hun går litt lei? Jeg blir alltid litt ekstra giret på mannen min når han gjør seg litt kostbar, viss han prøver seg hele tiden blir jeg litt lei. Kanskje jeg er litt psyko, men slik er det i hvertfall. Ellers får du ta det som et kompliment, siden de ikke kan få nok av deg gjør du ihvertfall noe rett. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2002 #14 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg har forstått at menn flest ikke takler kvinner som er såkalt seksuelt aggresive! Egentlig veldig forståelig når vi tenker på selve opprinnelsen. De fleste menn vil gjerne få sjansen til å ta initiativet, til å behage kvinnen. Jeg tror dine forhenværende kvinner har hatt #noe å bevise# enten overfor seg selv eller deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Neste gang finner du en som er trygg på seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 30. september 2002 #15 Del Skrevet 30. september 2002 Eh, du siste gjest... Mener du at en kvinne som viser at hun er kåt gjør seg til???? Og at hun bare later som om hun er kåt fordi hun ikke er trygg på seg selv? Nei nå ble jeg provosert altså. En jente som er kåt er altså aggressiv? Som om det å ønske seg et knull har noe med å bevise noe som helst å gjøre. Kvasipsykologi!!! Hallo? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 30. september 2002 #16 Del Skrevet 30. september 2002 Gir meg ikke helt, faktisk. Altså, hadde jeg sittet face to face med en fyr som over et glass rødvin hadde baller nok til å lansere en så totalt spacy ide, så ville jeg bare kjørt et kaldt blikk i vedkommede og kommet meg ut derifra. Evt bedt ham ringt en drosje, med egne tellerskritt. Sjelden har jeg lest noe så dumt. Sorry! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 1. oktober 2002 #17 Del Skrevet 1. oktober 2002 Er du sikker på at du har tilfredsstillt henne skikkelig? Kanskje hun fremdeles holder på med det første samleiet, og har blitt desperat etter å ende det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2002 #18 Del Skrevet 1. oktober 2002 nå er det jo ganske allment kjent at menn har sin beste periode når de er i 20-års alderen. kvinner noe senere. kanskje litt av problemet ligger her? vi kvinner tror ikke at menn er klare når som helst (særlig når man kommer litt opp i år og erfaring), og det vet sikkert din partner også. hvis ikke så må du bare si det som det er. at du er sliten, og ikke orker hele tiden. synes du får frem poenget ditt på en fin måte i innlegget ditt, så kanskje du kan vise henne det? eller si det på samme måte. ettersom du ikke har mistet lysten helt, men bare ikke orker like mye som før, så tror jeg pertneren din vil forstå deg og respektere det, og ikke føle seg kassert som kvinne. synes også det er viktig at man kan ha nærkontakt og kose seg uten at det alltid betyr sex, så forsett med det! når det gjelder nymfomani, så blir det ordet brukt i hytt og pine. det som gjerne kjennetegner nymfomane er at de ikke er i stand til å nyte sex, og at det blir en tvangshandling for dem. jakten og håpet om tilfredsstillelese blir ofte viktigere enn selve sexen. dette er faktisk et medisinsk begrep (a la f.eks en psykose), som krever profesjonell behandling og hjelp, og har ikke noe med en vanlig kvinnes lyst på sex å gjøre. kanskje menn flest ikke "vet" at kvinner kan ha sterke lyster, på samme måte som at kvinner ikke "vet" at menn ikke er klare hele tiden. det blir litt to sider av samme sak.. håper du finner en løsning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #19 Del Skrevet 13. oktober 2002 Har de vært rundt førti disse damene dine? Tja, jeg er en av disse som vil mer og oftere enn ham ... nå. Slik var det jo ikke i yngre dager da jeg var yngre og de var yngre. Og jeg som stilte opp alle de gangene for dem!!! Det har jeg sannelig lite igjen for nå! Men ... den som ikke har lyst må få lov til å si nei, det fører ikke noe godt med seg å bli presset på dette området. Jeg må prøve å være tålmodig og vente. Når han da først er kåt, så er han det jo virkelig også! Og da er det bedre for begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 13. oktober 2002 #20 Del Skrevet 13. oktober 2002 hmm, jeg kan jo spørre tilbake. Jeg får det inntrykket at enten så vil ikke vi damer nok, og da er det greit at dere menn har noen på si, ellers så er vi nymfer hele gjengen. Hvordan vil dere ha det da? hvor går grensa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå