Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holder på å bli sprø. Ungen er ett år og har holdt på slik i noen måneder. Male? Bare å glemme, skal spise opp malingen og papiret. Tegne? Bare til å glemme, spiser opp pennen. Se på mobil? Niks, spise den. Kopper, fat, skjeer, alt blir gnagd på om han får holde selv. Bord, stoler, ALT han får tak i. 

Det er så ekstremt, andre kommenterer det også. Når går det over? 😵

Anonymkode: 5b893...253

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😄 Tror ikke du har fått et barn, men en gnager. Det går nok over.

• Liker 1
Skrevet

Tenner?

AnonymBruker
Skrevet
Ginny skrev (3 minutter siden):

Tenner?

Ja, er nok det. Men ingen andre babyer holder jo på slik som dette. Er fryktelig slitsomt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, er nok det. Men ingen andre babyer holder jo på slik som dette. Er fryktelig slitsomt. 

Min nummer to var helt lik. Det er utrolig slitsomt. Har gnagemerker på alle møblene. Gikk gradvis over rundt 1,5 år. 

Anonymkode: 31534...5b8

AnonymBruker
Skrevet

Lillesøster her i huset på rett over året er også slik. Hun har alltid et eller annet i munnen i stedet for hendene.  Den eldste hadde også en periode hvor mye gikk i munnen, men ikke alt hele tiden på samme måte. Det gikk over da, så jeg håper det snart gjør med minsta også. Det kan godt hende tenner bidrar, men nå har vi skyldt på tenner i et halvt år, og innser at hun er nok også bare veldig glad i å utforske med munnen. 

Anonymkode: 5f456...94d

AnonymBruker
Skrevet

Min gutt er 8. Han biter på blyanter, pinner, plastikk-skjeer, snorer, papir... han sier smaker er interessante og sammenligner metall og papir på høyt nivå. Blitt sprø - i mange år. Mast, tryglet, bedt, hatt belønningssystem, vært streng, mild... Har innsett at han er en sansende type. Han er kunstnerisk anlagt, klok, chilled, sjarmerende, morsom. Men har altså denne slitsomme tygge/bite/smake-greia. Det er som om han ikke forstår hva som er så rart med det. Han er en normal gutt. Akkurat dette trekket har jeg tenkt er litt - hmmm - autistisk. Men jeg har ingen oppfatning av at gutten min er det. Bare litt sansende. Han elsker også natur, steiner, pinner, lukten av lillesøsters tær... Raringen. Så kanskje har du bare fått en gnager som meg.🤪😅 

Del gjerne dersom flere har barn i samme kategori.

Anonymkode: c41ef...7fe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Min gutt er 8. Han biter på blyanter, pinner, plastikk-skjeer, snorer, papir... han sier smaker er interessante og sammenligner metall og papir på høyt nivå. Blitt sprø - i mange år. Mast, tryglet, bedt, hatt belønningssystem, vært streng, mild... Har innsett at han er en sansende type. Han er kunstnerisk anlagt, klok, chilled, sjarmerende, morsom. Men har altså denne slitsomme tygge/bite/smake-greia. Det er som om han ikke forstår hva som er så rart med det. Han er en normal gutt. Akkurat dette trekket har jeg tenkt er litt - hmmm - autistisk. Men jeg har ingen oppfatning av at gutten min er det. Bare litt sansende. Han elsker også natur, steiner, pinner, lukten av lillesøsters tær... Raringen. Så kanskje har du bare fått en gnager som meg.🤪😅 

Del gjerne dersom flere har barn i samme kategori.

Anonymkode: c41ef...7fe

Dette innlegget fikk meg til å smile skikkelig. Så utrolig sjarmerende 😊 Takk for at du delte. ❤️

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...