AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Fordi jeg var så uheldig og ble sett av politiet så måtte jeg nå ut med hele 2.500(!!) i bot! Jeg brukte kun mobilen bak rattet for å skrive en mega kort melding til noen, også sende en snap av meg selv. Feil tid til feil sted er dumt. Enig i at man ikke skal bruke mobil bak rattet, men mobil i noen sekunder er ikke farlig? Kvinne 50+ Anonymkode: 5e182...9a7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Dette må være kødd. Anonymkode: 75ce6...eeb 44
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 Absolutt ingen bruk av mobil er lov i bilen mens man kjører. Om du har noe så er så viktig å sende til noen, finner du et sted å stopper, og gjør det du skal, og så kjører du videre. Trodde faktisk det var 5000kr man måtte ut med for mobilbruk, så vil si du slapp billig unna. Jeg mener de burde gi prikker også, slik at man mister lappen til slutt om man ikke lærer. Anonymkode: 292ba...355 10
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #5 Skrevet 9. mars 2021 Håper venninna mi også snart blir tatt og får en klekkelig bot. Sist jeg satt på med henne ble hun sur på meg fordi jeg ba henne legge vekk tlf og konsentrere seg om kjøringa 😅 Hun sitter med mobilen hele tiden mens hun kjører..... Anonymkode: 76272...fa9 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #7 Skrevet 9. mars 2021 Jeg er K25, og det VERSTE jeg ser er folk som bruker mobil bak ratter, inkludert venner og familie. De får så mye kjeft av meg om jeg sitter på eller om de sender snap e.l. mens de kjører. Om noe haster så JÆVLIG kan du søren meg finne et busstopp eller lignende å stoppe i! Det er så idiotisk og unødvendig, du har telefonen bokstaveligtalt tilgjengelig hele resten av døgnet. Om du skal på død og liv bruke telefonen mens du kjører, kan du heller ta buss eller tog eller taxi. Hadde håpet de inndro førerkortet når voksne mennesker ikke klarer å være modne nok til å ha 100% fokus på kjøring når de kjører bilen. Anonymkode: 1696f...27c 7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #8 Skrevet 9. mars 2021 Jeg trykker av og til på mobilen for å bytte låt, og vet at hvis jeg blir tatt så fortjener jeg den lille boten der. Men å sende snap av meg selv, nei det er et helt annet nivå av idiotskap.. altså det er ikke engang godt for noe. Synes det du gjorde TS er ganske graverende. Anonymkode: 245e8...451 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #9 Skrevet 9. mars 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Håper venninna mi også snart blir tatt og får en klekkelig bot. Sist jeg satt på med henne ble hun sur på meg fordi jeg ba henne legge vekk tlf og konsentrere seg om kjøringa 😅 Hun sitter med mobilen hele tiden mens hun kjører..... Anonymkode: 76272...fa9 Da bør du revurdere hvem du er venn med. Altså det er en ting å ikke forstå, men når du sier ifra og hun ikke engang bryr seg så ville vennskapet dødd ganske raskt. Anonymkode: 245e8...451
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #10 Skrevet 9. mars 2021 5 minutter siden, Tradegy said: Kjenner igjen et troll, når jeg leser. Er dessverre redd for at dette ikke er et troll. Dette er ingenting i motsetning til hva jeg ofte leser på KG. Dette er jo nesten "bra jobbet" i forhold til mye annet. Anonymkode: 245e8...451 1
Kjetil E Skrevet 9. mars 2021 #11 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Fordi jeg var så uheldig og ble sett av politiet så måtte jeg nå ut med hele 2.500(!!) i bot! Jeg brukte kun mobilen bak rattet for å skrive en mega kort melding til noen, også sende en snap av meg selv. Feil tid til feil sted er dumt. Enig i at man ikke skal bruke mobil bak rattet, men mobil i noen sekunder er ikke farlig? Kvinne 50+ Anonymkode: 5e182...9a7 Med den holdningen DU viser her er det FULT fortjent at du fikk bot. 1
Fru Uperfekt Skrevet 9. mars 2021 #12 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Fordi jeg var så uheldig og ble sett av politiet så måtte jeg nå ut med hele 2.500(!!) i bot! Jeg brukte kun mobilen bak rattet for å skrive en mega kort melding til noen, også sende en snap av meg selv. Feil tid til feil sted er dumt. Enig i at man ikke skal bruke mobil bak rattet, men mobil i noen sekunder er ikke farlig? Kvinne 50+ Anonymkode: 5e182...9a7 Søte lille trollet, kjeder du deg i dag? 5k er boten på samt 3 prikker, du må oppdatere deg litt 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. mars 2021 #13 Skrevet 9. mars 2021 Det burde være et forbud mot at troll får kjøre bil.
Live88 Skrevet 9. mars 2021 #14 Skrevet 9. mars 2021 Du har nok brukt litt mer enn «noen sekunder» om du både har skrevet en sms og tatt en snap og sendt den avgårde, så boten er vel fortjent! og jo, det kan være farlig, selv bare i «noen sekunder»!
Tradegy Skrevet 9. mars 2021 #15 Skrevet 9. mars 2021 27 minutter siden, AnonymBruker said: Er dessverre redd for at dette ikke er et troll. Dette er ingenting i motsetning til hva jeg ofte leser på KG. Dette er jo nesten "bra jobbet" i forhold til mye annet. Anonymkode: 245e8...451 Ser det på skrivemåten. Men hèlt greit at du er uenig Boten er forøvrig altfor lav, så her skurrer alt. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #16 Skrevet 9. mars 2021 Hvis du sendte en snap av deg selv så slipper du bot, ring politiet å forklar dette så sletter de den med engang Anonymkode: fbc47...116
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #17 Skrevet 9. mars 2021 Jeg bor slik at jeg har god utsikt til en brå sving med dårlig sikt. Dette er en boliggate med masse innkjørsel, og mange barn som går til skolen. Det er utrolig på hvor mange som har telefonen fremme når de kjører gjennom den svingen, en morgen var deg over 50% Heldigvis er det godt fortau i denne svingen, og barna i området har lært å bruke fortauet der. Svingen er også så ekkel at de fleste har lav fart. Likevel, jeg ser at sjåførene med mobil ikke har full kontroll, og mange skvetter dersom det kommer en møtende bil. Ikke bra! Anonymkode: 67519...0a1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #18 Skrevet 9. mars 2021 Prøv igjen.... Er 5000kr i bot og 3 prikker for mobilbruk. Anonymkode: ff36a...cd6 1
MiniMjau Skrevet 10. mars 2021 #19 Skrevet 10. mars 2021 (endret) Her i området er det også mye mobilbruk i bil. Verste jeg har sett på biler på veien...er iPad oppå rattet. Mobilholder(med mobil) festet i rute rett foran sjåfør. Og jeg møter biler stadig vekk her, der sjåfør ser ned på skrå og antagelig på en mobil. Hva pokker er så viktig, at du ikke kan se på veien når du kjører?? Er det bare kjedsomhet? Endret 10. mars 2021 av MiniMjau
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #20 Skrevet 10. mars 2021 Du kan jo prøve å lukke øynene de få sekundene du bruker mobilen. Ulykker kan skje i løpet av et tusendels sekund. Du må virkelig være idiot om du ikke skjønner det. Anonymkode: fa8d1...f34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå