AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Klagen er det siste håpet før jeg må vente til neste ordinær eksamen. Samme sensor rettet på begge eksamene mine og ga meg stryk. Magefølelsen min sier at hun som har rettet viste at det var min oppgave selv om jeg hadde kandidat nr, og hun er veldig streng. Tror dere at det er sjanse for å få bedre resultat etter klagen? Anonymkode: 28558...cf3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Stryker man har man uansett ingenting å tape og alt å vinne på å klage! Du får en ny sensor. Jeg gikk selv fra stryk til E en gang. Anonymkode: 2bc7c...0b4 6
Ramayta Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 (endret) Noen som har opplevd det samma? Endret 9. mars 2021 av Ramayta
Ramayta Skrevet 9. mars 2021 #4 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stryker man har man uansett ingenting å tape og alt å vinne på å klage! Du får en ny sensor. Jeg gikk selv fra stryk til E en gang. Anonymkode: 2bc7c...0b4 Men var du så sikker på at du fortjente bedre karakter eller klagde du bare for du viste du hadde ingenting å tape? 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #5 Skrevet 9. mars 2021 Ramayta skrev (35 minutter siden): Men var du så sikker på at du fortjente bedre karakter eller klagde du bare for du viste du hadde ingenting å tape? Jeg visste at jeg lå på vippepunktet, da det var en matteeksamen. Anonymkode: 2bc7c...0b4
Gjest Kastanjefrø Skrevet 9. mars 2021 #6 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klagen er det siste håpet før jeg må vente til neste ordinær eksamen. Samme sensor rettet på begge eksamene mine og ga meg stryk. Magefølelsen min sier at hun som har rettet viste at det var min oppgave selv om jeg hadde kandidat nr, og hun er veldig streng. Tror dere at det er sjanse for å få bedre resultat etter klagen? Anonymkode: 28558...cf3 Hvordan vet du at samme sensor rettet begge oppgavene?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #7 Skrevet 9. mars 2021 Gått fra F til D i mattefag. Så det er absolutt mulig å gå mye opp. Anonymkode: 6d55c...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå