Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klagen er det siste håpet før jeg må vente til neste ordinær eksamen. Samme sensor rettet på begge eksamene mine og ga meg stryk. Magefølelsen min sier at hun som har rettet viste at det var min oppgave selv om jeg hadde kandidat nr, og hun er veldig streng. Tror dere at det er sjanse for å få bedre resultat etter klagen?

Anonymkode: 28558...cf3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stryker man har man uansett ingenting å tape og alt å vinne på å klage! Du får en ny sensor. Jeg gikk selv fra stryk til E en gang.

Anonymkode: 2bc7c...0b4

• Liker 6
Skrevet (endret)

Noen som har opplevd det samma?

Endret av Ramayta
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stryker man har man uansett ingenting å tape og alt å vinne på å klage! Du får en ny sensor. Jeg gikk selv fra stryk til E en gang.

Men var du så sikker på at du fortjente bedre karakter eller klagde du bare for du viste du hadde ingenting å tape? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Ramayta skrev (35 minutter siden):

Men var du så sikker på at du fortjente bedre karakter eller klagde du bare for du viste du hadde ingenting å tape? 

Jeg visste at jeg lå på vippepunktet, da det var en matteeksamen.

Gjest Kastanjefrø
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klagen er det siste håpet før jeg må vente til neste ordinær eksamen. Samme sensor rettet på begge eksamene mine og ga meg stryk. Magefølelsen min sier at hun som har rettet viste at det var min oppgave selv om jeg hadde kandidat nr, og hun er veldig streng. Tror dere at det er sjanse for å få bedre resultat etter klagen?

Anonymkode: 28558...cf3

Hvordan vet du at samme sensor rettet begge oppgavene?

AnonymBruker
Skrevet

Gått fra F til D i mattefag. Så det er absolutt mulig å gå mye opp. 

Anonymkode: 6d55c...1ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...