AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 25 år, ønsker å videreutdanne meg ved å gå barnehagelærer. Har et barn på 1,5 år. I utgangspunktet ville vi begynne å prøve på nr 2 neste år (vår/sommer) Er så usikker på om jeg skal sette i gang å søke meg inn til høsten, eller vente til nr 2 er her. det blir isåfall deltid så jeg kan jobbe litt, men økonomi, tid med barn osv er jo ting jeg undrer veldig på. Noen med erfaringer rundt dette? Anonymkode: e9cec...71c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Det er TØFT å få kabalen til å gå opp, da man aldri vet hvilket barn man får. Kolikk, spesielle behov, e.l. Men ingenting er umulig bare man VIL selv. Man får til alt man vil, med en god dose selvdisiplin og hardt arbeid. Husk at praksisperioder alltid er fulltid, selv om man går deltidsstudier. Anonymkode: 8da50...ad9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 Hvor mye må du jobbe ved siden av for å få det til å gå opp? Jeg har studert deltid i 4 år. Jobbet litt ved siden av. Beste valget noen sinne for oss. God tid på morningen og alltid korte dager i bhg på ungene. Men det forutsetter at dere har økonomi til at du kan jobbe redusert en periode.. Anonymkode: a303c...fc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå