Gjest lilletroll Skrevet 23. august 2005 #1 Skrevet 23. august 2005 Nå har jeg brukt Shiseido pureness siden juni etter anbefalinger her inne, og huden min er verre enn noen gang Hjelp!!! Jeg har kvise på kvise på kvise og huden min ser ut som den burde ha sittet på en 13-14 åring, ikke en 26 åring som meg Jeg føler meg kjempestygg, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få slutt på dette. Lurer på om det var fuktighetskremen som startet hele "elendigheten", men selv om jeg har sluttet med den så blir jeg liksom ikke noe bedre. Kvisene er STORE og de vil ikke forsvinne samme hva!! Har mange og store kviser spesielt på haken, og det ser ut som et vulkanlandskap med humpler og dumpler!! HJELP MEG!!!
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2005 #2 Skrevet 23. august 2005 Kviser på haken er ofte hormonelt betinget, og vanskelig å bli kvitt, men det høres unektelig ut som om du bruker for sterke produkter for huden din.
Gjest Eileen Skrevet 23. august 2005 #3 Skrevet 23. august 2005 Man reagerer jo forskjellig på produkter...noen som funker kjempe fint på venninnen din trenger jo ikke gjøre det noe bedre for deg-kanskje tverdt imot. Jeg har ikke prøvd Shiseido Pureness,så kan ikke svare på noe spørsmål om det... Men jeg har hørt at endel som prøver den mattende lotionen fra Shiseido synes den gir for lite fukt og kanskje det har forverret problemet ditt??! Føles huden stram etter rens og krem? Føles huden fuktet?
Gjest lilletroll Skrevet 23. august 2005 #4 Skrevet 23. august 2005 Tror jeg må ta turen innom en ordentlig sånn hudterapeut, jeg, for DETTE vil jeg bare ikke leve med!! Hormonelt betinget høres jo ikke bra ut da!! For da finnes det jo ingen hjelp for meg, da! Men på den annen side....det har ikke alltid vært så ille....
Gjest Brunetten_ Skrevet 24. august 2005 #5 Skrevet 24. august 2005 Jeg fikk også masse kviser av denne serien. Skjønner ikke hvorfor, da jeg har veldig fet hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå