AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Det er alpha-males og drittsekkene som går på rundgang. De snille mennene som er trofaste og greie er det ingen som ønsker. Anonymkode: fb0e1...454 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Så rart. Ikke fortell det til mannen min da, for både han og jeg tror at vi er sammen fordi vi begge vil. Ikke fordi jeg bare har han imens (på 20ende året) jeg leter etter en alpha-male eller drittsekk. Anonymkode: 0890e...3bf 46
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 Hehe du vet hvilke knapper du skal trykke på for å gjøre KG-damene ilsinte 😂 Nå er det bare å finne frem popcornet Anonymkode: 754ff...1a1 11
Gjest O.G. Skrevet 9. mars 2021 #4 Skrevet 9. mars 2021 Først må vi bli enige i at kvinner ikke liker snille menn. Deretter kan vi begynne å diskutere hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #5 Skrevet 9. mars 2021 De snille og trofaste er stort sett i langvarige forhold, siden de er snille og trofaste og ikke går på rundgang. Noen snille og trofaste har helt sikkert ikke funnet seg en partner enda, men det kommer etter hvert, om de virkelig er snille og gode. Kanskje greit å tilby LITT mer enn bare snillhet, da. Litt humor, kanskje? Anonymkode: d3776...dc3 31
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #6 Skrevet 9. mars 2021 Ja, takke meg til en passiv aggressiv mann som sutrer på et kvinneforum og er sur og bitter. En slik mann vil jeg ha som kjæreste ! Anonymkode: 9670d...634 43
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #7 Skrevet 9. mars 2021 Snille menn knuser også hjerter. Anonymkode: a8adb...45b 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #8 Skrevet 9. mars 2021 Hvor mange tråder skal vi ha om det samme temaet? Vi kvinner sier «JO, vi VIL ha snille menn«, men noen menn har bestemt seg for at det ikke stemmer, så... Anonymkode: f0351...801 28
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #10 Skrevet 9. mars 2021 Snille menn er egentlig grusomme og fæle. Menn som er uattraktive er grusomme og fæle. Menn som damer ikke vil ha sex med er grusomme og fæle. Alle som våger påstå noe annet er "bitre incels". Dette har jeg lært av KG. Og damene her blir illsinte og hissige hver gang noen våger seg inn på disse temaene 😅 Anonymkode: 754ff...1a1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #11 Skrevet 9. mars 2021 Jeg var sammen med en som betegnes som en snill mann. Han er det verste mennesket jeg har vært borti, fra han dumpa meg (på melding) over natten og en uke utover har han vært helt jævlig, nærmest hevngjerrig, enda han valgte å gå. Det føles som et år med løgn når han kan snu sånn, da vil jeg heller ha en som er drittsekk og viser det hele tiden, enn en som angriper meg når jeg ligger nede og får meg til å tro at alt var løgn fra hans side. Anonymkode: 8cc4f...8f1 7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #12 Skrevet 9. mars 2021 Jeg har en snill mann 😊! Anonymkode: 9ca34...e67 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #13 Skrevet 9. mars 2021 De snille og trofaste mennene jeg kjenner er i langvarige forhold. Anonymkode: 7a833...9cf 15
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #14 Skrevet 9. mars 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Snille menn er egentlig grusomme og fæle. Menn som er uattraktive er grusomme og fæle. Menn som damer ikke vil ha sex med er grusomme og fæle. Alle som våger påstå noe annet er "bitre incels". Dette har jeg lært av KG. Og damene her blir illsinte og hissige hver gang noen våger seg inn på disse temaene 😅 Anonymkode: 754ff...1a1 Tror dessverre du har helt rett. Men litt usikker på hvor representative KG-damene er? Anonymkode: fb0e1...454
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #15 Skrevet 9. mars 2021 De kvinnene som liker slemme menn, gjør det fordi de har lav selvrespekt. Spørsmålet bør heller være hvorfor noen menn går etter damer med lav selvrespekt. Anonymkode: 13492...063 10
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #16 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er alpha-males og drittsekkene som går på rundgang. De snille mennene som er trofaste og greie er det ingen som ønsker. Anonymkode: fb0e1...454 Her begynner det igjen. Menn med stort kontrollbehov og enormt ego som liker å sette merkelappen «snill» på sin egen skumle dysfunksjonelle adferd lurer på hvorfor kvinner ikke vil ha dem. Du er ikke «snill» bare fordi du sier eller skriver at du er snill. Vil ikke folk ha deg? Da er det trolig fordi du ikke er noe hyggelig. Ingen grunn til å overkomplisere. Gjør en jobb med å bli et hyggelig menneske og livet ordner seg for deg. Anonymkode: a55c9...bbe 24
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #17 Skrevet 9. mars 2021 Det er ikke de enorme kompleksitetene å vurdere her. Noen folk er emosjonelt umodne på ymse måter, og det blir stress å være med dem. For noen kommer dette til uttrykk ved at de er slemme med partnerne sine, og for andre kommer dette til uttrykk ved at de ikke klarer å forstå når partnerne deres er slemme med dem. For noen igjen kommer det til uttrykk ved at de heller må poste passivt aggressivt på internett enn å kunne legge frem egne ønsker på en normalt sunn måte. Her er det bare fantasien som setter grenser, men ikke i noe tilfelle er kjipe folk noe å satse på som partnere, så spør du meg det er bedre å satse på de stabile, emosjonelt modne menneskene. Om man ikke finner noen sånne er det lurt å vurdere om man gjør ett eller annet som støter dem fra seg, det være seg fordi man har andre restriktive tilleggskrav som begrensinger eller fordi man selv oppførses seg på ustabile eller umodne måter. Det er helt sikkert noe variasjon kjønnene i hvordan umodenhet kommer til uttrykk, men tviler på at en generell mangel på modenhet i det motsatte kjønn er hovedgrunnen til at du sliter med å finne partner. Anonymkode: 2449b...f7f 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #18 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg var sammen med en som betegnes som en snill mann. Han er det verste mennesket jeg har vært borti, fra han dumpa meg (på melding) over natten og en uke utover har han vært helt jævlig, nærmest hevngjerrig, enda han valgte å gå. Det føles som et år med løgn når han kan snu sånn, da vil jeg heller ha en som er drittsekk og viser det hele tiden, enn en som angriper meg når jeg ligger nede og får meg til å tro at alt var løgn fra hans side. Anonymkode: 8cc4f...8f1 Jepp. Han som var "snill" mens andre var "drittsekker", var faktisk en covert narcissist som ødela min psykiske helse Anonymkode: f0351...801 13
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #19 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jepp. Han som var "snill" mens andre var "drittsekker", var faktisk en covert narcissist som ødela min psykiske helse Anonymkode: f0351...801 Samme her. Alle selvutnevnte "snille" menn jeg har vært sammen med, har vært psykopater eller lignende. Jeg vil ha en som faktisk er snill, hvorfor i alle dager skulle kvinner ønske å bli dårlig behandlet? Anonymkode: 3f27e...1a0 13
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #20 Skrevet 9. mars 2021 Hva snakker du om? Jeg har alltid ønsket meg snille menn, og har funnet dem. Aldri forstått poenget med bad boys, de er skikkelig avtennende. Anonymkode: c8c8a...c12 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå