AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Hei! Vi har små barn og vi har en sofa som vi liker men skal kjøpe ny. Den får så lett flekker av alt mulig. Når vi skal kikke på by sofa, hva slags materiale anbefaler dere? Jeg synes det er fint med skinnsofa men er det dumt med tanke på flekker? Send gjerne link til fine sofaer! Og spisestue. Jeg ønsker meg en stor en, som har plass til 4 stoler på hver side. Gjerne med sånne plater man kan slå ut og inn. Lurer på hva slags materialer som lønner seg på et spisebord må «vaskes ned» hver dag. Bør vi ha en slags duk oppå? Nå har vi et bord i trefinér (tror jeg det heter). er helt grønn på interiør så får det gjerne inn med teskje:) Anonymkode: e746f...de1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Jeg har søderhamn fra IKEA. Er veldig fornøyd. Den ser fin ut og er praktisk. Trekkene kan byttes og, nå har jeg et mørkt grått trekk som er lett å tørke over. Sofaen er også ganske lav og har dype seter, så den passer godt for små barn synes jeg 😊 Anonymkode: f3a14...699
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #3 Skrevet 10. mars 2021 Hadde syntetisk skinnsofa før. Veldig greit å tørke av flekker. Men vi har katt....... Det gikk ikke så bra til slutt Vi har nå LIDHULT fra Ikea og det er den beste sofaen jeg har vært borti Har med sjeselongdel med oppbevaring, og en endedel med oppbevaring på andre siden. I tillegg har den sovesofadel. Den kan kjøpes som moduler og bygges slik man vil. Så nå har vi en kjempesofa med hjørnedel. Men man kan også ha en liten en om man trenger det siden det er modul. Veldig god å sitte i!!! Og den har avtagbare trekk som kan vaskes i maskin som er stort pluss når man har barn. Og jeg er ganske sikker på at man kjøpe nye trekk om man trenger det, eventuelt bytte om man vil ha ny farge. Kjempefornøyd! Anonymkode: 55c6e...75c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå